רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מגמת הגבות מתחלפת. גבות 2025-לא מה שחשבתם 

מראה הגבות העבות והפראיות מפנה את מקומו לגבות מעוצבות, מפוסלות  ודקות הרבה יותר.

מראה הגבות המפוסלות והדקיקות שנצפה מעל מסלולי התצוגות בשבועות האופנה האחרונים לא מותיר מקום לספק:  או שאופנת שנות התשעים חזרה או שמישהו החליט להעביר מסר חד משמעי שאומר "להתראות" לגבות העבות ו (שוב) שלום לגבות הדקות" שעושות אלינו קאמבק מטורף. בכל קורס עיצוב גבות מלמדים את הטרנד של אותה תקופה שהיה מוזר אך אופנתי להפליא: הגבות נמרטו ודוקקו עד כדי עובי של חוט או קו דקיק וכולנו התלהבנו מהטרנד, רק שלאחרונה נעשתה אדפטציה לנושא, כשלמישהו נמאס מהלוק של גבות הפרא שהיו נהוגות במחוזותינו והוא החליט לקצץ בעובי, תרתי משמע ולקבוע אופנת גבות חדשה לעתיד הקרוב.

אין ספק כי במהלך השנים האחרונות ה"אישיו" של מראה הגבות היווה מקור לביטוי עצמי ולאופנתיות יתר ואם לפני כמה שנים הדוגמנית קארה דלאווין הציגה טרנד לוק של גבות עבות ופרועות, הרי שכעת אנו רואים מגמה של גבות שנראות דקות יותר ויותר ולמרות שברוח התקופה הן לא צפויות להיראות דקיקות ממש, כך שנוכל לפגוש עיצובים מפוסלים יותר ומלוטשים הרבה יותר בעתיד הלא רחוק.

בניגוד לשנות התשעים, אז דוקקו הגבות עד רמת שקיפות כמעט, הרי שהגבה היום צפופה ומלאה הרבה יותר ומדוקקת באופן מבוקר ולא דרסטי.  במילים אחרות, ימי ה"גבות הכמעט בלתי נראות" חלפו ונכון לעכשיו, גם לא ישובו ככל הנראה.

איך להשיג מראה של גבות דקות?

אם אתם רוצים לאמץ את הלוק ניתן תמיד "לרמות" ולדקק מילימטר אחד מקו הגבות הטבעי באמצעות מריחת פס של קונסילר על קו הגבה החיצוני ש"ימחק" חלק זעיר מהגבה. ניתן לעשות את הפעולה הזו בצמוד לקו הגבה החיצוני העליון ו/או התחתון ולהשוות לגבה מראה מעט יותר דק.

קונסילר לרכישה באתר ירין שחף

בעזרת היילייטר איכותי (צללית בהירה או שימר בהיר במרקם אבקתי או קרמי) ניתן לאפר את עצם הגבה ובכך ליצור אשליה אופטית של גבה מורמת יותר ודקה הרבה יותר. לגימור, ניתן לסרק את שיער הגבה כלפי מעלה בעזרת ג'ל גבות.

שימר נוזלי לרכישה באתר ירין שחף
ג'ל גבות לרכישה באתר ירין שחף

ולסיום, מי שרוצה את "הדבר האמיתי" תמיד יכול/ה לעצב את הגבות מחדש בסיוע איש/ת מקצוע שהתמחה/תה ועבר/ה קורס עיצוב גבות. רק זכרו תמיד לאמץ מראה גבות שיתאים לתווי הפנים שלכם ובמילים אחרות, השתדלו "ללכת עם" הטרנד ולא להיות קורבן שלו.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן