רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

התנדבות בפרויקטים שונים

התנדבות בפרויקטים שונים במסגרת פרויקט "ירין שחף למען הקהילה" יוצא בית ספר לאיפור ירין שחף להתנדבות בשטח. אנו חוברים לארגונים שונים, הפועלים למען אוכלוסיות חלשות בישראל, והתוצאות נפלאות. ויש גם מסקנה: אין מתנה גדולה יותר מהסיפוק שבנתינה.

בית ספר לאיפור ירין שחף פועל בהתנדבות בשיתוף עם ארגונים שונים בישראל, במסגרת פרויקטים המופעלים למען אוכלוסיות חלשות:

מרכז יום איל"ן

מאפרות מטעם בית ספר לאיפור ירין שחף מתנדבות במסגרת מרכז יום של איל"ן. הן משאירות רושם עז על פניהן של בנות, שחלקן לא התאפרו מעולם. מסתבר שעם הצבעים הנכונים והמגע המלטף – כל אחד יכול לזכות ברגעים של אושר.

עמותת חיים

בית ספר לאיפור ירין שחף פועל בהתנדבות למען עמותת חיים לילדים חולי סרטן. מסתבר שאיפורים צבעוניים וציורי פנים לילדים יכולים לשנות את התמונה מקצה לקצה. יעידו על כך פניהם של הילדים בזמן שתלמידי בית הספר שלנו מאפרים אותם.

עמותת עלם

עמותת עלם פועלת למען נוער במצבי סיכון. העמותה פועלת לחלץ בני נוער וצעירים ממעגל המצוקה ולאפשר להם להשתלב בחברה הישראלית כבני אדם יצרניים ותורמים. בית ספר לאיפור ירין שחף נרתם למשימה ע"י שילוב ילדי עלם בתכנית הלימודים של בית הספר. מדי שנה אנו מעניקים מלגה למספר תלמידים, המגיעים מעמותת עלם. אנו מאפשרים להם ללמוד במחיר מוזל במיוחד (עלות של ערכת איפור). זאת במטרה להקנות להם מקצוע מכובד ורווחי, שיקדם אותם בחייהם ויבטיח להם עתיד ורוד יותר, הרחק ממעגל הסיכון.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן