נעים מאוד: מיקרושיידינג

תחום המיקרושיידינג נהיה פופולארי לאחרונה יותר ויותר. לא מעט נשים וגברים בוחרים בשיטה הזו כדי להדגיש לעצמם את הגבות במראה סופר טבעי, כשבמקביל לא מעט מאומניות עיצוב הגבה בוחרות ללמוד קורס מיקרושיידינג כדי לשדרג ולהרחיב את ההיצע המקצועי שלהן ללקוחותיהן.

אין זה סוד שעבור לא מעט אנשים, גברים וגם נשים, יש גבות שרחוקות מלהיראות מושלמות. קרחות, צמיחת שיער דלילה או חסרה, צלקות ועוד פוגמים במראה המושלם של הגבה וכתוצאה מכך במראה האסתטי של כל הפנים. נשים רבות מדווחות על מאמץ יומיומי של איפור גבות מדוקדק רק כדי להיות מרוצות ממה שהן רואות מולן במראה בכל בוקר.

שיטת המיקרושיידינג  מגיעה מצירוף של שתי מילים:  מיקרו (Micro) – קטן, + שייד (Shade) – צל. זוהי למעשה טכניקה של הצללה ידנית ועדינה ביותר של הגבות שנמצאת בשימוש בתחום האיפור הקבוע. ההצללה הזו מתאימה לכל מי שהגבות שלהם דלילות או קרחות באזורים שונים. באמצעות השיטה הזו ניתן להחזיר לגבה את המראה המלא והמודגש שלה ולהימנע מהצורך לאפר אותה באופן יומיומי. השיטה מתאימה לכל סוג עור וניתן לבצע אותה בכל עונה בשנה.

את המיקרושיידינג מבצעים באמצעות מכשיר ייחודי שכולל מחט דקיקה וצבע פיגמנט שמותאם במדויק לגוון הגבות של המטופל/ת. בגלל שמדובר במחט דקיקה במיוחד, רוב המטופלים אינם חשים בכאב כלשהו בעת ביצוע התהליך. במהלך הטיפול מחדירים נקודות זעירות של צבע, ממש כמו פיקסלים, שמהווים רקע לשיער הגבה. בסיום הטיפול הגבות נראות מלאות ומוצללות במראה עדין. הן אינן "אטומות" אלא מודגשות באופן אוורירי ולכן המראה הסופי המתקבל הינו סופר טבעי ומודגש.

המיקרושיידינג מאפשר כאמור לשקם מראה של גבות אבל לא רק: ניתן להשתמש בטכניקה זו מראה של קו שיער שנסוג, קו זקן או שפם לא סימטריים (אצל גברים) וכמובן לשקם את מראה הגבות.

ניתן לשלב טיפולי מיקרושיידינג (המדמים הצללה של הגבות)  עם טיפולי מיקרובליידינג (המדמים ציור של הגבות) ולקבל מראה גבה מלא, טבעי ואידאלי מבלי להסגיר את העובדה שהגבה עברה טיפול הדגשה כלשהו.

בקורס מיקרושיידינג הנערך בבית הספר למקצועות היופי "ירין שחף" תוכלו ללמוד את טכניקת ההצללה המתקדמת ביותר הזו שמבוצעת יחד או בנפרד משיטת המיקרובליינדינג. תיחשפו לטכניקות ולחומרים החדישים והמתקדמים ביותר בתחום ולטיפים ולשיטות של טובי המורים בענף שיובילו אתכם למקצוע חדש, רווחי ומספק בתחום האיפור הקבוע.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן