סילבסטר לוק? בדוק!

יודעת להתאפר אבל חוששת שכל האיפור שלך יימחק עוד לפני שהשעה תהיה חצות?  זה לא יקרה אם תשתמשי במוצרים האלה

תיכף זה מגיע: מסיבות הסילבסטר עומדות בפתח ורק מחכות לך, ולאיפור המדהים שאת מתכוונת ליצור. הכנת את המסקרה החדשה, עדיין מתלבטת אם להשתמש בברונזר או  סומק, קראת את כל מדריכי האיפור, צפית בכל טוטוריאל אפשרי ברשת, התלבטת בין לוק חתולי לבין איפור מעושן, הכנת לעצמך את ה"וויש ליסט" האולטימטיבי לאיפור זוהר, טרנדי וסופר מדהים למסיבת הסילבסטר, אבל מה יקרה אם הכל יימרח וייחרב עוד לפני שתגיעי למסיבה ומי מבטיח לך שהליפסטיק שלך לא ירד כבר עם המשקה הראשון או גרוע מכך, לפני נשיקת החצות?

בדיוק בשביל זה, קיימים מוצרי האיפור העמידים, אלה שיוכלו לספק לך את הבטחון והנוחות המרבית בידיעה שכמו שהתאפרת בבית כך את גם הולכת להיראות לכל אורכה של המסיבה ועד לסיומה, עם מינימום טאצ'אפים שיידרשו, אם בכלל.

כל מוצרי האיפור הללו אינם נמרחים או דוהים בשום צורה או מצב. חלקם גם לא יורדים באמצעות מגבונים או רחצה אלא רק באמצעות שימוש במסיר איפור ייעודי לפנים או לעיניים.

פריימר
חשיבות מריחת הפריימר טרם האיפור בלתי ניתנת לערעור: הפריימר מבטיח לכם שכל מוצר איפור שיימרח מעליו יתחבר את עור הפנים בצורה יציבה יותר ולפיכך גם עמידה יותר.  לערב הסילבסטר ולמסיבות בפרט, מומלץ לבחור בפריימר שגם מאיר את עור הפנים ומעניק לו זוהר שמשתקף דרך המייקאפ שעתיד להימרח מעליו.

המייקאפ
מייקאפ עמיד ומתקבע יכלול בשמו את צמד המילים LONG LASTING וכך גם יהיה לך קל לזהות אותו. לאחר כמה שניות מעת מריחתו הוא הופך ליציב ופשוט לא זז ממקומו. הקיבוע מתרחש כל כך מהר בעת השימוש בחלק מהמייקאפים הללו, עד כי יצרני המייקאפים ממליצים למרוח אותם על הפנים לפי אזורים (מצח, לחי ימין, לחי שמאל , סנטר) ולעבד אותם על העור מיד עם המריחה לפני המעבר לאזור הבא. אם תמתינו יותר מדי שניות, תוכלו למצוא את עצמכם תקועים עם מייקאפ לא מעובד שנתקע על הפנים ולא ניתן למריחה. ההמלצה שלנו:  הקפידו לתרגל פעם- פעמיים את מריחת המייקאפ מראש על מנת שלא תתקלו בהתקבעויות מהירות שאינן ניתנות למריחה בערב החשוב של מסיבת הסילבסטר.

פריימר גלואו למראה עור זוהר באתר ירין שחף
מייקאפ עמיד באתר ירין שחף

צלליות ושימרים
הגיע זמן הקרמים: מסיבות הן ההזדמנות להוציא את הצלליות והשימרים במרקם קרמי ממגירת האיפור ולהשתמש בהם. המרקם שלהן מתקבע והם מאופיינים בברק זוהר ומחמיא במיוחד. ניתן לטשטש אותן לפני ההתקבעות ולקבל אינספור סגנונות אפשריים לאיפור. בנוסף גם ניתן להשתמש בהם כבסיס (פריימר) ולמרוח מעליהן צללית או שימר אבקתי להעצמת אפקט ההברקה.

פריימר לעיניים באתר ירין שחף

המסקרה
לקראת אירועים ארוכים ולפני מסיבות חשובות אנו ממליצים להיעזר במסקרה עמידה במים. חפשו על האריזה את המילה WATERPROOF וכך תדעו שהמסקרה שלכם לא תימרח, לא תנזל ולא תזוז ממקומה לאורך כל הערב.  כשתיגמר המסיבה, הקפידו להסיר את המסקרה באמצעות מסיר איפור ייעודי לעיניים ולא באמצעות מגבון שגם לא יסיר אותה בהצלחה וגם עלול לגרות את עור העיניים העדין ולגרום לתלישת ריסים.

האיילינר
העדיפו להשתמש באיילינר במרקם ג'ל משום שהוא מתקבע במהירות ונשאר לאורך שעות ארוכות מבלי להמרח או לדהות.  ניתן להשתמש בו עבור תיחום חיצוני עליון או תחתון של העין וגם עבור תיחום פנימי, שמחליף את הצורך בשימוש בעפרון עיניים.  כמה שניות לאחר מריחתו הוא יתקבע ולא יזוז לאורך כל המסיבה, באחריות. זו גם הסיבה שאת האיילינר הזה מסירים מהעפעפיים רק באמצעות מסיר איפור ייעודי לאזור העיניים.

איילינר ג'ל עמיד באתר ירין שחף

פיקסר
הפיקסר הינו מוצר חובה לכל מי שמחפשת גימור עמיד במיוחד למלאכת האיפור. הוא מותז בעדינות לעבר הפנים בתום מלאכת האיפור, (זהירות! לא קרוב מדי לפנים…) ולאחר ריסוס של שכבה דקיקה והמתנה קצרה לייבוש, האיפור מקובע ונשמר לאורך שעות.

שפתון עמיד
גולת הכותרת של מסיבות  הסילבסטר היא השפתון העמיד שחייב לשרוד שעות של אוכל, שתיה ובשיא האירוע: נשיקה סוערת. מומלץ לבחור בשפתון שכבר ניסיתן בעבר, או לפחות לנסות אותו בבית כמה פעמים לפני המסיבה עצמה ולהיווכח שהוא אכן עמיד ולא נמרח או דוהה בקלות.

ספריי מקבע באתר ירין שחף
שפתון עמיד באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן