רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ללמוד עיצוב גבות בשיטת השערה? כך תבחרו את בית הספר הנכון!

החלטתם שאתם רוצים להתמחות בעיצוב גבות בשיטת השערה? לפני שאתם נרשמים לבית ספר או כל קורס בנושא, כדאי לברר איפה תקבלו את המידע והפרקטיקה המקיפים ביותר

רגע לפני שאתם נרשמים לקורס מיקרובליידינג (הידוע גם בשמו "קורס שיטת השערה") ורגע לפני שאתם משקיעים זמן לימודים ומוציאים סכום לא מבוטל של כסף ונרשמים לבית ספר כזה או אחר, חשוב שתבדקו היטב ולעומק באיזה בית ספר בחרתם ומהו מסלול ההכשרה שהוא מציע כדי שבסוף מסלול הלימודים, תוכלו לדעת שההשקעה המקצועית שבחרתם לעשות אכן השתלמה.

מכיוון שקורס מקצועי ללימוד עיצוב גבות בשיטת השערה עולה סכום לא מבוטל של כסף, חשוב שתבדקו מה הסכום הזה כולל, עוד לפני שאתם נרשמים לקורס ונכנסים להתחייבות כזו או אחרת של זמן וכסף רב:

מי מלמד אתכם את המקצוע ומה אתם באמת לומדים?
בדקו היטב ולעומק מיהם המורים שעתידים ללמד אתכם? מה הוותק המקצועי שלהם וכמה שנים של ניסיון מעשי יש להם?  האם אתם צפויים ללמוד רק ממורה אחד  (וכתוצאה מכך אולי תיחשפו  רק את הסגנון והטכניקות שלו/שלה בלבד?) או שאתם צפויים  ללמוד ממגוון  מורים שיוכלו לחשוף אתכם אל מגוון סגנונות וטכניקות עבודה?

מהי איכות התרגול בכיתה ועד כמה הפיקוח והיחס בתרגול הוא אישי?
מה גודל הכיתה וכמה תלמידים היא כוללת?  האם בשעת התרגול בכיתה נמצא רק המורה שלכם שנאלץ לחלק את זמנו בין כל תלמידי הכיתה או שקיים צוות הדרכה שמתגבר את המורה ומעניק יחס אישי לכל תלמיד/ה?  קיימת השפעה מכרעת על איכות התרגול שלכם כשהיא מפוקחת באופן אישי על ידי אנשי הדרכה וההוראה.

עד כמה מעודד ביה"ס המשך לימוד ותרגול בבית? והאם יש על כך מעקב?
חלק חשוב מפיתוח המיומנות  הטכנית  והבטחון המקצועי שלכם קשור אל כמות התרגול שתשקיעו בשעות הפנאי שלכם בין השיעורים בבית הספר. האם חשוב לבית הספר שתעשו זאת?  עד כמה העניין נאכף ומפוקח? האם יש לכם כתובת בדמות איש/אשת  צוות איתו/ה תוכלו להתייעץ ו/או לקבל פידבקים על האופן בו אתם מתרגלים את מה שלמדתם בבית בשעות הפנאי?  בדקו זאת לעומק.

האם אפשר להגיע לבית הספר רק לצרכי תרגול ולהיעזר באנשי צוות לשם כך?
בדקו האם בית הספר שלכם מציע שירות חשוב כזה לתלמידיו

מה כולל חומר הלימודים הבסיסי
בדקו את ה"סילבוס" (תכנית הלימודים שאותה מלמדים בבית הספר) שבו בחרתם ללמוד וזכרו כי קיימים בתי ספר המציעים ללמד אתכם "בזול" את הקורס ההתחלתי וכל נושא נוסף שתרצו לדעת וללמוד בתחום, יוצע לכם כהשתלמות אקסטרה שעולה עוד כסף, כך שהזול יעלה לכם ביוקר.

האם מוצעים לכם קורסים והשתלמויות נוספים לאחר סיום הקורס וגם במהלכו
תחום המיקרובליידינג נחשב למקצוע שמתחדש ומתפתח כל הזמן בזכות טכניקות עבודה, מכשור וחומרים שמתעדכנים חדשות  לבקרים. בדקו האם בית הספר מציע לכם להשתלם, להשתפר ולהתמקצע בתחום

קורס עיצוב גבות Master  בבית הספר לאיפור של ירין שחף

בית הספר "ירין שחף" נחשב לוותיק, למוכר ולידוע ביותר בתעשיית האיפור המקצועי בישראל שהכשיר רבים מהעוסקים בצמרת תעשיית היופי בישראל ביניהם מאפרים, מעצבי שיער, מעצבי גבות וריסים, סטייליסטים ועוד.  

כל תכני הלימוד בבית הספר נמצאים תחת פיקוח צמוד  ומתעדכנים חדשות לבקרים

הצוות המקצועי בקורס מיקרובליידינג מורכב מאומנים בעלי שם ומוניטין בענף, רובם חברים באיגודים מקצועיים בתחום זה וחלקם אף חברים בתפקידי הנהלה בפורומים אלה.

לצד המורים בקורס קיימים מדריכי איפור המתגברים את כיתות הלימוד בזמן שעות התרגול בשיעורים, כך שכל תלמיד/ה זוכה ליחס אישי מאנשי הצוות.

לכל כיתה מוצמד/ת מדריכ/ה מלווה שנמצא/ת בכל שיעורי האיפור יחד עם התלמידים ומהווה כתובת לכל עניין מקצועי ו/או פרוצדוראלי. המדריכ/ה גם משמש/ת כמפקח/ת על התלמידים בשאר ימות השבוע בין מפגשי הלימוד, מדרבנ/ת אותם לתרגל את החומר הנלמד בבית, מעניק/ה פידבקים לתרגולים כאלה, תומכ/ת ומייעצ/ת.

לכל תלמידי בית הספר בעבר ובהווה שמורה הזכות להגיע למפגשי תרגול המפוקחים על ידי אנשי צוות, בתיאום מראש וללא עלות נוספת.

ציוד הלימודים שהתלמידים מקבלים בתחילת הקורס מספיק לחודשי עבודה רבים (לפחות לחצי שנה) ניתן להשתמש בו גם במסגרת תקופת הלימודים וברוב המקרים גם בהתחלת העבודה בתקופה שלאחר סיום הלימודים. בית הספר שב ומדגיש כי אין צורך לרכוש עוד מוצרים וציוד  ע"מ ללמוד. בית הספר אינו מחזיק או מקדם מותג מסויים ומציע לתלמידיו המעוניינים בכך לרכוש (אם ירצו בהווה או בעתיד) מוצרים וציוד נוסף בחנויות מקצועיות אחרות כמו גם בחנות בית הספר.

בית הספר מציע לבוגריו שלל קורסים והשתלמויות מקצועיות חלקם בחינם (תמורת הוכחת פעילות התנדבותית למען הקהילה) וחלקם בתשלום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן