רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תסרוקת לאביב, זה כל כך מגניב

טרנדים של תסרוקות לא נוטים להיעלם או לצוץ במהירות ולמרות הכל, סגנונות עיצוב השיער לאביב הקרוב מאפיינות בשיק מהפנט

תשכחו מסגנון עיצוב שיער מוברש: מסלולי התצוגות של אביב 2023 בניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז הציגו לאחרונה כמה מגמות שיער ברורות שכל אחד ואחת יכולים לאמץ, החל מהפן המיתולוגי החיצוני של שנות התשעים, דרך מראה פרוע בסגנון "ככה התעוררתי", וכלה בשלל דרכים שיקיות לקשירת השיער ועוד. קבלו את הטרנדים שעומדים לשלוט בעיצובי השיער באביב הקרוב

הקארה עדיין כאן

ליזו, זאנדיה, היילי ביבר, מייגן פוקס ואחרות כבר אימצו את הלוק: תסרוקת הקארה על שלל צורותיה כאן באורכים משתנים, באורך סימטרי, א-סימטרי, בפוני קצר ועורף ארוך ובעצם בכל וריאציה מהווים את התסרוקת של העונה הקרובה. הווריאציה המדוברת ביותר של הקארה הינה צורת הפטרייה (mushroom bob) שקיבלה פופולאריות עצומה לאחרונה בזכות קורטני קרדשיאן שאימצה את הלוק והעלתה תמונות חדשות עם התספורת הזו בחשבון האינסטגרם שלה.

המראה הרטוב

שיער רטוב פשוט נמצא בכל מקום עכשיו. בלה חדיד הלכה איתו בתצוגה של ויקטוריה בקהאם ומאז כולם מחקים את הלוק ואפילו נועה קירל הופיעה בקליפ "יוניקורן" בכמה שוטים כשכל השיער שלה רטוב. כדי לאמץ את המראה אפשר פשוט לצאת מהבית עם שיער רטוב או לחליפין למרוח שמן לשיער על הקצוות והאורכים, מה שיגרום לשיער להיראות לח ובנוסף גם יזין אותו ויגן עליו מפני פגעי מזג האוויר. את השיער הרטוב ניתן להשאיר בגימור טבעי או לסרק אותו הצידה ו/או לאחור.

שביל בצד

לא משנה באיזה סגנון של עיצוב שיער תבחרו: פזור , אסוף, חצי אסוף או מרושל: השביל בצד חוזר. פריס הילטון חתמה את תצוגת האופנה האחרונה של ורסאצ'ה בשיער פזור שסורק עם שביל בצד. הזמרת דואה ליפה פרסמה לפני כמה ימים תמונה שלה בתסרוקת אסופה מרושלת על שביל בצד וההמונים פשוט נוהרים ומאמצים את הלוק המצודד הזה, שעושה טוב ומחמיא כמעט לכל מראה שיער ולכל צורת פנים.

פשר הקשר

קוקו או גולגול שקשורים בגומיית שיער פשוטה זה נחמד, אבל בתצוגות האביב כל איסוף השיער קיבל מימד חדש משלו. בתצוגות של שאנל אספו לדוגמניות את השיער בעזרת סיכות ממותגות, בתצוגה של ארמאני אספו את הקוקו בעזרת חוטי זהב, המעצבת ולנטינה ולדינוצ'י קשרה לדוגמניות חוט כחול פשוט בקצה השיער ואילו בתצוגה של דיור פשוט ליפפו גומיה שחורה פשוטה לאורך כל קצה הקוקו.

ככה התעוררתי

שיער שרחוק מלהיראות מושלם או מצוחצח זה תמיד מעניין. בתצוגת האביב של פנדי עלו הדוגמניות למסלול במראה שיער שנראה כאילו לא סורק כמה ימים: קצת שטוח, קצת מבולגן וקצת פרוע. ספק אם למישהו יעמוד האומץ לצאת ככה לרחוב ובטח שלא לאירוע, אך אין ספק שמדובר בטרנד מעניין ומעניין יותר יהיה לראות אם הטרנד הזה יתפוס ככל שיעבור הזמן.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן