רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

צבעי קיץ

אי אפשר לפספס את העובדה שהקיץ כבר כאן: השמש מלווה אותנו עד שעות הערב המאוחרות, החופים ובריכות השחייה הופכים שוב לאטרקציה הכי אהובה שיש, המזגנים פועלים שעות נוספות ויותר מהכל – הצבעים הנועזים והשמחים ממלאים שוב את ארון הבגדים. ובקיץ הזה, הכל הולך.

גלי גרינפלד-דרייר, מנהלת מגמת הסטיילינג בבית הספר, מכינה אותנו לקראת העונה הקרובה וצופה לנו קיץ אוורירי, קליל, שמח ומשוחרר, שיתאפיין בצבעים חזקים ובולטים, ובעיקר בשילובי צבעים לא שגרתיים. גם העונה נפגוש לא מעט את ההדפסים, שהבולט שבהם יהיה ההדפס הפרחוני בווריאציות שונות, את החליפות, שממשיכות איתנו מהעונות הקודמות, ואת הפסים. החגורות העבות חוזרות הקיץ ובענק, וכך גם אקססוריז האובר-סייז, גם הם בצבעים עזים. התיקים הולכים להיות צבעוניים, משעשעים ועם טוויסט "ילדותי". האיפור והשיער גם הם יותאמו לאווירה: האיפור יהיה "פרשי" וישלב שפתונים בצבעים שמחים ומקפיצים והשיער יהיה יותר טבעי ופחות עשוי.
הלוקים הבאים, שיצרה גלי בהפקת קיץ צבעונית במיוחד, מביאים לידי ביטוי את הויז'ן שלה לעונת האבטיחים של 2018.

היפי סטייל
לוק בסגנון פסטיבל שאנטי, שמשלב כמה ממאפייני הקיץ הבולטים יחד: משקפיים צבעוניים, טופ קרושה צהוב – צבע שמשי וקייצי שנפגוש המון העונה, חצאית פליסה א-סימטרית עם אלמנט פרחוני ותיק אננס.

גופיה וחצאית – סטרדיווריוס
תיק ומשקפיים – אוסף פרטי

על טהרת הכתום
לוק שלם שכולו בגוונים של אחד הצבעים החזקים של העונה, הכתום. למרות שרבים חוששים ללבוש את אותו הצבע מכף רגל ועד ראש, הקיץ הנוכחי מוכיח שזה אפשרי, כל עוד עושים את זה נכון. הלוק הזה משלב בין חולצה עם הדפס פרחוני, מכנסי שבע שמיניות וכפכפי סירה כתומים. התיק הצהוב, הטבעות הירוקות והשפתיים האדומות "שוברים" את המונוכרומטיות ומקפיצים את הלוק. מיועד לפאשניסטיות עם אומץ.


חולצה ומכנסיים – סטודיו 35
נעליים – ברשקה
טבעות – Miola
תיק ושרשרת – אוסף פרטי

שמה פס
כפי שניתן לראות בלוק הזה, החליפות וטרנד הפסים עדיין איתנו הקיץ, ומי שחוזרות ובענק הן החגורות העבות שנחגרות על המותן. אי אפשר להתעלם מהשילוב בין הצבעים המנוגדים, ירוק וורוד, שמבליטים אחד את השני. במקרה הזה, ישנו שימוש במנעד של ורודים, בתיק, בחגורה, בנעליים ואפילו במשקפיים.


חליפה – סטודיו פאשה
חגורה ותיק – סטודיו 35
נעליים – H&M
משקפיים – אוסף פרטי

ברוח האייטיז
כמו שכבר ראינו, אחד הצבעים הבולטים העונה הוא הורוד. הלוק הנוכחי הוא נקי ובגוון אחיד ששולט בו, ומשלב בין שמלת מקסי שתי שכבות בגזרת אובר-סייז אוורירית, צמידי פלסטיק צבעוניים ונעליים בגוון טורקיז.

שמלה – ink
צמידים ומשקפיים – אוסף פרטי
נעליים – H&M

אדום-אדום
זהו טוטאל לוק אדום בשילוב עם הדפס פרחוני וכפכפי שפיץ צהובים שמקפיצים את ההופעה. התיק עם ההדפס אמנם בגודל שמתאים לערב, אבל העיצוב המשעשע והקליל בהחלט הופכים אותו ללגיטימי גם ליום.

חולצה ומכנסיים – סטודיו 35
נעליים – סטרדיווריוס
תיק – אוסף פרטי

קרדיטים:
סטיילינג ואיפור: גלי גרינפלד דרייר
ע. סטיילינג: דנה גלאי קורן, בוגרת ירין שחף
צילום: דורון שטיין
ע. צלם: רונית חמו
דוגמניות: רומי רביץ ואמילי אמילוב לסוכנות HH Models

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן