רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מוצר איפור לאי בודד

כמעט לכל אישה יש תיק איפור מלא במוצרים שאספה לעצמה במשך הזמן, אבל איזה מוצר אחד יחיד ומיוחד לא תחליפי בעד שום הון שבעולם? שאלנו את נבחרת הנשים המאופרת בארץ איזה מוצר לדעתן צריך להיות לכל אישה בתיק האיפור? התשובות לפניכם.

שרית עידו – שכטר (מאפרת ומנכ"לית בית הספר):"התשובה היא חד משמעית, מסקרה! מסקרה שחורה ודרמטית גורמת לך להראות מאופרת ברגע, היא 'פותחת' את העיניים ומקנה מראה ערני ומוקפד בשניות. בעיני, גם אם יש לך רק דקות ספורות לאיפור, אין מקום לוותר על מסקרה."

גלי גרינפלד דרייר (מאפרת ומנהלת סוכנות המאפרים של בית הספר): "אני מתנגדת בתוקף לרעיון של בחירת מוצר אחד בלבד… זה בלתי אפשרי מבחינתי. שלישיית המוצרים שאני חושבת שצריכה להיות לכל אישה בתיק האיפור היא: מייקאפ (בסיס איפור), סומק, ומסקרה. אין מצב שיתפסו אותי בלי השילוש הקדוש הזה, ומבחינתי זהו מאסט לכל אישה."

עידית ראובני (מאפרת ומנהלת חנות האיפור בבית הספר): "המוצר שאני באמת לא אסתדר בלעדיו נקרא 'ליפ סטיין'. זהו סוג של ליפסטיק במרקם מיימי ולא משחתי, המעניק גוון עדין ושקוף לשפתיים. מכיוון שמדובר במוצר דליל ולא משחתי או דביק, השפתיים נראות כאילו אכלת ארטיק דובדבן, ולא כאילו הן נמשחו בליפסטיק. יתרון משמעותי נוסף של הליפ סטיין הוא עמידות מטורפת – הוא פשוט לא זז ושומר על הגוון שלו גם כעבור שעות רבות מבלי ליצור תחושת יובש בשפתיים (כפי שקורה לפעמים עם מוצרים עמידים). בגלל כל אלה, אני לא מחליפה אותו!"

אדווה אלמקיאס (מאפרת, סטייליסטית ומדריכה בכירה בבית הספר): המוצר שאני חושבת שהוא הכי פרקטי ושימושי לכל אישה הוא סומק. אפשר לאפר איתו גם את עור הפנים, את העיניים (כי כל סומק יכול לשמש גם כצללית) ואת השפתיים. סומק בגוון ורדרד יעניק מראה חי ורענן, ובסמקים בגווני אדמה ניתן להשתמש כדי לקבל מראה שזוף וסקסי."

אורנה מור (מאפרת ומדריכה בכירה בבית הספר): "המוצר שאני חושבת שצריך להיות בתיק איפור של כל אישה הוא ליפסטיק בגוון קלאסי של אדום ורוד או חום. ליפסטיק טוב בעל פיגמנט חזק אפשר למרוח גם על הלחיים כסומק, ואפילו על העפעפיים אם נתקעת בלי צללית."

אנסטסיה מיילר (מאפרת ומורה בבית הספר לאיפור): "אני חושבת שהמוצר ההכרחי והבסיסי ביותר שצריך להיות לכל אישה בתיק הוא מייקאפ מקצועי וטוב (בסיס איפור). מייקאפ מבחינתי כשמו כן הוא – הבסיס לכל האיפור. הוא מסתיר פגמים בעור, מגן על העור מפני השמש (רוב המייקאפים היום מכילים מסנן קרינה) והוא כמובן גם מסייע בשמירה על עמידות האיפור. אם יש בסיס של מייקאפ טוב על הפנים, כל שאר האיפור נראה מעולה."

מתי פרדו (מאפרת בחנות האיפור של בית הספר): "ברונזר מבריק. אין איפור שאני לא משתמשת בו, יש לי כמה ברונזרים במספר גוונים שונים, אני מטורפת על המוצר הזה. לטעמי הוא משדרג כל מראה איפור, מחייה ונותן אפקט סקסי וחושני. אני משזפת איתו את איזור הפנים, המחשוף, הכתפיים ואפילו את הזרועות. הוא מתאים גם ליום וגם לערב, והוא פרקטי במיוחד בעונת החורף שבה שיזוף טבעי הוא בגדר חלום".

מהו המוצר שאתן לא מוותרות עליו? אתן מוזמנות לשתף אותנו בתיבת ההערות בתחתי הדף.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן