רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי למען הקהילה

פרוייקט 'ירין שחף למען הקהילה' הוא הנשמה שמאחורי בית הספר לאיפור.

כבר שנים שבית הספר של ירין שחף מקיים פרוייקט מיוחד במינו, של נתינה, זולתיות, והתנדבות. בוגרות בית הספר לאיפור נשלחות בתום הלימודים להתנדב למען הקהילה במסגרות שונות.

איך נולד הרעיון?

בירין שחף רואים בהתנדבות למען הקהילה ערך עליון. ירין שחף, המחנך ומגדל כבר שנים רבות דורות של מאפרים רואה בפעולת ההתנדבות אלמנט חינוכי בראש ובראשונה.

ירין שחף: "כמורה לאיפור וכמנהל ביה"ס שמתי לי למטרה מלבד גידול דור חדש של מאפרים, להקנות להם ערכים של רגישות ותרומה לחברה. אנו בבית הספר לאיפור, מחנכים את תלמידינו ובוגרנו לתרום מהידע שלהם, מכישרונם ומזמנם לטובת אוכלוסיות חלשות וילדים חולים. התוצאה היא שהמאפרים יוצאים נשכרים! בכל אירוע בו הם משתתפים הם מתרגלים את עבודת האיפור על מגוון שלם של אוכלוסיות, התנסות שבנוסף לתחושת הנתינה המספקת, מוסיפה יידע פרקטי ומגבירה את ביטחונם העצמי. כמאפר וותיק אני יודע שמאפר מוצלח הוא כזה הקשוב ללקוח, המסוגל "להרגיש" אותו והגורם לו להיות מרוצה. על פי השקפת עולמי, עבודת האיפור בהתנדבות היא תהליך שהופך כל מאפר למאפר טוב יותר. הרצון שלנו לרצות את החולה ולהוסיף שמחה לחייו הופך אותנו לאנשים קשובים יותר וכאלה שיכולים בכל איפור להגיע לריצוי מלא של הלקוחות."

למי ניתנת האפשרות להתנדב במסגרת הפרוייקט?

לכל תלמיד או תלמידה הנרשמים ללימודי איפור בבית הספר מוצעת ההזדמנות להתנדב במסגרת פרוייקט "ירין למען הקהילה". עם זאת, ומתוך ההבנה שיש לגשת לנושא ההתנדבות בחכמה וברגישות עליונה, המאפרים המגוייסים לאירועי ההתנדבות השונים נבחרים בקפידה על מנת לוודא שכל מאפר יתנדב בסופו של דבר במסגרת הנכונה לו מצד אחד, והנכונה גם לארגון בו הוא עתיד להתנדב מצד שני. בית הספר יזם במהלך השנים שיתופי פעולה עם מספר רב של ארגונים בעלי אופי שונה, ובכל אירוע התנדבות מגוייסות מאפרות בוגרות בית הספר מתוך מחשבה והתחשבות באופי האוכלוסיה והעבודה ההתנדבותית. בין הארגונים שעמם משתף בית הספר פעולה: בית לוינשטיין, מרכזי יום לקשיש ברחבי הארץ, בית השאנטי, עמותת חיים, האגודה למלחמה בסרטן, בית חולים שיבא, בית חולים רמב"ם, בית חולים דנה, ועוד רבים אחרים.

פרוייקט "ירין למען הקהילה", הנו הנשמה מאחורי בית הספר לאיפור ומהווה מקור לגאווה אישית של ירין ושל צוות בית הספר.

מתוך מכתבי תודה שנתקבלו בבית הספר:

"…הבנות הגיעו למרכז יום, איפרו את הקשישות חברות מרכז היום ובכך העניקו להן יום שכולו פינוק מיוחד, יום של הנאה וגם להרגיש יפות ומיוחדות !!! יישר כח!!"

חברות מרכז יום ע"ש מנדלבוים וצוות העובדים

***

" בתאריך 15.11.10 התקיימה סדנת הדרכה ואיפור לכ- 12 נשים חולות סרטן במעון ע"ש צ'ארלס קלור, האגודה למלחמה בסרטן (…) גם הפעם נעניתם מיד לבקשתנו להפנות לסדנא זו מאפרות מתנדבות מחברת ירין שחף. אנו מרגישות זכות גדולה, שיש לנו אפשרות לשתף פעולה איתכם, שיתוף פעולה זה חשוב לנו מאד (…) האווירה באירוע זה היתה נעימה ומהנה. בסוף המפגש, כל הנשים היו מאופרות, יפות ומטופחות וניכר היה שינוי לטובה במצב רוחן. כל זאת בזכות המאפרות הנפלאות של חברת ירין שחף, שהגיעו מרחוק ופעלו מתוך שליחות, הבנה ואמפתיה למצבן של המשתתפות. "

***

"…השבוע הגיעו שוב מאפרות מטעם 'ירין שחף' לבית הקפה, ואיפרו את הנערות במקום. המאפרות (…) פינקו את הנערות תוך הקשבה, סובלנות ואדיבות רבה. אנו מודים לכם על שאתם נרתמים למאמץ למען נערות אלו ובטוחים כי הפעילות מהווה סיוע משמעותי עבורן! תודה רבה וכל הכבוד על הרוח ההתנדבותית!"

("קפה נערה", אור יהודה)

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן