רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הסתרת קעקועים באיפור מקצועי

ובכן, איך מבצעים משימה שכזו? מייק- אפ אכן אמור להסתיר את הקעקוע. אך לעיתים, כשאנו מסתירים קעקוע במייק- אפ בלבד, נוצר אזור "אטום" ולא טבעי שלא נראה כחלק מהעור, שכן לא כל העור מקבל את אותה כמות מייק – אפ  (לדוגמא קעקוע ברגל). הסתרת הקעקוע כחלק מאיפור מקצועי תתבצע בכמה שלבים:

תחילה נכסה את אזור הקעקוע במייק – אפ מוצק בגוון התואם לגוון העור, ולאחר מכן נחזור על הפעולה מספר פעמים, לכיסוי מלא.

אם נתבונן בעור הגוף, נבחין כי העור בנוי מכמה גוונים, או שניתן לראות דרכו נימים, ורידים, נקודות חן ועוד. לכן, ננסה "לשחזר" את מראה העור על ידי ציור ושחזור אותם גוונים. ניתן לערבב צלליות עם מעט מים, על מנת שיהפכו לשקופים או להשתמש ב"צבעי אלכוהול". "צבעי אלכוהול" אלו צבעים המיועדים לציורי גוף, הם שקופים וניתן לרכוש אותם בחו"ל או באמצעות האינטרנט. לפני שנצייר, נבחן אזור קרוב דומה לאזור הקעקוע, ונבדוק – האם יש עליו כתמי עור? נמשים? ורידים? נימים? לאחר מכן, בעזרת צבעים שקופים, נצייר עם מכחול דק נימים וורידים, בצורה שתשתלב עם העור.

ומה ירין שחף היה אומר על זה? מומלץ להניח כמה שכבות של מייק -אפ מוצק, בין שיכבה אחת לשניה לפדר ורק לבסוף לצייר.

שימו לב, כי הצבע צריך להיות כמעט ושקוף. נמשים או כתמי עור- ניתן לציר בעזרת מברשת שיניים ישנה – טובלים את מרשת השיניים בצבע השקוף שהכנו ו"מטפטפים" עם האצבע כך שייווצרו נקודות חומות–כתומות עדינות , כך שהקעקוע נראה מוסתר וכחלק טבעי מהעור.

בפעם הבאה שתיתקלו בבקשה להסתיר קעקוע בעולם האיפור המקצועי, כבר תדעו מה לעשות!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן