רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תסרוקת קלה לא רק לכלה

תסרוקת מומלצת לאירוע חשוב – יש בכלל דבר כזה?  האם לבחור בסגנון פזור או אסוף? מהם היתרונות והחסרונות ולמה לא עושים שינויי שיער קיצוניים ביום של אירוע?

היום הגדול מתקרב ואת עומדת בפני האירוע הגדול שלך או לחליפין מוזמנת לאירוע חשוב של חברים או משפחה. הכל כבר סגור ויש לך בגד הורס ואיפור מהסרטים אבל טרם החלטת מה תעשי עם השיער – סגנון אסוף או פזור? מוברש, מוחלק או מתולתל? מה תעדיפי ומה נכון לך?

קודם כל את לא לבד וההתלבטות שלך משותפת לעוד המון כלות שבדרך וגם למלוותיהן:  אין אמת אחת, אין כאן "נכון" או "לא נכון" אבל כן בהחלט, יש דברים שיתאימו לסגנון שלך, למקום ואופי האירוע, למזג האוויר הצפוי ואותם כדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים לתכנן.

האם כדאי לנסות סגנון עיצוב שיער חדש?
אז נכון שאת רוצה להיראות מליון דולר ונכון שהתסרוקת של הדוגמנית בתמונת האינסטגרם ששמרת נראית סוף הדרך אבל האם ניסית על עצמך את הסגנון הזה בעבר? אם התשובה היא לא, אז כדאי לדעת כי יום שחל בו אירוע חשוב הוא ממש לא הזמן לניסיונות חדשים. לכי על סגנון שאת מרגישה בו בנוח, רק שתעשי אותו (או תבקשי ממעצב השיער שלך לעשות אותו) קצת יותר משודרג. לדוגמה, אם את טיפוס של קוקו אסוף, מעצב השיער יוכל לשלב לך תוספת לקוקו ולעצב אותו בסגנון מוברש או לחליפין להוסיף לו אביזר שיער מיוחד שיהפוך את הלוק שלך למרשים במיוחד.

צבע שיער חדש ליום האירוע?
ככלל ההמלצה היא לנסות צבע שיער חדש כמה חודשים לפני האירוע עצמו, משום שאם לא תאהבי את התוצאה, יהיה לך הזמן והרוגע לתקן את הגוון בנחת. אותו כנ"ל לגבי גזירת השיער (תספורת). זכרי כי ביום האירוע עצמו, ממש לא מומלץ לנסות דברים חדשים גם בתחום הזה.

"אמרו לי שכדאי לי"
אין ספק שהאחיות או האמא או החברות שלך רוצות רק בטובתך ואין ספק גם שיש להן השפעה מאד גדולה עלייך אבל אם "אמרו לך שאת חייבת"  לאמץ סגנון תסרוקת מסוים לקראת האירוע החשוב שלך ובליבך את עדיין מתלבטת- אל תתפתי: אם זה לא "ירגיש" לך טבעי, הדבר יתבטא בשפת הגוף שלך, בשביעות הרצון שלך ואל תשכחי- גם בתמונות שיישארו לך מהאירוע עצמו. זכרי שתמיד עדיף להתלבט ולהתייעץ יחד עם אנשי מקצוע שהראייה שלהם אובייקטיבית. קבעי פגישת ייעוץ והגיעי אליה עם תמונות של תסרוקות שאהבת כדי שאותו/ה מעצב/ת יוכלו להתרשם באופן ראשוני מהסגנון שלך.

פגישת נסיון:

לפני שאת משריינת באופן סופי את מעצב/ת השיער של ליום האירוע, חשוב מאד לחוות פגישת ניסיון איתו/איתה. זכרי שגם אם מדובר במעצב שיער מפורסם או מוכר לא בטוח שביום האירוע שלך הוא או היא יקלעו לטעמך ולכן אל תוותרי על פגישת ניסיון. נכון, מה שיראו לך בפגישת הניסיון יהיה שונה מעט מהתסרוקת "האמיתית" שיעשו לך ביום האירוע עצמו אבל כבר בפגישה תוכלי להתרשם מהכיוון הכללי ולדעת אם את מתחברת.

ליווי של מעצב/ת שיער לאירוע- האם כדאי?

במידה ואת לא מתכננת להחליף תסרוקת אז התשובה היא חד משמעית- לא. מעצב/ת שיער שיציעו לך ליווי לשימור התסרוקת מעידים על עצמם שאינם "סומכים" על העבודה שלהם שלא תתפרק ואת אנשי המקצוע האלה את לא צריכה לשכור.  מאידך, א התכנון שלך הוא להיכנס לחופה בשיער פזור ולאחר מכן לקראת הריקודים לאסוף אותו (או ההיפך), הרי שכאן נחוצה עזרה של מעצב/ת שיער ואז הליווי הינו כדאי.

אין לך כיוון בכלל?  הנה כמה עצות כלליות:

  • השמלה שלך חשופה? תסרוקת פזורה או תסרוקת צדדית א-סימטרית תשתלב בצורה נהדרת עם סגנון חשוף
  • השמלה שלך סגורה ללא מחשוף? תסרוקת אסופה תתרום למראה מלכותי ואצילי
  • קומתך נמוכה? מבנה הפנים שלך עגול? תסרוקת גבוהה יכולה לייצר אשליה של פנים ארוכות יותר ולטשטש מבנה פנים מעוגל, ואפילו להוסיף לך מעט גובה.
  • מבנה הפנים שלך צר? בחרי בתסרוקת בסגנון פזור או בתסרוקת בעלת נפח רב שתייצר אשליה של מבנה פנים מלא יותר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן