רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שיעור שופינג למתקדמים

ראשית חשוב להדגיש: אנו ממליצים בחום לרכוש באינטרנט מוצרי איפור מיוחדים שאין לנו שום דרך להשיג בארץ. אלמנט חשוב ברכישת מוצרי איפור הוא בדיקת המרקם, הצבע (תמונות עלולות להטעות) וה'הרגשה' של מוצר האיפור על הפנים. קניות איפור באינטרנט לא יוכלו לעולם להוות תחליף הולם לחנות איפור פיסית, המעסיקה בדרך כלל מאפר שידע להמליץ ולהתאים לנו את המוצר המושלם עבורנו.

קניות איפור באינטרנט מאפשרות להשיג מותגי איפור שונים ומשונים שלא מגיעים לארצנו הקטנטונת, במחירים יקרים יותר או פחות, המגיעים עד אלינו בדואר. אבל עם היצע כל כך עשיר, איך יודעים מה לקנות וממי, איפה בטוח להקליד את מספר כרטיס האשראי? סקרנו עבורכם את האתרים החמים נכון לעכשיו:

Space.nk

(www.spacenk.co.uk)

החנות המקוונת הזו מגיעה אלינו כל הדרך מהממלכה המאוחדת. בין שלל הקטגוריות תוכלו למצוא מחלקה ענפה של מוצרי טיפוח של כל החברות המובילות וגם של חברות פחות מוכרות אם כי טובות מאוד שכדאי לנסות. בין מוצרי האיפור תוכלו למצוא מותגים שכלל לא קיימים בארץ – שווה להתנסות ולהכניס ענין בתיק האיפור. מומלץ: מוצרי האיפור המינימליסטיים של NARS, ומוצרי השיער הריחניים של bumble & bumble.

E-bay

(www.ebay.com)

קניות באי ביי, לא רק כשמדובר באיפור, דומות לקניות בבזאר או בשוק. יש להישמר ולבדוק היטב את טיב המוצר אותו אנו קונים, לעיתים יש צורך להשקיע זמן ומאמץ בחיפוש אינטנסיבי אך לרוב, אחרי חיפוש אפקטיבי, ניתן 'ליפול' על דילים שווים באמת. באי ביי ניתן למצוא את כל מותגי האיפור והקוסמטיקה שרק תוכלו להעלות על דעתכם. המחירים, לרוב, יהיו זולים בהרבה מכל חנות מקוונת אחרת אם כי יש לחפש היטב, לוודא שאנו מכירים את המוצר שאנו קונים ולחפש את ה'אותיות הקטנות' על מנת לבדוק האם המוצר עתיד לעשות את דרכו בבטחה לארץ (ישנן 'חנויות' באיביי שאינן עושות משלוחים לארץ). מומלץ: לקנות רק מוצרים חדשים, שכן באי ביי יש אפשרות לקנות הכל גם 'יד שניה'. יכול מאוד להיות שהמוצר נקנה ולא נעשה בו שימוש ועדיין – עדיף לא להתפשר על מוצר חדש באריזה מקורית.

Strawberry net

(www.strawberrynet.com)

חנות 'סטרוברי נט' הינה חנות מעולה וותיקה, המוכרת מגוון עצום של מותגי איפור וקוסמטיקה. היא מצטיינת במבצעים חסרי תקדים (מתנות לאלה הקונים בפעם הראשונה, מוצרים במתנה לקונים מעל סכום מסוים, אריזות מתנה מהודרות ועוד). החיסרון היחיד 'סטרוברי נט' הוא שהמלאי אינו תמיד מציע את מגוון המוצרים שיש לחברה מסוימת. אם ראיתם מוצא מסוים בארץ שאותו תרצו להזמין מהאתר – יש סיכוי שלא תמצאו אותו שם ועל כן – שווה להיכנס בתדירות גבוהה שכן המלאי מתעדכן מספר פעמים ביממה. מומלץ: מוצרי 'בובי בראון' הנמכרים בחצי מחיר מהמחיר בארה"ב. לאתר פונקציה המאפשרת לראות את כל המחירים בשקלים כולל דמי המשלוח כך שקל מאוד להישאר בשליטה על הסכום אותו אנו עתידים להשאיר בקופה. בנוסף, ל'סטרוברי' מחלקה שלמה של מוצרים במבצע, אותם ניתן להזמין במחירים מצחיקים באמת.

בכל אתרי הקניות באינטרנט שלפניכם קיימות דרכי תשלום מאובטחות ביותר המבטיחות שהמידע שלכם לא יגיע לידיים הלא נכונות. עם זאת, בשיטוט קצר באינטרנט תוכלו למצוא אינסוף אתרי קניות נוספים, חלקם מציעים דילים שווים ומבצעים מיוחדים. בדקו היטב את מדיניות אבטחת המידע של האתר לפני שאתם מקלידים את מספר כרטיס האשראי או מעניקים כל מידע נוסף.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן