שידור לייב בנושא "איפור ערב אופנתי לכלות ומלוות" עם המאפרת ריקי פרץ

את מאפרת העל ריקי פרץ נראה שאין צורך להציג. בכל זאת מדובר באושיית איפור שעיצבה את דרכה להצלחה בתחום איפור הכלות והאירועים במו ידיה וכשרונה. ריקי הגיעה להתארח אצל ירין שחף בשידור לייב בו הדגימה מראה איפור עיניים בסגנון "שועלי" (FOXY EYES) המשולב בפיסול פנים, תחום בו התמחתה והתפרסמה, שמבוסס על הצללות והארות בדרך מתוחכמת ובטכניקות ייחודיות שאותן פיתחה בעצמה וכבר מזמן הפכו לסימן ההיכר שלה.
ריקי פתחה בהכנת עור הפנים לאיפור באמצעות מוצרי הזנה ומריחת שימר (!) מתחת למייקאפ עצמו. לאחר מכן התאימה את גוון המייקאפ המדוייק לדוגמנית המאופרת על ידי ערבוב של כמה גוונים שונים. ריקי מאמינה במציאת הצבע המדוייק והאופטימלי של גוון המייקאפ שיהווה התאמה מושלמת לעור הפנים. לדבריה "אין גוון שהוא מדויק ב 100%" ולכן היא נוהגת להשתמש תמיד במייקאפ שהיא רוקחת על ידי ערבוב של כמה גוונים שונים עבור כל לקוחה אותה היא מאפרת.
באיפור העיניים בחרה ריקי להשתמש בגוונים עדינים מבוססי חום ושמנת על מנת לפסל הארות והצללות גם באזור הזה, דבר ש"מרים" מראה של עפעפיים בכל גיל ובכל מצב. ריקי הדגימה את הדרך שבה היא מציירת איילינר ומדביקה ריסים, מוסיפה נגיעת סומק ושימר מעל ההצללות ומגדילה את השפתיים בסיוע של תוחם בגוון חום ולגימור מורחת גלוס מבריק.
לסיום, הדגישה ריקי את חשיבות הגימורים שהיא עושה לאיפור ובמיוחד לכל מה שכרוך בחיטוב ועיצוב הפנים. את כל מלאכת האיפור ביצעה ריקי בסיוע מברשות איפור מהליין הפרטי שאותו פיתחה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן