שידור לייב בנושא "איפורי ערב זוהרים" עם דורין גורדון

צפו בשידור לייב בו אירח ירין שחף את דורין גורדון, בוגרת של בית הספר ומורה בכירה במגמת האיפור בבית הספר, בסניף תל אביב וגם בחיפה.

עוד לפני הפן המקצועי חשוב לדורין להדגיש כי היא קודם כל  אמא יחידנית לילד על הרצף האוטיסטי ועבורה עבודת האיפור והוראת האיפור היא אהבה שניה. היא מעידה על עצמה שהתרגשה עד דמעות כשאחת מתלמידותיה אמרה לה "שהיא רוצה להטמין פתק בכותל ובו לבקש משאלה להיות מאפרת כמו דורין ביום מן הימים".  דורין מאפרת כבר עשר שנים ובעזרת כשרונה הרב, ביססה לעצמה שם ומוניטין בתחום איפורי הכלות והגלאם. במסגרת ההתמחות שלה, הדגימה דורין בשידור מראה איפור ערב מנצנץ, מודגש וזוהר במיוחד.

דורין מתחילה את האיפור באזור העיניים, מכיוון שלדבריה איפור עיניים, שנוצר בסגנון מודגש יכול ללכלך את הפנים בשלבי העשייה. זו הסיבה שמאפרים רבים מעדיפים להתחיל ולסיים את איפור העיניים עוד לפני מריחת המייקאפ וביצוע איפור לעור הפנים עצמו.

בהמשך, משתמשת דורין במייקאפ שומני כבסיס ופריימר לעפעפיים ומעליו מורחת צללית כתמתמה שבהמשך מתמזגת עם צללית בגוון ורדרד. היא לא חוששת לטשטש את הצלליות החוצה לכיוון הרקות משום שלדבריה, זה הסוד לבניית תשתית לאיפור עיניים "גדול" ובכל מקרה,  בשלב הניקוי והמייקאפ היא תוכל תמיד לעצב את זווית העין שהיא תרצה ליצור.

היא משתמשת בגווני סגול כהה ובהיר בשקע העין ובזווית החיצונית ומחדדת את הזווית הזו בעזרת צללית שחורה. לפני הנחת צללית בהירה בזווית הפנימית של העין, מניחה דורין מייקאפ בהיר כבסיס לצללית ומעליו מניחה פריימר ייחודי שתופס ומדביק אליו את הגליטרים- אותם נצנצים שנצמדים אליו מבלי שאלה ירדו או יתפזרו ככל שחולפות השעות.

עם סיום מריחת הצלליות, דורין מדביקה ריסים מלאכותיים שלמים ומוסיפה שני טיפים בנושא: לתת לדבק להתייבש מעט לפני ההצמדה לעור וגם להנחןת את המאופרת  להביט למטה בזמן ההדבקה עצמה (ולא לעצום עיניים לחלוטין) על מנת שהעור לא יהיה מתוח מדי.

לאחר ניקוי שאריות של נצנצים מהפנים,  דורין ממשיכה למריחת המייקאפ. לדבריה, היא אוהבת ליצור בסיס מכמה סוגי מייקאפ ובמראה אטום. היא מתחילה את המריחה בעזרת מייקאפ כהה מעט מגוון העור של המאופרת וממשיכה בשילוב גוון בהיר יותר שישמש להצללות. את המייקאפ היא מעבדת על העור באמצעות טפיחות בלבד. ובאותו אופן מבצעת הצללות רטובות באמצעות מייקאפ כהה ומוסיפה סומק במרקם קרמי.

דורין מבצעת  פידור סלקטיבי באמצעות פודרה שקופה עם תת גוון ורדרד, ובאזור ההצללות היא מפדרת באמצעות ברונזר. לסיום היא תוחמת את השפתיים באמצעות תוחם חום שאותו היא מטשטשת כלפי פנים ליצירת מראה איפור מדורג של השפתיים (אומברה) ומעליו מניחה גלוס מנצנץ.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן