מה קרה לשיטת השערה?

השיטה שביססה את מעמדה כשיטה האולטימטיבית לעיצוב ושיקום גבות, עושה כעת עוד שדרוג והופכת למענה המושלם לכל מי שצריך מראה גבות נהדר שלא יסגיר שום טיפול.

כולנו כבר יודעים כי הגבות הן חלק חשוב ומשמעותי במסגרת של הפנים שלנו ולו רק בגלל העובדה שהן אחראיות על הבעות הפנים שלנו ועל המסר שההבעות מעבירות לעולם כולו. גם מי שלא למד את קורס שיטת השערה ולא בקי בשימוש במוצרי איפור ייעודיים לגבה כמו עפרון גבות, בה מעוצבת יכולה בקלות לחולל שינוי אדיר לכל מבנה פנים יסכים עם העובדה  שגבה מעוצבת יכולה בקלות לחולל שינוי אדיר לכל מבנה פנים.

אם תסתכלו בסרטים המצוירים תוכלו לזהות בקלות מי הדמות "הרעה" (זו עם הגבות המקושתות או המשולשות), מי הדמות התמימה והטובה (זו עם הגבות העגולות) ומי הנועזת (זו עם הגבות הישרות והעבות שמעט מורמות בצד) כי אחרי הכל, הגבה שלנו מסגירה לא רק את מצב הרוח שלנו אלא גם את מי שאנחנו.

שיטת השערה שנחשבת לשיטה מתונה ועדינה של איפור קבוע, הינה שיטה זהה כמעט לחלוטין למיקרובליידינג, רק שבשיטת המיקרובליידינג מוחדר הפיגמנט לעור הפנים של המטופל/ת באמצעות מכשור ידני ואילו בשיטת השערה נעשה שימוש במכשיר חשמלי.

בכל אחת מהשיטות הללו ניתן לעצב מחדש את הגבות ו/או למלא אותן ולהגיע ממראה דליל למראה גבות מלא ועשיר. בניגוד לקעקוע רגיל שבו מוחדר הצבע לשכבת העור השנייה והפנימית, והתהליך הוא אגרסיבי וכואב, הרי שבמיקרובליידינג ובשיטת השערה מוחדר הצבע לשכבת העור העליונה בלבד (האפידרמיס) ולפיכך התהליך עדין יותר, כואב פחות וגם התוצאה שמתקבלת נחשבת לפחות עמידה ודוהה בהדרגה יחד עם קצב התחלופה הטבעי של תאי העור.

במהלך הטיפול מוחדר פיגמנט (צבע) לתוך העור באמצעות להבים קטנים ודקים במיוחד שמאפשרים הדמיה של ציור שיערות ולכן המראה נשאר טבעי ומתאים כשרק רוצים לשפר את מראה הגבה.  השיטה מתאימה לבעלי גבות דלילות או כאלה שאינן סימטריות, כשבעזרת "חיזוק" קל ניתן למלא או להשוות ביניהן.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו כדי לעצב או למלא את הגבות שלכם, החשוב הוא שתבחרו באיש/אשת מקצוע שעברו הכשרה מקצועית מקיפה ומדוקדקת ושמשתמשים בחומרים בטוחים ומאושרים לשימוש.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן