רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לבחור נכון בית ספר לגבות

נדמה כי שוק היופי לא נח לרגע והפעם: איפה כדאי ללמוד עיצוב גבות ולקבל את ההכשרה הכי נכונה בתמורה המשתלמת ביותר לכספכם?

אם הציעו לכם ללמוד קורס עיצוב גבות במחיר זול, כדאי שתרימו גבה ויותר כדאי שתבדקו מה כולל הקורס הזה, שיכול לפתוח עבורכם עולם חדש של אפשרות להתפרנס בתחום טיפולי היופי.

כמו כל קורס מקצועי בתחום היופי, גם השיקולים בעת ההרשמה לקורס עיצוב גבות הינם רבים, כשבסופו של דבר מה שמכריע הינו מחיר הקורס. חשוב לזכור כי כשמדובר על הכשרות מקצועיות בתחום עולם היופי, קיימים לא מעט גופים שמתיימרים ללמד את מקצוע עיצוב הגבות ורמת הקורס, כמו גם היקף תכנית הלימודים ואורכה של התוכנית הזו – משתנים בין מקום למקום ובין מוסד להכשרה מקצועית כזה או אחר. 

במילים אחרות, תמיד יהיה המוסד הלימודי שיציע לכם את הקורס "בזול" אבל חשוב שתבדקו היטב ולעומק מה כוללת אותה ההכשרה כדי ש"הזול" לא יעלה לכם ביוקר. בראש ובראשונה, חשוב שתעשו מחקר שוק שסוקר את האופציות הלימודיות הקיימות: אילו מוסדות מלמדים, כמה זמן לוקח הקורס ומהם התכנים שהוא כולל. ריכזנו עבורכם כמה שאלות שחשוב שתשאלו:

מה כולל המחיר שתשלמו?  
ברור שהשורה התחתונה בכל בחירה והעדפה שלכם  ב"אז כמה זה יעלה לי" והתשובה לשאלה הזו יכולה להיות שונה ומגוונת בין כל מוסד שתתעניינו בהיצע הקורסים שלו. זכרו שקורס בתחום עיצוב הגבות מכניס אתכם מלבד להתחייבות הכספית גם להתחייבות של הקדשת זמן  לימוד ותרגול, כדי שכשתצאו לשוק תוכלו להתהדר לא רק בתעודת מקצוע, אלא גם בידע ומיומנות אמיתיים של מהות מקצוע עיצוב הגבות שאותו למדתם.

זו בדיוק הסיבה שבגללה אסור לכם להסתפק בלקרוא רק את שורת המחיר הסופית, דווקא מפני שלפעמים העסקאות הזולות מסתברות כפחות משתלמות מפני שהן אינן מספקות את כל התמורה ברמת החומר הלימודי וחומרי התרגול ואתם נדרשים "על הדרך" להוסיף עוד קנייה של מוצרים וחומרים ולהירשם לעוד השתלמויות שהן בגדר "חובה" (ובתשלום נפרד), מה שבהכרח גורם להוצאה כספית נוספת.

באיזה בית ספר מקצועי לבחור?

"איפה למדת לעצב גבות"? זו שאלה שתישאלו בוודאי לא מעט בעתיד והתשובה שבוודאי תשמחו לספר תהיה כזו שתזכיר שם של בית ספר מכובד ומוכר בתחומו על מנת שתותירו את הרושם הנכון באוזניו של מי ששאל אתכם.

מי המורה שילמד אתכם?

יש חשיבות לא מבוטלת לוודא מראש מיהו המורה שעומד ללמד אתכם את המקצוע החדש של עיצוב הגבות והאם מדובר על מורה אחד או על צוות של כמה מורים. קיימים בתי ספר שמכשירים בוגרים שלהם להוראה ופחות שמים את הדגש על רזומה של ניסיון מקצועי ופרקטיקה מעשית, מה שמשפיע ישירות על רמת הידע שיקבלו התלמידים. זו הסיבה שבגללה חשוב שתבדקו מיהו המורה שצפוי ללמד אתכם והאם מדובר במורה אחד או בקבוצה של כמה מורים מתחלפים שמביאים לידי ביטוי את סגנונות העבודה האישיים שלהם? מה הוותק המקצועי של כל אחד מהם? מהם שנות הניסיון שלהם ומה הרקע ההדרכתי שלהם (מכיוון שלא כל אומן גבות, טוב ככל שיהיה, יודע להסביר ולהדריך את התחום)

שיעורים עיוניים? שיעורים מעשיים? שעות תרגול? מי ילמד בכל אחד מהם?
הקפידו לברר האם בזמן השיעורים המעשיים ושיעורי התרגול המעשיים בכיתה יימצא רק המורה שלכם או שהוא יתוגבר בצוות של מדריכים , מה שיאפשר פיקוח צמוד יותר ויחס אישי יותר לכל מי שלומד בכיתה. ישנה השפעה מיידית על רמתו של התרגול ואיכותו כאשר אתם מלווים ומפוקחים באופן אישי וצמוד. זכרו כי מורה אחד, טוב ומוכשר ככל שיהיה, לא יכול לפקח על כיתה שלמה ולהעניק יחס אישי ולכן קיימים בתי ספר לעיצוב גבות שבשלב התרגול המעשי מתגברים את הכיתה בצוות הדרכה נוסף.

האם יש שיעורי בית?

כולנו שונאים "שיעורי בית" אך אין חולק על כך כי תרגול (וכמה שיותר) הינו הכרחי לפיתוח  ניסיון ובטחון מקצועי. בדקו האם בית הספר שלכם מעניק משימות תרגול לתלמידיו לתקופה שבין שיעור לשיעור?  האם קיימת בדיקה והאם אוכפים את ביצוע אותם תרגולים  ואותן משימות? מי מפקח על כך?  מי עוזר לכם ועונה לכם על שאלות בימים שבהם אינכם נמצאים בבית הספר?  האם יש מישהו שזמין במיוחד עבור השאלות המקצועיות שלכם?

כמה שיטות עיצוב תלמדו?
תחום עיצוב הגבות  מציע מגוון שיטות עיצוב. בדקו האם בית הספר אליו אתם מתכוונים להירשם מציע ללמד אתכם מגוון שיטות או שהוא מצדד רק בשיטת עיצוב אחת שאותה הוא מלמד?  בכל תחום בחיים ובתחם עיצוב הגבות בפרט, כדאי לשאוף ולדעת כמה שיותר שיטות עיצוב וללמוד אותן לעומק. לפיכך כדאי גם להיזהר ממוסדות לימוד שמבטיחים כי "תוך חמישה שיעורים (או פחות…) תדעו לעצב גבות".

מה כוללת תכנית הלימודים?

בדקו את הסילבוס – אותה מערכת השיעורים שמסכמת את מה שאתם עתידים ללמוד בכל שיעור ושיעור בקורס והשוו בין מה שמציעים מוסדות הלימוד השונים. אל תשכחו כי  ישנם בתי ספר רבים שיציעו ללמד אתכם את הקורס הבסיסי במחיר נמוך וכל התמחות נוספת תעלה לכם עוד כסף, כך שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם משלמים עוד ועוד על קורס "זול" שבפועל יעלה לכם ביוקר.

עד כמה בית הספר מעודד אתכם לקנות עוד מוצרים (אם בכלל)?

אל תשכחו כי לא מעט בתי ספר בתחום היופי מייצגים חברות קוסמטיקה/יופי מסוימות וגורפים רווח לא קטן ממכירת מוצרי יופי ולא רק מהקורס שאותו אתם לומדים. מוסדות לימוד כאלה עשויים להעניק לכם לעיתים הנחה על מחיר הקורס שאותו תרצו ללמוד מתוך ידיעה כי בעתיד יומלץ לכם "בחום" לרכוש עוד מוצרי יופי שונים בחנות ששייכת לבית הספר.

האם בית הספר מציע לכם השתלמויות נוספות בתחום מלבד תכנית הלימודים?
תחום עיצוב הגבות נחשב לתחום מתפתח ורווי חידושים. הטכניקות והחומרים שנכונים לתקופת הלימוד שלכם עשויות להתחדש ולהתעדכן בעתיד ולכן חשוב שתבדקו האם בית הספר מציע לכם להשתלם, להשתפר ולהתמקצע בתחום הזה גם בעתיד.

שוחחו עם בוגרים

אין כמו בוגרים שהשתלבו בתעשיית עיצוב הגבות כדי ללמד על איכותו וטיבו של בית הספר בו למדו: בקשו לשוחח עם בוגרים של בית הספר ושאלו אותם מה דעתם על רמת הלימוד, על ההכשרה ועל ההכנה המקצועית שעשה להם בית הספר בתחום עיצוב הגבות.

בית הספר למקצועות היופי של ירין שחף

נחשב לבית הספר הוותיק, המוכר והידוע בתחום היופי בישראל שהכשיר אלפי מאפרים, מעצבי שיער וסטייליסטים כמו גם מעצבי ריסים וגבות. הצוות המקצועי בקורס עיצוב גבות מורכב ממורים בעלי ותק ומוניטין רב בתחום עיצב הריסים שמלמדים במקביל כמה סגנונות עיצוב ולצידם עובד צוות של מדריכים שמתגברים את כיתות הלימוד בזמן שעות התרגול, כך שכל תלמיד/ה זוכה ליחס אישי ולפיקוח צמוד מאנשי הצוות.

לכל כיתה מוצמד/ת מדריכ/ה מלווה שנמצא/ת בכל השיעורים יחד עם התלמידים ומהווה כתובת לכל עניין מקצועי ו/או פרוצדוראלי. המדריכ/ה גם משמש/ת כמפקח/ת על התלמידים בשאר ימות השבוע בין מפגשי הלימוד, מדרבנ/ת אותם לתרגל את החומר הנלמד בבית, מעניק/ה פידבקים לתרגולים כאלה, תומכ/ת ומייעצ/ת.

הציוד והחומרים שהתלמידים מקבלים בתחילת הקורס מספיק גם לתרגולים בתקופת הלימודים וברוב המקרים גם להתחלת העבודה בתקופה שלאחר סיום הלימודים.

בית הספר אינו מחזיק או מקדם מותג מסוים ומציע לתלמידיו המעוניינים בכך לרכוש (אם ירצו בהווה או בעתיד) מוצרים  ברשתות השיווק והפארם השונות כמו גם בחנות בית הספר המייצגת מגוון חברות ומותגים מוכרים בתחום. 

בית הספר מציע לבוגריו שלל קורסים והשתלמויות מקצועיות חלקם בחינם (תמורת הוכחת פעילות התנדבותית למעון הקהילה) וחלקם בתשלום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן