רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לימודי איפור מקצועי לתצוגות אופנה

מסלולי התצוגה הנראים על מסכי הטלוויזיה עמוסים בתצוגות אופנה עדכניות של מעצבי העל ברחבי העולם. כל אחד ממעצבי העילית מציג את הקולקציה העדכנית שלו לעונה הבאה. מתוך אותן תצוגות מרהיבות אנו יכולים ללמוד רבות אודות טרנדים, צבעים ומגמות איפור לתקופה הקרובה.

על מסלולי התצוגה מתהלכים להם דוגמנים ודוגמניות הנראים מאופרים בצבעים עזים העלולים להראות בלתי הגיוניים לצופה התמים. אם כך, מהי המטרה של איפור פנים מטורף שכזה? הרי אין סיכוי שזה המראה שהמעצב ממליץ לנו לעטות על עצמנו, כאשר אנחנו קונים את הבגד שלו!

מטרתו של האיפור המקצועי בתצוגות אופנה שונה מאוד מהמטרות המוכרות לנו לגבי איפור רגיל – הדגשת תווי פנים, הסתרת פגמים והבלטה של היופי הטבעי.

איפור בתצוגת אופנה משחק תפקיד אמנותי יותר, ומטרתו היא להשלים מבחינה אסתטית את מראה הבגד, וליצור לוק כולל שמגרה את העיניים ומשלהב את הדמיון. לעיתים, ניתן לשים לב לצללית כהה הנמשכת עד מעל לגבה, או הימנעות מוחלטת מהצללות כאשר הדוגמניות נראות חיוורות. מטרתו של איפור כזה הוא להראות חדשני, יוצא דופן ובלתי נשכח.

ומה ירין שחף אומר על זה?

יש לזכור כי מעצבי העל לא מוכרים את בגדהם בתצוגות הגדולות, אלא מוכרים לנו מותג. המותג מחלחל אל תודעתנו, כך שבסופו של דבר, אנו רוכשים דוקא את המוצר הזול של המותג באריזת היוקרה שהוא משדר. לדוגמא: מוצרי איפור של דיור או איב סאן לורן, נולדו מתצוגת אופנה גדולה מהחיים, בה שם המותג היה כנושא הדגל ופחות הבגד שהוצג על הבמה.

מעצב העל חפץ בזיכרון של טוטאל לוק שלם, כלומר שהבגד והאיפור יהוו מקשה אחת, בלתי נשכחת. בשילוב תאורה, מוסיקה ותפאורה נוצרת לה הצגה שלמה אותה המייצרת אמירה בה חפץ המעצב.

איך נבחר איפור לתצוגות אופנה?

השיקולים של כל מאפר בתצוגת אופנה עילית הם שונים, ומושפעים מגורמים רבים. אך הרעיון שמנחה מאפרות ומאפרים מקצועיים מאחורי הקלעים של התצוגות הוא לא בהכרח "איך להפוך את הדוגמנית ליפה?", אלא – "איך לספק לקולקציה החדשה, אמירה אומנותית וחדשנית". כלומר, איפור בתצוגת אופנה, אינו מושפע משיקולי יופי, אלא משיקולי קונספט. על המאפרת מוטלת המשימה של מציאת איפור שיעניק את הרושם הנכון תוך זמן קצר, וזאת מבלי להאפיל על הבגד, תוך התחשבות ברצונות המעצב, אשר לעיתים הוא זה שמחליט על צבע הצללית והמראה.

איך ניתן לתרגם מראה של דוגמנית על המסלול לאיפור ביום יום?

מראה איפור של תצוגות אופנה, גם כאשר הוא פשוט למראית עין, הוא למעשה מושקע מאוד עד לפרטים הקטנים – בדיוק כמו הבגדים בתצוגה. כמו כן, על איפור של תצוגות אופנה עובדים רק מאפרים מקצועיים ומנוסים.

מתוך אותן התצוגות תוכלו ללמוד אודות צבעים עדכניים וטכניקות איפור לעונה הקרובה. אין זה אומר בהכרח למשוח את הצללית באותה הצורה, אך בהחלט תוכלו להשתמש בגוון הצללית בהתאמת שילובי הצבעים, ממש כפי שהוצגו על הבמה.

בקורס לימודי איפור מקצועי תוכלו ללמוד כיצד לתרגם את המראות שאתם רואים על המסלול, למראה נוצץ שניתן ליישם בחיי היום-יום, ולשדרג בעזרתו את הלוק שלך מסתם יפה – לייחודי ונועז!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן