שזירת ריסים – תכירו

הלחמה, או שזירת ריסים, לא משנה איך תקראו לזה, העיקר שתעשו את זה נכון. הנה כל מה שחשוב לדעת על התחום הפופולארי הזה

כמו כל טרנד אופנתי שקשור לעולם הביוטי, גם שזירת (או הלחמת) הריסים התבססה כטרנד מוביל ומבוקש ביותר. מיליוני נשים כבר התמכרו לתהליך של שזירת ריסים, אותו הליך קוסמטי שמעניק מראה של ריסים מושלמים במינימום השקעה של זמן ואלה שעדיין לא ניסו בוודאי מסוקרנות לדעת במה דברים אמורים.

אז באמת, במה מדובר?
שזירת ריסים מתארת תהליך של הדבקה מיוחדת של ריסים מלאכותיים מעל הריסים הטבעיים. את ההדבקה הזו עושה טכנאית מוסמכת וכל התהליך נמשך כשעה וחצי לכל היותר. במהלך הטיפול מודבקים ריסים מלאכותיים בודדים מעל ריסים טבעיים- ריס מעל ריס בצורה מדויקת מאד. ההדבקה נעשית באמצעות דבק מיוחד שמחזיק מעמד כשלושה שבועות ולאחר מכן נושרים הריסים בתהליך טבעי של הגוף.

למה הריסים נושרים בכלל?
תהליך נשירת הריסים הוא טבעי ולמעשה, לכולנו נושרים שניים או שלושה ריסים בכל יום ובמקביל מתחדשים וצומחים ריסים חדשים כשמחזור הצמיחה של ריס ממוצע אורך כשלושה חודשים.

אז מה קורה כשהריסים נושרים? ההדבקה נושרת איתם?
למעשה כן, כאשר ריס נושר, גם הריס שנשזר והודבק מעליו נושר איתו. בגלל שקצב נשירת הריסים הטבעי הינו מהיר יותר בהשוואה לקצב התחדשות הריסים, ייתכן שייווצרו חוסרים ומראה לא אחיד של הריסים. כדי למנוע את התופעה, פשוט מגיעים לתחזוקה ולמילוי של ריבים אחת לשלושה שבועות אצל מעצבת הריסים שתמלא את הריסים החסרים, כך ששום חוסר אחידות לא יורגש במראה העיניים.

איזה ריסים ידביקו לי כשאעשה שזירה?
קיים מגוון רחב מאד של ריסים שעשויים מחומרים סינטטיים, ממשי, ממינק ואפילו מחומרים טבעיים לגמרי- ריסי אדם.  הריסים מגיעים באורכים שונים ובזוויות עיקול שונות, כך שהם מאפשרים התאמה מקסימלית ומדויקת לכל מטופל ומטופלת. הטכנאית שתבצע את השזירה תתאים לך את הריסים כך שיחמיאו לצורת העין שלך באופן המקסימלי ואף לעיתים קרובות יתקנו צורה בעייתית של עין.

האם אפשר להתאפר אחרי שמבצעים שזירת ריסים?
בהחלט כן, ניתן להתאפר אבל חשוב לשמור על זהירות ולהקפיד להסיר את האיפור במוצרים על בסיס מים בלבד (כמו מים מיסילריים) חשוב להקפיד לקבל הוראות שמירה ותחזוקה, כמו גם הוראות איפור מדויקות מהטכנאית שביצעה לך את השזירה.

ממה וממי להיזהר כשמחליטים לשזור ריסים?
חשוב מאד לבדוק אצל מי מבצעים את התהליך ולוודא שאותה טכנאית או קוסמטיקאית למדה את המקצוע בצורה מקיפה ומשתמשת בחומרים שיש להם אישור. חשוב לדעת כי קיימים לא מעט חומרים שנמצאים בשימוש ואין להם כל אישור וגם המקור שלהם לא ידוע, מה שעלול להעמיד בסכנה את הבריאות של מי שבוחרת להשתמש בהם במיוחד באזור העיניים והעפעפיים הסופר רגישים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן