רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כך תתלבשי בסטייל

מקצוענים בסטייל

האם הדרך שבה אתם בוחרים להתלבש לקראת מקום העבודה שלכם יכולה להשתלב עם האישיות האופנתית שלכם?  עד כמה הבגדים שאתם לובשים  יכולים להשפיע על הדרך שלכם להעביר מסר מקצועי?  

אין אדם שלא חשוב לו להיראות אופנתי ועדכני. יחד עם זאת, כשאתם מגיעים למקום העבודה שלכם חשוב לכם שהאאוטפיט לא רק ייראה טוב, אלא גם ירגיש נוח ושלא יבוא חלילה על חשבון מה שאתם מנסים  לשדר. חשוב לזכור כי בעזרת המלתחה הנכונה, תוכלו להשיג בדיוק את היתרון המשמעותי שיעשה את כל ההבדל בהופעה שלכם ויסייע לכם להצליח במשימה הכמעט בלתי אפשרית שמשלבת נוחות, עדכנות ולוק של מליון דולר.

אז כן, לנראות שלנו יש השפעה גדולה על מה שאנו משדרים ועל האופן שבו הסביבה מתייחסת אלינו. זו בדיוק הסיבה שבגללה בחירת הבגדים שלנו והאביזרים הנלווים שמשלימים אותם הינה פעולה כל כך חשובה ואפילו הכרחית, פשוט בגלל העובדה שהיא זו שמייצרת את המראה השלם (טוטאל לוק), שלמעשה מייצג אותנו.

אילו גורמים אמורים להשפיע על בחירת הלוקים שלנו?

קוד לבוש
בהרבה מקומות עבודה נהוג ומקובל "יישור קו" בקרב העובדים שמתבטא בקוד לבוש:
המטרה היא ליצר נורמה גורפת בקרב עובדי החברה שאוסרת להגיע למקום העבודה בגופיות, חולצות בטן, מכנסיים קצרים, מכנסיים עם קרעים, חצאיות מיני, סנדלים או כפכפים. הרעיון שעומד מאחורי קוד הלבוש מבוסס על הרצון לשדר מראה קולקטיבי המבוסס על רצינות, מחויבות וכבוד.

אז נכון שהמראה שיידרש מכם  ישדר בסופו של דבר שמרנות, אבל מאידך ישמור על קו קלאסי ואין כמו קו קלאסי (שתמיד באופנה) כדי ללכת על בטוח ולהיראות תמיד עדכניים.

מזג אוויר
אין ספק שבישראל מזג האוויר הינו מאתגר במיוחד: החום, תנאי הלחות, מקומות עבודה שבהם מדליקים מזגן כי חם לכולם לעומת מקומות עבודה שמכבים מזגן (כי חלק מהעובדים  קופאים מקור גם בקיץ) –  כל אלה עושים את שלהם ומשפיעים על המראה הסופי של כולנו, בעיקר בגלל הסיבה שחולצה קצרה לא תמיד מספיקה כשקריר, וז'קט לפעמים מכביד ומחמם. מה עושים?

אם ניתן, השאירו במשרד כמה פריטי לבוש להחלפה במידת הצורך.  לחליפין, מומלץ לאמץ את "מראה השכבות" :   בגלל שאנשים רבים סובלים מהמעבר בין החום והלחות שבחוץ לבין הקור של המזגנים, מומלץ להתלבש בכמה שכבות הניתנות להסרה או ללבישה מעל בגד קיים, שיאפשרו לנו ״משחק״ של לוקים לפי הטמפרטורה הנכונה לנו.

נוחות:

הנוחות תתבטא, איך לא- במה שאתם נועלים: לפיכך עד להגעה למשרד תנעלו מה שנוח לכם (סניקרס, כפכפים…) אך בהגיעכם למשרד, עברו לנעליים התואמות את קוד הלבוש וההופעה שלכם.

עוד חשוב להעדיף להרכיב לעצמכם וללבוש לוקים איתם אתם מרגישים נינוחים:  בדים שנעימים לכם על הגוף וחלילה לא בגדים לוחצים או הדוקים מדיי. המטרה היא לייצר לוק אשר נראה ייצוגי ומרשים, אך במקביל גם נוח ונעים, או כמו שאומרים: אתם הכי יפים כשנוח לכם.

ייחודיות או השתלבות:

בינכם לבין עצמכם ענו על השאלה:  האם בכוונתכם  לייצר לעצמכם לוק ייחודי (תוך הלימה לנורמות ולחוקי מקום עבודתכם), או דווקא להשתלב ולהיטמע בסביבה? מה יהיה נכון יותר עבורכם מבחינת התפקיד שלכם במקום עבודתכם וכמובן גם ברמת ההתעסקות/האכפתיות שלכם בתחום הלבוש והאופנה.

שילובי צבעים

פה אתם יכולים  להתפרע: שלבו את הצבעים בהתאמה לקוד הלבוש שלכם, למצב הרוח שלך ולשאר הפריטים בהופעה. תוכלו  לייצר שילובים קלאסיים ורגועים או לחליפין, לוקים דרמטיים, נועזים ובועטים.  עם אילו צבעים כדאי לך לעבוד? כאן הטעם האישי מנצח וכמובן, גם מה שהולך באופנה: בכל עונה ניתן לגלות בקלות  (גוגל) מהם הצבעים הפופולאריים והטרנדיים, ולשלבם בהופעה שלכם.

ואיך תשלבו בין קוד הלבוש של הארגון עם הביטוי העצמי שלכם?

תתפלאו, אבל שימוש באקססוריז עושה פלאים: תוכלו לשדרג את המראה שלכם ולייצר לוק ייחודי על ידי הוספת תיק מעניין או  תכשיטים ייחודיים בצבע שמאפיין אתכם:  אלו יכולים להיות משקפי ראייה עם מסגרת מיוחדת, מטפחות או כובעים ש"יסגרו" לכם את ההופעה, יוסיפו צבע וייחודיות להופעתכם ויעזרו לכם להשאיר את הרושם הנכון.

הטיפים באדיבות גלי גרינפלד דרייר, סטייליסטית, מאפרת ומעצבת תכשיטים, מנהלת מגמת סטיילינג בבית הספר לאיפור ירין שחף ובעלת מותג התכשיטים MIOLA

לעמוד האינסטגרם של גלי

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן