רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

טרנדים לאיפור מקצועי קיץ 2011

קבלו את הטרנדים החמים שעתידים לעטר את פנינו בקיץ הקרוב:

השילוש הקדוש

כל מאפר מכיר את צורת המשולש הנוצרת כאשר מאפרים פינה כהה בצידה החיצוני של העין. הקיץ הקרוב מביא איתו בשורה חדשה – ומעביר את האיפור המשולש לפינה הפנימית של העין.

על אין ספור מסלולים בשבוע האופנה נצפה הטרנד הזה כאשר אין חוקים לגבי צבע או מרקם – כל עוד הפינה הפנימית של העין מקבלת את תשומת הלב. להשגת איפור טרנדי ועדכני, יש להניח את הצללית הכהה בזוית הפנימית של העין ולעלות בקו ישר לכיוון הגבה. יש להמשיך עם הצללית לאורך הגבה עד אמצע  ומשם למשוח את הצללית בחזרה לנקודת ההתחלה, בקו ישר לזוית הפנימית של העין ליצירת משולש. את צורת המשולש ניתן לטשטש להשגת מראה עדין יותר, או להשאירו חד וגיאומטרי ללוק נועז.

פסטלים נועזים

הפסטלים שהיו איתנו בחורף ממשיכים איתנו גם אל הקיץ כאשר הם מקבלים זריקת אדרנלין ומופיעים בגוונים עזים במיוחד. שבוע האופנה האחרון של לונדון התאפיין בשלל מראות איפור מקצועי בגווני פסטל עזים. כחלק ממגוון קולקציות האיפור המקצועי לקיץ ניתן למצוא שלל מוצרים, החל מצלליות וסמקים ועד לליפסטיקים בגווני פסטל רוויים בצבע. בטרנד הפסטלים הצבעוניות היא עזה, אם כי מונוכרומטית (כל צבע מופיע בפני עצמו ואין שילוב של שני גוונים באותו לוק איפור).

כדי לאמץ את המראה הפסטלי, כל שעליך לעשות הוא לבחור את הגוון החביב עליך ולא לפחד 'להשתולל'. אם בחרת לאפר את השפתיים, על העיניים להישאר ניטרליות ואם חפצת בעיניים שמחות בגוונים עזים, השפתיים צריכות להישאר ערומות יחסית.

ארד הוא השחור החדש 

טרנד שהשתלט כליל על שבוע האופנה של ניו יורק הוא הטרנד המתכתי העושה שימוש בגווני זהב-ברונזה בטקסטורה מבריקה במיוחד. מאפרי שבוע האופנה של כל חברות האיפור יצרו לוקים זוהרים ומבריקים במיוחד המורכבים מהמון צלליות אבקה מבריקות, שימרים במגוון מרקמים וגוונים ואף בזהב נוזלי שעורבב עם בסיס האיפור ליצירת מראה עור קורן

מבריק. הדגש בטרנד הוא על ה'טוטל לוק' כאשר כל האלמנטים בפנים מקבלים שכבת איפור מתכתית וזוהרת:העור, העיניים, הלחיים, השפתיים ואפילו הריסים שנמשחו במסקרה שחורה וקיבלו חיזוק של צללית אבקה מבריקה.

על מנת להתאים את הטרנד לאקלים הקיץ הישראלי מומלץ לשמור את מראה האיפור הזה לערב. המראה הזוהר והשימוש במוצרים מבריקים לא מתאים לטמפרטורות גבוהות ועוד פחות לאקלים לח ולכן, עדיף להפציע באיפור מבריק רק לעת ערב או בעת שהייה ממושכת במזגן.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן