רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מיקרובליידינג – זה בטוח!

עד כמה בטוחה הדגשת הגבות בטכניקת המיקרובליידינג, מה לבדוק וממה (וגם ממי) להיזהר?  כל התשובות

כל אחד ואחת ששוקלים לעבור טיפול הדגשה לגבות בשיטת המיקרובליידינג מחפשת את המטפלת האולטימטיבית ואת הטיפול המוצלח שיעשה אפקט "ואוו" מבלי להסתבך יותר מדי. כיום יש הרבה מטפלים ומטפלות בשיטה שסיימו קורס מיקרובליידינג ומציעים טיפולי הדגשת גבות לכלל הציבור. אך האם השיטה בטוחה? מדי פעם עולים לכותרות סיפורים על חוויות פחות נעימות מהטיפול ותוצאותיו. איך להבטיח שזה לא יקרה לנו?

תוך כמה זמן מחלימים?
שאלת השאלות שמטרידה את כל מי שעומד בפני הטיפול: מתי אפשר יהיה לחזור לשגרה, להתאפר, לשטוף פנים וגם לאילו תופעות לוואי (אם בכלל) לצפות?

הבשורות הטובות הן שלטיפול מיקרובליידינג כמעט ולא נדרשת תקופת החלמה. תיתכן אי נוחות קלילה ואולי גירוד באזור הטיפול שיימשכו יום או יומיים ולכן ניתן לחזור לשגרה מהר מאד, מה שהופך את השיטה לאטרקטיבית בקרב לא מעט מטופלים ומטופלות.

 

עד כמה ניתן לסמוך על המטפל/ת שלי?  
חשוב לבדוק ולוודא שאשת/איש המקצוע שיטפל בכם מעודכן בכל השיטות הכי עדכניות בתחום וגם מתמיד/ה ולומד/ת כל הזמן עוד ועוד משום שתחום המיקרובליידינג מתפתח כל הזמן, חומרים חדשים מושקים ושיטות טיפול חדשות מפתחות ונלמדות כל הזמן. מטפלים רבים דואגים להשתלם וללמוד בכנסים מקצועיים על מנת להתעדכן בכל הנ"ל, כמו גם בכללי בטיחות בטיפול.

אפרופו בטיחות, כמה בטוחה שיטת הטיפול הזו?
שיטת הטיפול בטוחה ביותר אם רק מקפידים על סטריליזציה: דרשו תמיד לוודא מבעוד מועד כי כל המחטים בהם משתמשים הינם חדשים וסטריליים עבור כל לקוח/ה ולקוח/ה. איך תדעו את זה? המחטים אמורים להיות נתונים באריזה שסגורה הרמטית והמטפל/ת אמור/ה לפתוח את המחט החדשה ולהוציא אות מאריזתה בנוכחותכם ואל מול עיניכם.

מה עוד צריך להיות חדש וסטרילי?  
מלבד המחטים הקפידו לוודא כי גם הרכיבים של המכונה שבהם עושים שימוש אישי הינם סטריליים וחד פעמיים. דאגו לבדוק שמי שמטפל בכם משתמש בסינר ובכפפות חד פעמיים וכמובן דאגו לוודא שהחדר בו אתם מטופלים הינו נקי ומאוורר כיאות ושהמיטה או הכיסא עליהם אתם שוכבים או יושבים מצופים בסדין חד פעמי.

אני רוצה ללמוד את התחום  ולהיות מטפל/ת במיקרובליידינג בעצמי – מאיפה מתחילים?
הכי פשוט וקל!  פונים לבית ספר מוכר ומקצועי בתחום מגיעים לשיעור התרשמות ללא עלות ו/או התחייבות שבו רואים ומתרשמים מאיך שנראית כיתת הלימוד, מהמורים עצמם, מרמת המקצועיות וההכשרה שלהם, מהיקף הקורס והתכנים שנלמדים בו ומהציוד בו נעשה שימוש בכיתה ובבית. שואלים את כל השאלות, מקבלים מענה במקום ומחליטים בנחת רק לאחר ההתרשמות המלאה.

בבית הספר למקצועות היופי "ירין שחף" קיים קורס מקיף בנושא עיצוב גבות. נושא המיקרובליידינג נלמד בקורס זה במשך שבעה מפגשים (מתוך עשרת מפגשי הקורס) ובו נלמדים לימודי תאוריה מפורטים, הכוללים שיטות עיצוב קלאסיות לצד טכניקות עיצוב טרנדיות ועכשוויות.  הלימודים המעשיים מבוצעים בלווי צמוד של מורים מנוסים שעוסקים בעצמם בתחום במשך שנים רבות והם כוללים תרגולים על לטקס דמוי עור ועל מודליסטית. 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן