רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איך למלא גבות דלילות?

הן מהוות את המסגרת של העין ומגדירות אותה. הן יכולות להרים מראה של עין נפולה וממש לשנות את ההבעה בפנים. אין ספק כי הגבות הפכו לאחד האיברים המשמעותיים ביותר בפנים ומכיוון שכך, האיפור שלהן הפך למשמעותי מאד עבורנו.

בכל מקום בו תסתכלו כמעט: במודעות הפרסומת, על מסלולי התצוגות ובשערים של המגזינים הנחשבים ביותר בעולם תוכלו לראות דוגמניות ודוגמנים במראה של גבות מלאות שנראות הכי טבעיות שיש.  רק שמה לעשות, עולם הזוהר לחוד והמציאות בשטח לחוד: לא כולנו נולדנו עם גבות מלאות שמאפרות סירוק וסידור. למעשה, אצל רובנו הגבות אינן אחידות ומצריכות תחזוקה יומיומית ברמת איפור. זו בדיוק הסיבה שבגללה החלו חברות האיפור והטיפוח להשיק מגוון גדול של מוצרים לעיצוב ולאיפור הגבות ולהשגת מראה טבעי אבל מלא, מודגש וסימטרי.  

לפני שנתחיל לאפר את הגבה וכדי לסייע לנו להבין מהי צורת הגבה שלנו ואיזה תיקון היא צריכה (אם בכלל),  מומלץ להתחיל עם סירוק בסיסי: בעזרת מסרק גבות, סרקו את הגבה כלפי מעלה ויישרו רק את הקו העליון. כשהגבה מסורקת קל יותר לבחון אותה. התבוננו במראה ונסו להבין: האם הגבה עבה? דקה? לא שלמה? האם היא קצרה מדי? נפולה? האם המרחק בין הגבות גדול או קטן מדי?

לרכישת מסרק גבות באתר האונליין של המאפר ירין שחף

עכשיו אפשר להתחיל במלאכת איפור הגבות:  מלאו את הגבות באמצעות עפרון גבות בשיטת ציור של שערה-שערה ובזהירות, זאת כדי להשלים "חורים" בגבה שנמצאת במבנה חסר ו/או להאריך גבה קצרה מדי. רוב עפרונות העיניים מצוידים במסרק המחובר אל הקצה או המכסה שלהם, כך שתוכלו לסרק ולאפר בפעולה אחת רצופה. עפרונות לאיפור גבות נחשבים למוצר פופולארי מכיוון שהם  מהווים את הפתרון הקל והמהיר ביותר למילוי  או להארכה של גבות . ניתן להשיג אותם במגוון עצום של גוונים והם מתאפיינים במרקם קשיח יותר, שיאפשר ציור מדויק וגם לא יימרח.

הטיפ שלנו: כשמשתמשים בעפרון גבות, מומלץ "לנקות" את האזור שמעליו ומתחתיו באמצעות שימוש בקונסילר, מייקאפ, או עפרון ייעודי בגוון בהיר.  

בשלב השני ניתן למרוח ג'ל לגבות. קיימים כמה סוגי ג'ל והם מתפקדים באופן שונה: הג'ל "הרגיל" השקוף שנראה כמו מסקרה ממש ופועל כמו ג'ל לעיצוב שיער :הוא מקבע את הכיוון שבו סירקתם את הגבה ובאמצעות  סירוק קל שלו באמצעות המברשת יתקבל מראה מושלם, אחיד וטבעי.

סוג נוסף של ג'ל מגיע בגוונים שונים בהתאם לגוון הגבה שרוצים לאפר והוא מעניק תוצאת קיבוע דומה עם בונוס של אפקט מילוי ועיבוי מראה הגבה באמצעות הצבע שמשולב בו. חשוב לזכור כי חלק מהג'לים נחשבים לעמידים ביותר ומחזיקים מעמד (על פי הבטחת היצרן) למשך 24 שעות ואף יותר.

גם במקרה של שימוש בג'ל לגבות מומלץ לחדד ולתחום את אזור גבולות הגבה העליונים והתחתונים באמצעות קונסילר/ מייקאפ בהיר או באמצעות עפרון בהיר ייעודי.  אם הניסיון להתאפר באמצעות ג'ל צבעוני לא צלח לכם והכתמתם את העור או שחרגתם מגבולות האיפור בהגזמה, אל דאגה: תמיד תוכלו להשתמש בצמרון אוזניים טבול במסיר איפור ולנקות באופן נקודתי את טעויות האיפור. עשו כך, עד שתצברו מיומנות ותלמדו להתאפר באופן מדויק.

אפשרות נוספת לאיפור הגבה נעשית באמצעות צלליות ייעודיות: אלה מעניקות מראה רך יותר לגבה וניתנות לשימוש לבד או כקיבוע מעל שימוש בעיפרון גבות. הצלליות מגיעות לרוב בכמה גוונים קרובים הניתנים לשילוב בעת האיפור, כאשר בגוון הכהה נשתמש מאזור אמצע הגבה ועד לקצה הקרוב לשורשי השיער והאוזניים ואילו בחלק הפנימי של הגבה, זה הקרוב לאף, נבחר להשתמש בגוון מעט בהיר יותר. הצלליות מסייעות לנו להעניק מראה טבעי יותר (ופחות "מצויר") לעין ולמי שמפחדת ממריחת העיפרון או הג'ל לגבות, כדאי לדעת כי הצלליות משמשות כאמצעי קיבוע מעולה, ממש כמו פודרה מעל מייקאפ.

לחובבות המראה החד והברור מומלץ לבחור להשתמש בג'ל מתקבע ייעודי לאיפור הגבה. זהו מוצר שנראה ומרגיש בדיוק כמו האיילינר ג'ל המפורסם: הוא מעניק צביעה חזקה וברורה ומגיע בשלל גוונים טבעיים המחקים גוון שיער של גבות באופן מושלם. כמו האיילינר ג'ל, גם הג'ל לגבות מתקבע במהירות ועמיד במים ובזיעה עד להסרתו באמצעות מסיר איפור שומני. תוצאת האיפור באמצעות הג'ל תהיה בהתאם למכחול בו תבחרו להשתמש: כדי לקבל תוצאה טבעית ועדינה, העדיפו לבחור במכחול איילינר דקיק ולצייר שערה- שערה. לתוצאה מודגשת יותר ניתן לבחור במכחול בעל קצה אלכסוני דק שיסייע להעניק קו מוחלט, חד וברור.

לאחרונה נפוץ בעולם האופנה השימוש במוצר ייחודי הנקרא "סבון לגבות" שזכה לפופולאריות עצומה לא מעט בזכות היוטיובריות המפורסמות שעשו לו אאוטינג:  מדובר במוצר שפועל ועובד ממש כמו ג'ל לגבות: הוא מעצב ושומר על מראה הגבות המסודר לאורך זמן רק שבניגוד לג'ל השקוף שיכול להתפוגג בתנאי מזג אוויר קיצוניים וככל שעובר הזמן, הסבון יכול לקבע את מראה הגבה ולהחזיק תוצאות מרשימות ונראות לעין במשך שעות ארוכות. סבון הגבות מגיע בערכה הכוללת מברשת ספירלית, מעט נוזל (שמגיע בבקבוקון) ושתפקידו "להפעיל" את הסבון עצמו. השימוש פשוט: טובילים את המברשת בסבון שהורטב מעט קודם ומסרקים את הגבות לזווית ולתוצאה הרצויה.

לרכישת מסקרה לגבות באתר האונליין של המאפר ירין שחף
לרכישת עיפרון לגבות באתר האונליין של המאפר ירין שחף
לרכישת ג'ל לגבות באתר האונליין של המאפר ירין שחף
לרכישת פלטת גבות באתר האונליין של המאפר ירין שחף
לרכישת סבון לגבות באתר האונליין של המאפר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן