רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

בסיס איפור לכל דורש

לאיזה צורך מיועד המייק-אפ?

לפני בחירת בסיס איפור יש חשוב להבהיר את מטרתו. האם אנו מעוניינים במייק-אפ קליל ליום יום או שמא חפצה נפשנו במייק-אפ בעל כיסוי גבוה ומראה אטום לערב או אירוע?

בסיסי איפור אופטימליים ליום יום יהיו על בסיס מים או קרם לחות. בסיסי איפור המיועדים לערב או לאירוע יהיו על בסיס סיליקון ויכילו כמות גדולה של פודרה לכיסוי מלא ואטום. התייעצו עם אמן איפור או עם יועצת היופי בחנות לגבי המרכיבים הנמצאים במייק-אפ שאתם עומדים לרכוש, חשוב לשתף אותם במטרה לשמה אתם רוכשים את בסיס האיפור.

מהו סוג העור שלנו?

לכל סוג עור, קיים בסיס איפור המותאם אליו. עור שמן יראה במיטבו עם בסיס איפור המכיל כמות גדולה של פודרה ומעט קרם לחות ואילו עור יבש יקבל כיסוי מושלם דווקא עם בסיס איפור עתיר בחומרי לחות מזינים.

מהי שגרת האיפור שלנו?

ישנן נשים המשקיעות דקות ארוכות בשגרת איפור יום יומית. נשים אחרות, יתאפרו במכונית, במעלית, בשירותי המשרד או בחדר ההמתנה אצל רופא השיניים. אם עומדות לרשותנו 5 דקות לאיפור בכל בוקר, בסיס איפור המיועד לשימוש עם מברשת בלבד ומצריך פידור יסודי יגזול זמן רב ומיותר ועדיף יהיה לבחור במייק-אפ נוזלי וקליל שניתן למרוח על הפנים גם באמצעות אצבעות הידיים (אחרי שרחצנו ידיים במים וסבון, כמובן). אם שגרת האיפור שלנו מאפשרת לנו להקדיש בכל בוקר 10 דקות לבסיס איפור, שווה להשקיע במייק-אפ ובמברשת איפור תואמת למראה מקצועי ומושלם.

מהו התקציב שלנו?

תקציב האיפור שלנו הוא ענין אישי ומשתנה. ככלל, עדיף לא 'להתמכר' לבסיס איפור מעוצב המגיע בצנצנת קטנטנה שיש להתחדש בו פעם בשבועיים אם התקציב איננו מאפשר זאת. כיום, קיימות בשוק שלל חברות איפור עם מגוון מחירים גדול המאפשר לכל לקוחה להתאים את צריכת האיפור לתקציב החודשי, גם אם זה משתנה מדי תקופה. פרקטיות היא שם המשחק.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן