רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ככה קמתי בבוקר

רוצים לאמץ לוק של ריסים מודגשים ומעוצבים מבלי שתצטרכו לאפר אותם בקפידה?  בהרמת ריסים הכל אפשרי.

בשנים האחרונות אנו חוזרים לראות על מסלולי תצוגות האופנה הבינלאומיים דוגמניות רבות שאופרו במראה איפור טבעי לחלוטין ולא מתאמץ ובכל זאת מתהדרות במראה של ריסים מודגשים. רוצים גם? בדיוק בשביל זה המציאו את טכניקת  הרמת הריסים שנלמדת בקורס הרמת ריסים.

יותר ויותר נשים שנמאס להן להתאפר בכל בוקר ויחד עם זאת מתעקשות להיראות מצויין כל הזמן ובכל זמן נתון כבר גילו את הסוד:  הרמת ריסים שהפכה להיות חלק משגרת טיפולי היופי התקופתיים. לא צריך יותר לקנות מסקרה, לא צריך יותר לדאוג אם איפור העיניים נמרח ועושה בושות, הריסים ארוכים, מורמים, מודגשים ונראים נפלא בכל שעות היום והלילה ובכל מצב.

הטרנד האופנתי הזה קיבל חיזוק גם מכיוון עולם האופנה שחוזר בכל פעם אל המראה הטבעי ונטול האיפור, כזה שהרבה נשים היו מוכנות לאמץ ברגע לו רק היו יכולות לוותר על מוצרי האיפור שלהן. הרמת הריסים "מתכתבת" עם רעיון המראה הטבעי ובעצם קיבלה את הרוח הגבית ונעשתה פופולארית יותר ויותר ככל שהמראה הטבעי נעשה פופולארי גם הוא.

אז במה מדובר? מהי הרמת ריסים?
מדובר על תהליך קוסמטי פשוט וקליל באופן יחסי שמבוצע על הריסים עצמם. אין כאן שימוש בדבקים או בחומרים מסוכנים, אין תוספות או הלחמות ודווקא מהסיבות הללו הטרנד הזה הפך להיות אחד הדברים החמים בשוק. מדובר על טיפול שתוצאותיו מחזיקות כחודשיים ואז יש לחזור עליו שוב וניתן לשלב אותו יחד עם צביעה של הריסים בצבע קבוע (לא חובה, רק אם רוצים). לאחר הטיפול הריסים נראים במיטבם כל הזמן 24/7 גם כשמתעוררים בבוקר ואין צורך לאפר אותם. במהלך הטיפול גם נמרחים על הריסים חומרים מזינים שתורמים לבריאותם, לשיקומם (במקרה הצורך) ולהזנתם.

למי מיועדת הרמת הריסים ואיפה עושים את זה?
כל מי שיש לו/ה ריסים ישרים במראה שטוח ומעוניין להעניק לריסים מראה מעוגל, ימצא יתרון גדול בהרמת הריסים.

האם יכולות להיות תופעות לוואי לטיפול?
בדיוק כפי שצובעים שיער או מבצעים פעולה כימית אחרת במספרה, גם בהרמת ריסים תיתכן אלרגיה לחומרי הצבע או תגובת רגישות בגלל הקרבה לאזור העיניים. אם הטיפול נעשה ביד לא מקצועית תיתכן פגיעה גם בריסים הטבעיים ולכן חשוב מאד להקפיד על בחירה נכונה במי שיבצע עבורכם את הרמת הריסים.

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים הרמת ריסים?
ישנה חשיבות גדולה לבצע את טיפול הרמת הריסים אצל טכנאית מורשה, שלמדה את הנושא במקצועיות, שצברה ניסיון טיפולי ושמטפלת בסביבה סטרילית. חשוב גם לא להתבייש, לשאול ולוודא היכן למדה את השיטה, באיזה חומרים היא משתמשת ולבדוק אם מדובר בחומרים מורשים ממותגים ידועים בתחום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן