רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לוק מההגדה

עוד לא תכננת איך תתאפרי לליל הסדר?  אל דאגה, כי אנחנו תכננו בשבילך שלוש אופציות שיגרמו לך להיראות הכי נכונה וחגיגית

אין כמו ערב ליל הסדר כדי ליהנות מבגדים חדשים, הופעה הורסת וכמובן, גם איפור שיסובב את הראש לכל המסובים. החדשות הטובות הן שלא צריך לעבוד בפרך כדי להגיע מאופרת ומתוקתקת לשולחן הסדר. אם את עדיין מתלבטת בין סגנון איפור טבעי לסגנון מנצנץ ואם את עדיין שואלת את עצמך איך להתאפר לקראת ארוחת הערב הכי ארוכה בשנה, הכנו עבורך שלוש אופציות מדהימות:

אביבית  ופורחת

מסלולי תצוגות האופנה של האביב הציגו לאחרונה את המראה העליז אך המינימליסטי, כזה שכולל מעט מאד מוצרי איפור אך מתהדר בצבעוניות משגעת, שמשדרת פרחוניות ואביביות. 

אם את מחשיבה את עצמך כטיפוס פרחוני ואביבי, זה הלוק שתרצי לאמץ: השתמשי במייקאפ שיעניק לעור הפנים שלך גימור קטיפתי, ממש כמו בתצוגות, מעליו מרחי מעט סומק נוזלי וטשטשי היטב. את הסומק תוכלי למרוח גם על אזור העפעפיים ולקבל מראה מאד מיוחד, מואר ולא מתאמץ. לסיום הדגישי את השפתיים בעזרת ליפ באלם טינט, שיעניק גוון מאד עדין ומרומז.  על הריסים מרחי מעט מסקרה מעבה ואת מוכנה.

מייקאפ בגימור קטיפתי לרכישה באתר ירין שחף
סומק נוזלי לרכישה באתר ירין שחף
ליפ באלם טינט לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה מעבה לרכישה באתר ירין שחף

סיימתי נקיונות

מראה האיפור הנקי התקבע בתודעת אופנת הביוטי העולמית ומשמש כמודל לחיקוי עבור הרבה מאד חברות יופי, כשהמוטיב השולט בו הוא הניקיון של הפנים שמשדרות "ככה קמתי בבוקר", יפה וחיונית. כדי להגיע למראה איפור כזה, חשוב להשקיע באיפור מושקע של ה"סקין" (עור הפנים) ולייצר מראה עור פנים מושלם ככל הניתן. לאחר מכן ניתן "לבנות" את יתרת מראה האיפור על פי הטעם האישי ותמיד לזכור: כשמדובר במראה "נקי" הסוד הוא לא להגזים לעולם.

לפני האיפור חשוב להתחיל בהזנת עור הפנים בעזרת תרסיס לחות איכותי שיעניק בסיס מושלם למריחת המייקאפ. המייקאפ עצמו חייב להיות דק ובעל גימור טבעי ככל האפשר. את המייקאפ עצמו רצוי לא לפדר ולהסתפק במראה הטבעי שלו ככל שמתאפשר.

על העפעפיים ניתן למרוח צללית במרקם קרמי שתעניק לוק מושלם, לא תימרח או תתפזר ובעיקר תתמזג עם המייקאפ באופן אופטימלי. לפני מריחת המסקרה, מומלץ להשתמש בפריימר לריסים שיאריך ויעבה את הריסים ויעניק להם מראה מושלם. לסיום מלאכת תיחום העיניים נשתמש במסקרה עמידה במים ובאיילינר ג'ל בעל גימור עמיד במיוחד שיעניקו לכל הלוק הזה עמידות והבטחה שלא ידהה או יימרח לאורך כל הערב. לסיום הלוק ניתן להשתמש בשמן שפתיים שיעניק מראה שפתיים עסיסי ומוגדל.

תרסיס לחות לרכישה באתר ירין שחף
מייקאפ טבעי לרכישה באתר ירין שחף
צללית קרמית לרכישה באתר ירין שחף
פריימר לריסים לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה עמידה במים לרכישה באתר ירין שחף
איילינר ג'ל לרכישה באתר ירין שחף
שמן לשפתיים לרכישה באתר ירין שחף

יוצאת לחירות

אחרי שהתאמצת כל כך לבחור את הבגד הכי הורס לשולחן ליל הסדר, הרי שמראה האיפור חייב לבוא בהלימה ולהשלים את ההופעה. מראה ה"יוצאת לחירות"  משדר  חופש אומנותי ואיפורי ובעיקר משדר אמירה של "הנה אני כאן". זהו לוק אידאלי לבעלות תעוזה ומעוף ובעיקר לכאלה שלא אכפת להן ממה יגידו הדודות סביב השולחן.

לסקין מושלם נשתמש במיקאפ במרקם ג'ל ומעליו פודרה מאירה, כדי שעור הפנים יקבל גימור בוהק במיוחד. את העיניים נאפר בצללית הכי פנינתית והכי חופשייה שיש FREEDOM SYSTEM  , שמתאפיינת בגימור מבריק גם כן ונסיים בשימר מבריק שאותו נמרח על עצמות הלחיים כמו גם על העפעפיים לגימור של הצללית.

להשלמת הלוק הזה ניתן ואף רצוי להדביק ריסים בקבוצות של שלישיה, שידגישו את צורת העפעף ויעניקו לכל העין מראה סופר- מצודד.  את השפתיים נאפר בעזרת שפתון עמיד במיוחד שיישאר עד סוף הערב וישרוד את ארבע הכוסות ופירורי המצות.

מייקאפ ג'ל לרכישה באתר ירין שחף
צללית פנינה לרכישה באתר ירין שחף
ריסים TRIO לרכישה באתר ירין שחף
שימר לרכישה באתר ירין שחף
שפתון עמיד לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן