מיקרו-מה? כבר התבלבלנו..

כל טיפולי הדגשת הריסים כבר הצליחו לבלבל אתכם? בדיוק בגלל זה באנו לעשות לכם סדר בתחום

טיפולי ההדגשה של הגבות נחשבו מאז ומעולם לשירות מבוקש. נשים וגם גברים עשו זאת בעבר והדגישו לעצמם את מראה הגבות באמצעות תכשירי איפור וככל שהעולם הטכנולוגי הלך והתפתח, צצו עוד ועוד טכניקות חדשות ומתקדמות שגם מדגישות את הגבות וגם מבטיחות תוצאה שאינה דוהה והכי חשוב: נראית טבעית. תוסיפו לכל זה טכנולוגיה מתקדמת ותקבלו ענף חדש משוכלל וחדשני, אם תרצו סוג של הייטק.

מהו המיקרובליידינג?
זוהי שיטת עיצוב והדגשת גבות המכונה גם "שיטת השערה", במסגרתה ניתן למלא מראה דליל של גבות ואף לתקן אסימטריה שלהן. בטכניקה זו משתמשים בלהבים דקים מאד לצורך החדרת פיגמנט (צבע) אל האזור התת עורי באזור הגבה. כל זה נעשה על ידי חיתוך (לא מסוכן) של העור, כשאותם להבים ממש "שורטים" את העור בצורת פס שדומה לשערה. בשנים האחרונות השתנתה צורתם של הלהבים עצמם שמסייעים ליצור מראה טבעי של הגבות ומשפיעים על התוצאה שמתקבלת ונראית כמו הדבר האמיתי. את המיקרובליידינג מבצעים בעזרת מכשור ידני בלבד וכמובן רק אחרי הכשרה מקצועית מקיפה שמעניקה לא רק ידע מקצועי אלא גם ניסיון מספק, מה שנועד מנת לשמור על בריאות הלקוחות המטופלים.

מהו המיקרושיידינג?
המיקרושיידינג, שנקרא גם "הצללת פודרה", מבוסס גם הוא על טכניקת החדרת פיגמנט אל אזור הגבה התת – עורי. ההבדל העיקרי ניכר בתוצאה הסופית שנראית טבעית לחלוטין ומושגת באמצעות טכניקות הצללה של אזורים מסוימים לאורכה של הגבה. כל הטוב הזה נעשה באמצעות סיכות זעירות שצובעות את האזור התת עורי בנקודות קטנטנות, מה שדומה לפיקסלים של תמונה דיגיטלית. בגלל התוצאה המאד טבעית של השיטה הזו, ניתן להיעזר בה ולתקן מראה שיער דליל גם בשימוש באזור הזקן, קו השיער ועוד.

האם ניתן לשלב בין מיקרובליידינג למיקרושיידינג ?
בהחלט וזה אפילו רצוי! כדי לקבל תוצאות טובות מומלץ מאד לשלב את שתי השיטות להדגשת הגבות ובאמצעות אותה אשליה של מראה טבעי ונפח שתושג, יתקבל מראה שיהיה קרוב מאד לדבר האמיתי

מה ההבדל בין השיטות הללו לקעקוע?
גם המיקרובליידינג וגם המיקרושיידינג מבוססים על החדרת פיגמנט אל שכבת העור העליונה. אם נשווה זאת לקעקוע, נגלה כי מדובר בשתי סוגי פעולות שונים, משום שהקעקוע חודר לשכבת העור הפנימית והעמוקה ולכן גם אינו דוהה עם השנים, בעוד שהדגשת תווים באמצעות מיקרובליידינג או מיקרושיידינג דוהה מעצמה ונעלמת לחלוטין בטווח של כשנתיים מיום הביצוע.

למי מותר ולמי אסור לעשות מיקרובליידינג או מיקרושיידינג?
טיפולי ההדגשה האלה מיועדים לכלל האוכלוסייה למעט אוכלוסיות של נשים בהריון, מיניקות, או כאלה שנמצאות במהלך טיפולי פוריות או כל טיפול הורמונלי אחר. גם אנשים ונשים שסובלים מאלרגיות שונות, רצוי שיבצעו טסט לרגישות לצבע טרם תחילת הטיפול.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן