רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לתפארת מדינת ישראל

שילוב הצבעים של כחול ולבן מהווה את ההשראה לאיפור לקראת יום העצמאות. איך תשיגי את הלוק המנצח ליום החגיגי הזה?  כל הרעיונות. 

כשאנחנו שומעים את צמד המילים "כחול לבן" קשה שלא לחשוב על צבעי הדגל. וכשהמילים נאמרות בהקשר של עולם היופי, אנו מתחברים מיד למראות של איפור ערב בגווני הלאום, כאלה שיתאימו ליום העצמאות המתקרב. למרות שמדובר בשני צבעים בלבד, הרי שלצבע הכחול קיימים אינספור גווני משנה שמאפשרים משחק והתאמת מראות איפור כמעט לכולם. גם גוון האיפור הלבן יכול להפציע בשלל גימורים: מאט, מבריק או מנצנץ ובכך לגוון את הלוק האיפורי שרוצים להשיג.

אז מה תוכלו לאפר בגווני הדגל?

איפור הבסיס:  מי שרוצה ללכת עד הסוף עם לוק הלאום יכול/ה להשתמש במייקאפ חיוור על גבול הלבן או במייקאפ לבן לחלוטין וכמובן לפדר לאחר המריחה.  זכרו כי כדי להשיג מראה פטריוטי ולאומי, חשוב להמשיך ולהתאפר מעל המייקאפ המאד חיוור הזה ולא להסתפק בו בלבד.

סומק והצללות:  במקום ללכת על המובן מאליו ולהצליל את עצמות הלחיים בעזרת גוונים טבעיים, ניתן לבחור לעשות זאת באמצעות גווני התכלת והכחול השונים. פשוט בחרו בצללית בגוון כחול עמוק, או כחול טורקיז או אפילו תכלת ובצעו באמצעותה הצללה של עצמות הלחיים.

אם הטעם שלכם בעל אופי שמרני יותר, תוכלו תמיד לאמץ מראה של מייקאפ, הצלללות וסומק בגווים ה"רגילים" ולהביא לידי ביטוי את הפטריוטיות שלכם במלאכת איפור העיניים:

צלליות:  ניתן לשלב איפור של העפעף בגווני כחול יחד עם איפור של עצם גבה בהיר בגווני לבן. כדי לרכך את המפגש בין שני הצבעים, ניתן להוסיף צבע ביניים שיקשר בין שניהם כמו תכלת או אפילו טורקיז.

פלטת צלליות בגווני כחול לרכישה באתר ירין שחף
צללית כחולה מאט לרכישה באתר ירין שחף
צללית גליטר לבנה לרכישה באתר ירין שחף

לחליפין ניתן לבחור איפור של עפעף שלם בגווני הלבן ולבצע הדגשה של קפל העין וזויית העין בעזרת צללית בגוון כחול שתרוכך בעזרת טשטוש בגווני משנה כמו תכלת או טורקיז.

תיחום העין:  ניתן להשלים את הלוק בעזרת שימוש במסקרה, איילינר ועפרון בגוון הכחול השונים. בזוית העין הפנימית וגם בתוך קו העין הפנימי, מומלץ להוסיף קו עפרון בגוון שמנת או לבן או אפילו לשלב שני גווני עפרון באותו אזור: להתחיל בלבן ולעבור לכחול בתוך קו העין הפנימי.

מסקרה בגוון כחול לרכישה באתר ירין שחף
עפרון עיניים בגוון שמנת לרכישה באתר ירין שחף
עפרון עיניים בגוון כחול לרכישה באתר ירין שחף

שפתון: ברוח החג והפטריוטיות ניתן להתפרע ולהשתמש בשפתון בגוון כחול. למי שמעדיפ/ה את המראה היותר סולידי, ניתן להשתמש בשפתון בגוון שבו אתם רגילים להתאפר ולהשאיר את גווני החג באיפור העיניים בלבד.

ציורי פנים:  זוהי האופציה שתמיד קיימת לסיום ולדיוק של הלוק. מדובר בטכניקת איפור שלקוחה מתחום איפורי הפנטזיה וציורי הפנים  ומשולבת באיפור ביוטי רגיל. יחד נוצר ה"קסם" כשמראה איפור רגיל, המקושט בציור של מגן דוד שנעשה ביד חופשית או באמצעות שבלונת איפור ייעודית, יהפוך תוך רגע למראה שמתאים ליום העצמאות.

לסיום הלוק ניתן להוסיף שימר באמצעות צללית לבנה מבריקה ואפילו להדביק קריסטלים או נצנצים בצבעי הדגל שיהפכו את המראה לציוני, חגיגי ושמח במיוחד.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן