רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תרימי לעצמך את המקצוע (וגם את הריסים…)

קורס הרמת ריסים הוא הפתח שלך לעיסוק בתחום חדש ורווחי במיוחד אבל איפה כדאי ללמוד את המקצוע הזה ולמה האופציה הזולה יכולה לעלות ביוקר?

אין ספק שכשנרשמים לקורס עיצוב ריסים, מחיר הקורס מהווה שיקול חשוב בתהליך גיבוש ההחלטה שתקבע האם להירשם לקורס המדובר או להעדיף את ההכשרה של המתחרים. חשוב לזכור כי כמו בכל הכשרה מקצועית בתחום הביוטי, יהיה תמיד מי שיוזיל עבורכם את מחיר הלימוד  מתוך ידיעה ומטרה שתשלמו אחר כך לא מעט כסף, על "אקסטרות" ועל תוספות ש"חייבים" על הדרך.

לא מעט מאפרים, קוסמטיקאיות ואפילו מעצבי שיער מבינים שתחום הריסים הוא הלהיט התורן  בתחום טיפולי היופי ומחפשים את ההכשרה הנכונה בתחום עיצוב והרמת הריסים. אם גם אתם החלטתם שאתם רוצים ללמוד את התחום, טוב תעשו אם תתחילו לבצע סקר שוק ולחפש איפה ללמוד את המקצוע המבוקש הזה.

האם מחיר הקורס הינו הגורם היחידי שתצטרכו לשקול בבואכם להירשם?
התשובה היא לא בהכרח. קורס עיצוב ריסים מחייב אתכם להשקעה של זמן, כוונות וגם להשקעה כספית לא מבוטלת. שנייה לפני שאתם נרשמים להכשרה מקצועית בבית ספר כזה או אחר ומשלמים ממיטב כספכם, טוב תעשו אם תבדקו מה כוללת העסקה שמבטיחים לכם ואל תסתפקו בלקרוא רק את שורת המחיר הסופית, זאת מפני שלעיתים העסקאות הזולות מסתברות ככאלה שעולות ביוקר ולא מספקות את כל התמורה, אלא אם כן אתם מוסיפים על הדרך "עוד חומרים/הכשרות" מה שבהכרח גורם להוצאה כספית נוספת.

האם זה חשוב איפה לומדים?

תתרגלו לשמוע את השאלה "אז איפה למדתם לעצב ריסים"?  ותתפלאו, התשובה שלכם הולכת להיות סופר משמעותית בהקשר הזה משום שכמו בכל מקצוע שהוא וכמובן בתחום עיצב הריסים יש חשיבות לשם ולמוניטין של בית הספר שבו למדתם. ברגע שתנקבו בשם של בית ספר מפורסם שבו למדתם, תצליחו לעורר את הרושם הנכון על הצד השואל, ללא ספק.

למה חשוב לדעת מי המורה שילמד אתכם?

חשוב ממש שתבדקו מיהם המורים שצפויים ללמד אתכם? האם מדובר בבוגרים טריים של אותו מוסד לימודי שעד לפני תקופה קצרה היו תלמידים בעצמם ועברו הסבה להוראה על אף ניסיונם המעשי הקצר? או לחליפין האם מדובר באנשי מקצוע ותיקים בתחום עיצוב הריסים שכבר צברו שם, פרקטיקה ומוניטין בתחום?  

לא מעט מוסדות לימוד שמציעים הכשרות מקצועיות בתעריפים נמוכים לא מקפידים לבדוק את הוותק והניסיון של המורים והמדריכים שלהם מה שמשפיע על רמת הידע שמועבר לתלמידים.

איזה פיקוח מקצועי קיים בזמן התרגול המעשי?
האם בזמן  התרגול המעשי בכיתה נמצא/ת רק המורה שלכם (שמוגבל במתן יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד/ה) או לחליפין- האם ישנו צוות מקצועי שמגבה את המורה בעת ההדרכה ומסייע בהגעה ומתן יחס אישי לכל תלמיד ותלמידה בכיתה?  קיימת השפעה ישירה ומשמעותית על תוצאות התרגול המעשי שלכם כאשר קיים ליווי צמוד ופיקוח אישי על הנעשה.

האם מקבלים משימות לביצוע בבית, בין שיעור לשיעור?

האם צוות ההדרכה שלכם ממליץ לכם לבצע תרגולים על החומר שנלמד בכיתה בזמנכם הפנוי בבית בין שיעור לשיעור? ובמידה וישנה המלצה כזו – מי מפקח על כך שאתם באמת מתרגלים בבית? בנוסף האם צוות ההדרכה שלכם זמין לשאלות והתייעצויות בימים שהם אינכם מגיעים לשיעור?  חשוב שתבדקו זאת לעומק.

מה כוללת תכנית הלימודים?

תמיד כדאי להיזהר ממוסדות לימוד שמבטיחים כי "תוך שלושה שיעורים (או פחות…) תדעו לעצב ריסים". אין זה מקרה כי קיימת תכנית לימודים המכילה חומר מקצועי שנחשב בגדר חובה. חשוב שתבדקו את הסילבוס – אותה מערכת השיעורים ומה היא כוללת באותו מוסד לימודי בו תבחרו ללמוד. הקפידו לראות מה כולל הסילבוס והשוו בין מוסדות הלימוד השונים. אל תשכחו כי  ישנם בתי ספר רבים שיציעו ללמד אתכם את הקורס הבסיסי במחיר נמוך וכל התמחות נוספת תעלה לכם עוד כסף, כך שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם משלמים עוד ועוד ובסופו של דבר ה"זול" יעלה לכם ביוקר… 

האם בית הספר מוכר לכם מוצרים ואם כן איזה מוצרים?

לא מעט בתי ספר בתחום היופי מייצגים חברות כאלה ואחרות ומתפרנסים לא רק מהקורסים אלא גם ממכירת מוצרי היופי של אותן חברות. מוסדות לימוד כאלה יעניקו לכם לפעמים הנחה על מחיר הקורס שאותו תרצו ללמוד מתוך ידיעה כי בעתיד תרכשו (או שיומלץ לכם "בחום" לרכוש) מוצרי יופי שונים בחנות בית הספר.

האם בית הספר מציע לכם השתלמויות נוספות בתחום?
תחום עיצוב הריסים נחשב לכזה שמתפתח כל הזמן ולפיכך חידושים רבים שקיימים בו הינם דבר שבשגרה. חשוב שתבדקו האם בית הספר מציע לכם להשתלם, להשתפר ולהתמקצע בתחום הזה.

מה דעתם של בוגרי בית הספר?

בקשו לשוחח עם בוגרים של בית הספר ושאלו אותם מה דעתם על רמת הלימוד, על ההכשרה ועל ההכנה המקצועית שעשה להם בית הספר. אין כמו בוגרים מרוצים שעובדים בתחום כדי להעיד על הרמה ועל האיכות של בית הספר בכלל ושל מגמת  עיצוב הריסים בפרט.

בית הספר למקצועות היופי של ירין שחף

נחשב לבית הספר הוותיק, המוכר והידוע בתחום היופי בישראל שהכשיר אלפי מאפרים, מעצבי שיער וסטייליסטים כמו גם מעצבי ריסים וגבות. הצוות המקצועי מורכב ממורים בעלי ותק ומוניטין רב בתחום עיצב הריסים ולצידם עובד צוות של מדריכים שמתגברים את

כיתות הלימוד בזמן שעות התרגול, כך שכל תלמיד/ה זוכה ליחס אישי ולפיקוח צמוד מאנשי הצוות.

לכל כיתה מוצמד/ת מדריכ/ה מלווה שנמצא/ת בכל השיעורים יחד עם התלמידים ומהווה כתובת לכל עניין מקצועי ו/או פרוצדוראלי. המדריכ/ה גם משמש/ת כמפקח/ת על התלמידים בשאר ימות השבוע בין מפגשי הלימוד, מדרבנ/ת אותם לתרגל את החומר הנלמד בבית, מעניק/ה פידבקים לתרגולים כאלה, תומכ/ת ומייעצ/ת.

הציוד והחומרים שהתלמידים מקבלים בתחילת הקורס מספיק גם לתרגולים בתקופת הלימודים וברוב המקרים גם להתחלת העבודה בתקופה שלאחר סיום הלימודים.

בית הספר אינו מחזיק או מקדם מותג מסוים ומציע לתלמידיו המעוניינים בכך לרכוש (אם ירצו בהווה או בעתיד) מוצרים  ברשתות השיווק והפארם השונות כמו גם בחנות בית הספר המייצגת מגוון חברות ומותגים מוכרים בתחום. 

בית הספר מציע לבוגריו שלל קורסים והשתלמויות מקצועיות חלקם בחינם (תמורת הוכחת פעילות התנדבותית למעון הקהילה) וחלקם בתשלום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן