רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

עיבוי שפתיים באמצעות איפור

פעם היינו חיים בשלום עם השפתיים שנולדנו איתן, מתאפרים באמצעות השפתון הרגיל שלנו ויוצאים אל העולם באמונה שזה כל מה שאנו צריכים כדי להיראות ולהרגיש טוב, אבל אז פרצה אל חיינו קיילי ג'אנר וגרמה (לחלקנו לפחות), להאמין ששפתיים דקות זה כבר לא זה, ושאם את מעוניינית להרגיש טוב עם עצמך ולהתהדר בלוק שיכבוש את העולם, אז רצוי שתעשי זאת עם שפתיים גדולות מהחיים וכמה שיותר.

מאז, השאר היסטוריה: בתהליך סופר מקצועי שתוכנן היטב על ידי מומחי שיווק, יחסי ציבור ותקשורת והוחדר בתחכום לרשתות החברתיות, שם אנו מבלות את רוב חיינו בעידן הנוכחי,  הועבר מסר קבוע שהפך לעובדה מוגמרת בתודעה שלנו: שפתיים דקות הן אאוט ושפתיים תפוחות הן הדבר הבא.

כל זה גרם לאובססיביות יתר של רובנו לפחות בעניין מראה השפתיים שלנו. חלק מאיתנו רץ לרופאים ומזריק חומרי מילוי לשפתיים והחלק השני מסתפק באיפור שמחקה את המראה המלא שמתקבל אחרי הזרקה, רק בלי העלות הכספית  שכרוכה בכך. מה שברור לחלוטין הוא שכולנו מחפשים היום פתרונות למראה שפתיים שהוא גדול מהחיים.  

במציאות של ימינו כשהזרקת חומרי מילוי לשפתיים נחשבת לתענוג לא זול בכלל וכשהתוצאות מחזיקות (במקרה הטוב) לחצי שנה פלוס מינוס, נכנס איפור השפתיים המגדיל כאופציה לא רעה בכלל שמחקה את הדבר האמיתי עד למפגש עם מסיר האיפור.

למעשה, קיימות היום טכניקות לאיפור שפתיים קלות ופשוטות ליישום שמבטיחות לתת לשפתיים מראה מלא ומעניקות תוצאות מדהימות שנראות ממש כמו הדבר האמיתי, מה שיגרום לאחרים לשאול אותך אצל מי הזרקת. באחריות:  

פילינג שפתיים

זהו מוצר שנראה כמו שפתון ונועד להסיר שכבה של עור מת ויבש מהשפתיים כחלק מההכנה לאיפור. חלק ממרכיבי הפילינג הינם גרגירים זעירים שמקלפים את שכבת העור המת מהשפתיים וגם ממריצים את קצב זרימת הדם מתחת לעור העדין של השפתיים, מה שגורם למראה ורדרד יותר של עור השפתיים ולמראה תפוח יותר ברגע.

ההמלצה שלנו: לא רק לסובלים משפתיים יבשות, אלא למרוח את פילינג השפתיים טרם תחילת האיפור, להשגת האפקט הרצוי, על מנת שלשפתיים יהיה זמן לספוג גם לחות, בטרם תאפרו אותן.

לחות שפתיים 

זה נשמע אולי מובן מאליו אבל תופתע לדעת כמה משמעות יש למריחת לחות לשפתיים בתהליך יצירת מראה שפתיים מלאות. למעשה, גם אם לא תמרחו כלל איפור מעל השפתיים, תוכלו לראות בעצמכם כי לאחר מריחת לחות, השפתיים נראות תפוחות מעט יותר.

ההמלצה שלנו: אם אתם מתכוונים לאפר את השפתיים מעל הלחות, כדאי למרוח אותה בתחילת תהליך האיפור (מומלץ אחרי ביצוע פילינג שפתיים) ועד שתגיעו לשלב איפור השפתיים, הלחות תיספג לחלוטין ותסיים את פעולתה

פריימר לשפתיים

ממש כמו הפריימרים לשימוש באזור הפנים או העיניים, גם הפריימר לשפתיים מתפקד כ"מחליק" לעור השפתיים הדקיק. הוא "ממלא" קמטוטים וסדקים קטנטנים ולכן גם יוצר מראה תפוח יותר של השפה ויש גם בונוס: הפריימרים מתיימרים גם לגרום לשפתון לשרוד למשך יותר שעות ולא לזלוג החוצה דרך הקמטוטים אשר סביב השפתיים.

ההמלצה שלנו: השתמשו בפריימר ממש לפני איפור השפתיים והקפידו על מריחת שכבה דקה מאד של חומר. לאחר 2-3 דקות ניתן לאפר את השפתיים כרגיל. 

 

בחירת גוון נכונה

אם הטעם שלכם הוא דווקא גווני שפתון כהים, כדאי לדעת שכך לא תצליחו להגדיל מראה שפתיים: הגוונים הכהים מגדירים מאד את מראה השפה, ואם  לא נולדתם עם שפתים מלאות, שימוש בגוון כהה רק יקבע את המראה הצר והקטן.  כדי להגדיל את מראה השפתיים  העדיפו לבחור בשפתונים בגווני ניוד או ורוד בהיר

תיחום כהה של קו השפתיים החיצוני

בשנות התשעים שלטה אופנת איפור שפתיים שנראית מעט הזויה במציאות של היום: כל איפורי השפתיים התאפיינו במראה של תוחם כהה סביב שפתיים בהירות. הבשורה הטובה היא שהאופנה הזו חוזרת, אבל עם טוויסט קל שעבר התאמה לתקופתנו ומצליח לדמות לשפתיים מראה גדול יותר ברגע, רק שהפעם התוחם אינו כהה ב 2-3 טונים מגוון השפתון אלא בחצי טון בלבד. 

ההמלצה שלנו: אם תתחמו את קו השפתיים החיצוני באמצעות  תוחם בגוון טיפה יותר כהה מגוון השפתון (אבל לא כהה משמעותית- זהירות!) תקבלו מראה שפתיים גדול יותר שנראה טבעי לחלוטין.

 

אשלייה אופטית במרכז השפה

כל מה שצריך כדי להגדיל את השפתיים זה את השפתון הרגיל שלכם ולצידו עפרון עיניים בגוון שמנת או לבן:  מתאפרים כרגיל באמצעות השפתון הקבוע ומורחים בחלק הפנימי של השפתיים קו בהיר ועבה שאותו מטשטשים בעזרת מכחול שפתיים כלפי חוץ. השפתיים יקבלו בתוך רגע מראה תפוח יותר בעזרת האשליה האופטית שתיווצר.

 

גימור מבריק או מצנצץ

הלוק המבריק והמנצנץ של השפתיים שהיה נכון באופנת האייטיז, עושה עבודה לא רעה בכלל בהגדלת מראה השפתיים: שימוש בליפ גלוס בגימור מנצנץ או מבריק (גימור לק) מעניק לשפתיים מראה תפוח יותר משום שהנצנצים והברק משמשים כלוכדי אור שמעניק מראה בהיר יותר (ולפיכך גדול יותר) לשפתיים.

ההמלצה שלנו: ניתן להשתמש בליפ גלוס מעל שפתון או אפילו בלעדיו. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שלא מדובר במוצר עמיד.

מריחת שימר מעל השפה העליונה

כן כן, בדיוק שם, בשקע הזה שנמצא מתחת לנחיריים וצמוד ל"לב" של הפה העליונה, מורחים פס דק של שימר מבריק ובהיר והשפה העליונה נראית גדולה יותר תוך רגע.

ההמלצה שלנו: לא משנה אם תבחרו בשימר נוזלי, אבקתי או מוצק, מילת המפתח היא למרוח מעט מאד חומר והפלא יתרחש מול עיניכם

נגיעת ברונזר מתחת לשפה התחתונה:

ממש כמו נגיעת השימר שיודעת "להרים" את השפה העליונה, כך נגיעת ברונזר קלילה יודעת להדגיש ולהגדיל את השפה התחתונה. באמצעות מכחול טשטושים קטן (שמיועד לאיפור עיניים) מורחים מעט ברונזר בנקודה המרכזית מתחת לשפה התחתונה, על מנת ליצור אשליה אופטית של שקע, מה שיגדיל את מראה השפה התחתונה תוך רגע.

ההמלצה שלנו: השתמשו בברונזר מוצק או אבקתי והקפידו על שימוש בכמות מזערית של חומר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן