רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מוצרי איפור לפורים ססגוני

אז מה יש לנו ברשימת הקניות לכבוד החג? קבלו את נבחרת המוצרים שכל אמן איפור משריין לכבוד חג הצבע:

צבעי מים

צבעי מים המיועדים לציורי גוף הם כלי נפלא לעבודה בפורים. בעזרתם אפשר בקלות וביעילות ליצור ציורי פנים ססגוניים, לצבוע שטחים גדולים של עור בזמן קצת יחסית (כגון צביעה של כל הפנים או ציור המתפרש על החזה או הגב). היתרון הבולט של צבעי המים הוא המגוון הרחב של הגוונים שהם מציעים (ניתן לערבב אותם בדומה לצבעי מים המיועדים לציור מסורתי ולהגיע לקשת אינסופית של גוונים גם אם יש ברשותכם מלאי צבעים מוגבל).

אבני חן ואבקות מנצנצות

אבני חן העשויות קריסטל או פלסטיק מגיעות במגוון עצום של צורות צבעים וגדלים. את האבנים ניתן להשיג ברוב החנויות המספקות חומרי יצירה וכמובן בחנויות המציעות איפור מקצועי וציוד למאפרים. בעזרת האבנים ניתן לשדרג כל מראה איפור סתמי למראה פורימי צבעוני שיגנוב את ההצגה, הן נצמדות בקלות לעור בשימוש בדבק ריסים מקצועי או בדבק המיועד לשפמים וזקנים (אם מדובר באבנים גדולות וכבדות יחסית). אבקות מנצנצות בשלל צבעים יכולות להפוך לקעקועים מנצנצים (אם מדביקים אותן באמצעות דבק מיוחד המיועד לקעקועים מהסוג הזה). כמו כן, פיזור אקראי וקליל של אבקה מנצנצת על הבגדים או על הגוף מיד מעניקים אפקט חגיגי ופורימי לכל מראה.

אביזרים נלווים

כשמדובר בחג פורים, השמיים הם הגבול בכל הנוגע לאביזרים ולתוספות מעניינות שניתן לשדרג באמצעותן כל מראה איפור. בחנויות איפור מקצועי, חנויות המציעות ציוד מלאכה ובחנויות סדקית ובדים ניתן להשיג נוצות, תחרות, כפתורים, סרטים, חוטים מיוחדים, אפליקציות מבד ופלסטיק ועוד אינסוף חומרים שניתן לשלב במראות איפור מקצועי לכבוד החג.

דבקים מיוחדים

 על מנת ליצור מראה איפור מקצועי ועמיד שיחזיק מעמד בכל מסיבות החג, יש להצטייד מראש בדבק הייעודי שיתאים לחומר אותו אנו מעוניינים להצמיד לעור הפנים או הגוף. קיימים שלל סוגי דבקים בשוק האיפור המקצועי: דבק ריסים (בגוון שקוף או בגוון שחור), דבק לקעקועי נצנצים (מגיע בדרך כלל בליווי שבלונות מיוחדות לקעקועים), דבק לשפמים, זקנים ותוספות שיער, ועוד שלל דבקים המיועדים לכל משימה איפורית. שימוש בדבק הנכון לאיפור שברצונכם להשיג יבטיח תוצאה מקצועית, עמידה ונכונה, שלא תזיק לעור הפנים או הגוף.

את שלל חומרי האיפור המקצועי ניתן להשיג בחנות האיפור בבית הספר לאיפור מקצועי 'ירין שחף', רחוב בית הלל 10, תל-אביב.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן