רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

המראה הטבעי – איפור ערב עדין

האיפור הטבעי הוא כבר מזמן לא רק חלק משגרת ביומיום שלנו, אלא חלק בלתי נפרד מעולם איפורי הערב והביוטי בכלל. כבר בשנות התשעים של העשור הקודם, המראה הטבעי החל לתפוס מקום מרכזי בעולם היופי. בעשור האחרון האיפור העדין זכה לפופולאריות רבה בקרב כלות, ואנחנו נפגשים בו לא מעט גם בטלוויזיה, במגזינים ואפילו על מסלולי האופנה.

חשוב להבהיר שאיפור טבעי לאו דווקא מתקשר לאיפור מינימלי, ולפעמים אפילו מצריך זמן והשקעה דומים לאלה שדורשים איפורים דרמטיים ומודגשים יותר. מטרת האיפור הטבעי היא לטשטש בעדינות את הפגמים, ובמקביל – להדגיש את היתרונות והחוזקות בפניה של הלקוחה, כך שבסופו של תהליך היא לא תיראה מאופרת, אלא יפה באופן טבעי. זהו מראה שמתאים לכל אישה, בכל גיל, וגורם לה להרגיש יפה וזוהרת, ועדיין להיות היא עצמה.

אולי זה נשמע פשוט, אבל האיפור הטבעי דורש מיומנות גבוהה של התאמת האיפור למבנה הפנים והעיניים, דיוק ובחירה במוצרים ובחומרים הנכונים. בקורסים המקצועיים שלנו בבית הספר לאיפור "ירין שחף", לומדים התלמידים את כל השיטות והשלבים ליצירת מראה מהסוג הזה.
איפור ערב טבעי – כך עושים את זה נכון
כדי ליצור מראה טבעי, בין אם עבור עצמך ובין אם עבור מאופרת אחרת, עלייך לבחון קודם כל את מבנה הפנים של המאופרת, לבדוק מה היית רוצה לטשטש או לתקן ומה היית רוצה להבליט ולהדגיש.

  1. לאחר הכנת העור לאיפור באמצעות מריחת קרם לחות ופריימר, נניח מייקאפ בגוון המאופרת בצורה אחידה על כל הפנים. על מנת להעניק תחושה שהעור רענן ובעל זוהר טבעי, נבחר במייקאפ בעל מרקם קליל ונעבוד במריחות. באזורים המצריכים כיסוי נוסף, כמו כהויות או פצעים, נניח קונסילר בצורה נקודתית ובטפיחות.
  2. נפסל את הפנים בשיטת ההארות וההצללות בהתאם למבנה הפנים של המאופרת – ככל שהפנים רחבות יותר נשים דגש על הצללות המחטבות את הפנים, וככל שהפנים צרות יותר, נשים דגש על הארות וניצור אשליה של נפח. באיפור טבעי חשוב במיוחד לבחור את גווני ההצללות וההארות המתאימים לגוון העור של המאופרת, כך שייצרו מראה רך ועדין ככל האפשר. בסומק – נעדיף גוון ורדרד או אפרסקי טבעי, אפשר במרקם מעט מבריק, ליצירת מראה חיוני וזוהר.
  3. במראה איפור טבעי מומלץ להמעיט בפודרה, שהרבה פעמים עלולה ליצור מראה עמוס. לכן נבחר להשתמש בפודרה שקופה וקלילה ולפדר באמצעות מברשת רחבה ואוורירית.
  4. באיפור העיניים – נבחר בגוונים טבעיים וחמים, כגון גווני קרם, שמפניה, ניוד וחומים. על גלגל העין ועל עצם הגבה נניח גוונים בהירים, ובקפל נניח גוונים חומים טבעיים, ונטשטש אותם היטב ליצירת מראה של צל טבעי. נניח מסקרה מפרידה ומאריכה, ואם נבחר להדביק ריסים, נעדיף להשתמש בכמות קטנה יחסית של ריסים בודדים במראה טבעי ככל הניתן. אם תרצו, ניתן להדגיש מעט את קו הריסים באייליינר דק ומינימליסטי.
  5. לשפתיים נבחר בגוון ניוד או ורדרד טבעי, כדאי במרקם לחותי, כדי להעניק מראה שפתיים חיוניות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן