תרימו לריסים

ריסים מעוצבים יכולים לשנות לחלוטין מראה של עין ופנים. לרגל יום מעצבי הריסים הבינלאומי, הנה הזדמנות להוקיר את העוסקים במלאכה

עד כמה שכולנו אוהבים לחגוג את הלוק שלנו ביומיום, להתאפר, לצאת, להעלות סלפי ולהתפעל מעצמנו, הרי שלעיתים כדאי לעצור לרגע, לציין ולהודות לאנשים שאחראים על הלוק המושלם הזה.
בדיוק למטרה הזו מוקדש יום מעצבי הריסים הבינלאומי שמציין את העוסקים במלאכת שזירת ריסים, הדבקת ריסים, הרמת ריסים ובעיקר עושה חשק לכולנו לרוץ ולהירשם לקורס ריסים גם כדי ללמוד יותר על הענף הזה וגם כדי לפתוח אפשרות להתפרנס בעתיד להתפרנס מהעיסוק בתחום עיצוב הריסים.

אז מה צריך כדי להיות מאסטר בריסים?
מקצועיות, יזמות ותשוקה לאסתטיקה הינם תנאי סף להשתלבות במקצוע שנחשב לחדש יחסית, ומאידך כבר הוכח ככזה שפתח את דלת הקריירה העצמאית בפני לא מעט נשים ולו רק בזכות האפשרות להתפרנס מתחביב טרנדי ומבוקש עד מאד בימים ובשעות לפי בחירה וכך לשלב קריירת עסקים עם חיי משפחה, תחביבים ועוד.

איפה לומדים את המקצוע?
כמו בכל תחום אחר גם בתחום עיצוב הריסים קיימים הרבה קורסים והשתלמויות בנושא. כשמחליטים ללמוד את המקצוע ולהירשם אל קורס ריסים באופן רציני חשוב לבחון בראש ובראשונה ממי לומדים ועם אילו חומרים משתמשים במהלך הקורס וגם אחריו. עוד חשוב לבחון את תכנית הלימודים ולוודא שהיא מקיפה ככל הניתן וכוללת כמה שיותר טכניקות ואלמנטים בעיצוב הריסים (שזירה, הרמה, הלחמה ועוד), לצד טרנדים חדשים ועדכניים שנחשבים למילה האחרונה בתחום.
לאחר סיום הלימודים ועם הכניסה לעיסוק החדש, חשוב ללכת מדי פעם להשתלמויות בנושא עיצוב הריסים משום שמדובר בתחום שמתפתח כל הזמן וכולל בתוכו שלל חידושים, טכניקות וחומרים שמתעדכנים חדשות לבקרים. בישראל וגם בחו"ל תוכלו למצוא השתלמויות שונות בנושא ויותר מכך: בחו"ל נערכות גם תערוכות, כנסים, כיתות אומן ואפילו תחרויות בינלאומיות שמביאים לכלל העוסקים במלאכה את החידושים האחרונים בתחום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן