רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ללכת בלי ולהרגיש עם

ריסים מלאכותיים מפריעים לך? לא מצליחה להתרגל? מצאנו בשבילך את כל הטריקים איך ליצור לוק של ריסים מלאכותיים, בלי להדביק בכלל

כולנו רוצות מראה של עין חתולית. כולנו רוצות עיניים במראה מורם ומצודד. אם אפשר להוסיף ללוק הזה גם ריסים באורך אינסופי ש"ירימו" את מראה העין עוד טיפה, הרי זה משובח.

האתגר: נדרשת קואורדינציה לא מעטה כשאת רוצה להדביק ריסים לעצמך. עם עין אחת עצומה ועין שניה פקוחה, לכי תמרחי דבק, תצמידי, תספיגי שאריות דבק, תתקני, וחוזר חלילה….   אין זה אומר שהדבר לא אפשרי חלילה: יש לא מעט נשים שאימצו לעצמן את ההרגל, מדביקות לעצמן ריסים מלאכותיים כל יום או יומיים ועושות זאת בהצלחה לא מבוטלת בכלל.  אבל אם את לא נמנית על הקבוצה הזו, אם כל הניסיונות שלך להדביק לעצמך ריסים התחילו בתקווה גדולה ונגמרו במפח נפש, הכתבה הזו בשבילך: אספנו עבורך את כל הטיפים ליצירת מראה ריסים ארוך ככל הניתן, כדי שתוכלי לאמץ את לוק הריסים המלאכותיים גם אם לא הדבקת על עצמך ריס אחד.

מסקרות מאריכות

כולנו יודעים כי גם נשים שלא נוהגות לאפר את העיניים בדרך כלל לא מוותרות על המסקרה, משום שהיא יודעת להרים את מראה הריסים ולהשוות לעין מראה פקוח ומחמיא יותר.

באופן כללי מורכבות כל המסקרות מפורמולה הכוללת בין היתר מים, שמנים, חומרי צבע (פיגמנטים), חומרים משמרים וסוגי שעוות (אשר לעיתים מוחלפות בדונג), אשר מטרתן להעניק מראה ארוך ומלא לריסים.  

ההמלצה הגורפת היא להקפיד ולנסות סוגים שונים של מסקרות מחברות שונות על מנת לאתר את זו האידיאלית שלכם. ליצירת מראה ריסים ארוך ככל האפשר, מומלץ לאמץ מסקרה מהסוג המאריך או כפי שהיא מכונה "מסקרה מאריכה" או LENGHENING MASCARA

ייחודה של המסקרה הזו בא לידי ביטוי בפורמולה שלה שכוללת בדרך כלל סיבי שיער  מיקרוסקופיים, אשר נצמדים אל קצה הריס בעת המריחה, תורמים למראה מאורך יותר ונראים  ממש כמו המשך טבעי של ריס עצמו.

מריחת המסקרה

רוב הריסים ייראו מודגשים כבר במריחה הראשונה. יחד עם זאת, על מנת להשיג הארכה והדגשה ברורה ונראית לעין, מומלץ למרוח שתי שכבות של מסקרה ולעיתים אף שכבה שלישית נוספת.

חשוב גם לזכור כי חלק מהמבנים של העיניים נוטים להיצמד לעפעף בעת פתיחתו, מה שיגרום למסקרה ללכלך את האזור, במידה וטרם התייבשה. אם זה המקרה שלך, העדיפי להישאר בעיניים סגורות עד לסיום התהליך.  

טבלי את המברשת במיכל המסקרה ונגבי באמצעות טישו את שאריות הצבע, במידה והצטברה כמות גדולה של צבע על המברשת.

קצה המברשת תמיד מכיל את כמות הצבע המרוכזת ביותר- היעזרי בו על מנת להניח את הצבע לכל אורך הריסים.

כעת סרקי  את הריסים בתנועה מעגלית כלפי מעלה (כאילו את עושים להם "פן"). ודאי כי כל הצבע מתפזר ונמרח על הריסים בצורה הומוגנית. חזרי על התהליך פעמיים או שלוש.

אם יש צורך – בצעי לפני מריחת המסקרה עיצוב של הריסים בעזרת מעגל ריסים.

סרקי את הריסים להוצאת שאריות מסקרה ולקבלת מראה ברור של ריסים מופרדים.

לאחר שתמרחי שכבה ראשונה, מומלץ לבחון את התוצאה מול מראה ולהחליט: האם האורך שקיבלת מספק אותך או שתרצי להשיג אורך נוסף?  במידה והאורך אשר קיבלת לאחר המריחה אינו מספק אותך, תוכלי לתמיד לחזור על תהליך המריחה שוב ולקבל מראה ריס ארוך יותר בכל שכבה שתמרחי. הקפידי למרוח שכבת מסקרה שניה (ואם צריך גם שלישית) בטווח זמן קצר, לפני ששכבת המסקרה הקודמת שמרחתם תספיק להתייבש לגמרי. 

תקלות?


מסקרה שלכלכה את העפעף או את האזור שמתחתיו:
לא להיבהל. אם מדובר בלכלוך שהתייבש, קל לעיתים "לגרד" אותו בעדינות מעור הפנים בסיוע צמרון (מקלון אוזניים)

אם מדובר בלכלוך טרי הימנעי משימוש בצמרון, אשר רק ימרח וילכלך יותר והעדיפו שימוש בעט מתקן לאיפור או צמרון טבול במסיר איפור עיניים.
 

ריסים שהתלכלכו מאבקת פיגמנט/צללית/נצנצים
תופעה נפוצה וידועה זו ניתנת לפתרון בקלות על ידי צביעה חוזרת וזהירה של הריס. לצורך כך ניתן להצטייד במברשת קטנה בעלת מבנה עליון רחב, כזו אשר תוכל לצבוע כמה קבוצות ריסים בעת ובעונה אחת מבלי ללכלך שוב.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן