בניית ציפורניים – כך תצליחו

רוצים ללמוד בניית ציפורניים ומתלבטת היכן לעשות זאת?  הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

אין ספק כי תחום בניית הציפורניים תפס לעצמו מקום של כבוד במחוזותינו וזאת לאור הביקוש ההולך והגובר לבניית ציפורניים בקרב קהל הלקוחות. קורסים רבים בתחום צצים ונפתחים ומציעים ללמוד את המקצוע באופן יסודי או לחליפין כמה שיעורי אינסטנט. אם גם אתם עומדים בפני התלבטות היכן ללמוד קורס בניית ציפורניים, כדאי לדעת למה לשים לב ועל מה לשים את הדגש, על מנת שלא תרכשו לעצמכם מקצוע בזול שיעלה לכם בסופו של דבר ביוקר. לכן  חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים שמרכיבים  את הקורס כדי לדעת איך לצלוח אותו בצורה הטובה ביותר ולקבל תמורה מלאה להשקעה ברכישת מקצוע חדש בתחום בניית הציפורניים

 

מי מלמד את הקורס?
בהיעדר פיקוח מתאים, יכולה כיום כל בוגרת קורס בסיסי לפתוח "מכללה" וללמד במסגרתה "קורס" שמחירו יהיה אולי אף משתלם יותר ואטרקטיבי אך חשוב לשים לב ואפילו לשאול: מה הוותק המקצועי של מי שמלמד/ת? מה רמת הידע והניסיון שלו/ה? הקפידו לבחור רק במקום לימודים המציע מורים שיש להם ניסיון וותק בתחום, כאלה שכבר ראו ונתקלו בכל סיטואציה בתחום כמעט וידעו להציע לכם תשובות ופתרונות לשאלות או דילמות מקצועיות שיצוצו במהלך הקורס וגם לאחריו מן הסתם. כל מורה ידע מן הסתם להסביר וללמד את הטכניקה הבסיסית לבניית ציפורניים אבל לא כל מורה ידע להסביר טכניקות ייחודיות שישמרו על הלק שלא יתקלף לאורך זמן (ויביא לחוסר שביעות רצון של לקוחות) או להסביר גבי טכניקה של בניה על ציפורניים פגועות, איך למנוע ביעילות היווצרות של פטרת על הציפורניים ועוד נושאים שמבוססים על ידע, ניסיון מעמיק וותק מקצועי, דבר שאין לכל מורה בתחום.

 

עד כמה מקפידים במהלך הקורס על הרגלי היגיינה?
בניגוד לתחומי ביוטי אחרים, בתחום טיפוח הציפורניים, ההקפדה על ההיגיינה הינה אקוטית והכרחית. מקום לימודים שלא מקפיד על כך באופן מוחלט וב100% אינו ראוי שתלמדו בו.

 

החומר המקצועי הנלמד
חשוב לבדוק כמה שיטות בנייה לומדים בקורס? קורס שמכבד את עצמו צריך ללמד אתכם שיטות בנייה רבות ככל האפשר על מנת שבסיומו תוכלו להציע ללקוחותיכם היצע מגוון וגדול על פי צרכיהן ועל פי מה שמתאים להן ולא כברירת מחדל כי "רק זו שיטת הבנייה שאתם יודעים לעשות"

תרגול וסטאז'
עד כמה מקפיד בית הספר וצוותו (אם קיים כזה בכלל) להבטיח שתתרגלו ביסודיות את החומר והטכניקות שנלמדו? מי משגיח עלייכם כשאתם מתרגלים במהלך הקורס ומי מעניק לכם פידבקים ומתקן/מאמן ומשפר את ביצועיכם?  מה הידע של אותו מדריך ומה הוותק המקצועי והנסיון שלו/ה? חשוב לבדוק זאת.

קידום מקצועי
האם הקורס בו תלמדו צפוי ללמד אתכם רק איך לעבוד ולא מעבר לכך? או שהוא מציע גם ליווי עסקי ומדריך אתכם איך תקימו עסק משגשג בתחום החדש שאותו למדתם זה עתה? חשוב לשים לב גם לכך משום שבית ספר שיעניק לכם ליווי עסקי לצד הידע המקצועי, שווה את ההשקעה והבחירה בו כמוסד לימודים מקצועי שמכוון אתכם גבוה:  לא רק לידע בהווה אלא גם להצלחה עסקית בעתיד.

 
 
 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן