להבריש בכיף

התסרוקת במראה מוברש נחשבת למבוקשת ביותר. עם קצת אימון וסבלנות תוכלו לבצע אותה בקלות בעצמכם בלי לרוץ למספרה

קוקו מוברש, פזור מוברש, שביל בצד מוברש- כל אלה תסרוקות שהפכו להיות פופולאריות יותר ויותר. אבל מה זה בדיוק המוברש הזה ולמה התכוונו כשהמציאו את סגנון עיצוב השיער הזה?

בניגוד למה שמשתמע משמו של הסגנון, המוברש הינו למעשה עיצוב שיער בסגנון גלי שמסורק למראה מוקפד ומסודר שבסופו נראים כל הגלים בשיער באותו כיוון ובאותו גובה. הסגנון הזה צבר לו אוהדים (ואוהדות בעיקר) רבים בשנים האחרונות וכמעט כל תסרוקת שמעצבי שיער מתבקשים לעצב נושאת וריאציה כלשהי של מראה מוברש. בין אם מדובר בקוקו אסוף או קוקו חצי אסוף וכמובן בסגנון פזור, הסגנון המוברש שולט. אך האם צריך לרוץ למספרה בכל פעם שרוצים לעצב את השיער בסגנון הזה? לא בהכרח. אפשר גם לעצב שיער בסגנון מוברש בבית והנה כל הטיפים שתוכלו להיעזר בהם:

תשריינו זמן
כדי ליצור עיצוב שיער בסגנון מוברש כדאי לשריין בראש ובראשונה זמן: לא מדובר בעיצוב שיער שדורש פעולות קצרות ומהירות אלא דווקא ההכנות הארוכות הן שמביאות בסופו של דבר את התוצאה המושלמת.

תחליטו על כיוון
איך תרצו להיראות בסוף? עם שביל באמצע? שביל בצד. או אולי בכלל עם תסרוקת אסופה וקוקו שאותו "תברישו"?  אם בחרתם בקוקו מוברש, אספו תחילה את השיער ואז תוכלו להתפנות "להבריש" את הקוקו. אם בחרתם בשיער פזור עם שביל באמצע, חלקו את השיער לשני חלקים ובכל צד, "הברישו" את השיער כלפי חוץ. אם בחרתם בשביל בצד, סמנו את השביל בשיער והברישו את הצד העיקרי (זה שיתפקד כמעיין "פוני") לכיוון חוץ ואת הצד השני תוכלו להבריש לכיוון השני ואפילו לשקול לאסוף אותו מאחורי האוזן ו"להבריש" רק את חלקו התחתון.

תכינו את השיער
אם השיער שלכם חלק- אתם פטורים מהמשימה הזו. אבל בכל מקרה אחר, חשוב שתכינו את השיער ותעבדו אותו על ידי ביצוע פן מתולתל. שיער מעובד "יתנהג" יפה יותר בעת ההברשה ויקבל מראה נכון יותר ועמיד יותר לאורך זמן.

התחילו לגלגל
חלקו את השיער לקבוצות (רצועות) וגלגלו רצועה-רצועה על גבי הבייביליס. חשוב להקפיד שגם קצוות השיער יגעו במסלסל החם (וזהירות לא לחטוף כוויה!) . שימו לב שאת כל רצועות השיער אתם מגלגלים לאותו כיוון ובאותו גובה ממש.

סיימתם לגלגל?  
הדקו ו"סגרו" בסיכה כל תלתל שסיימתם לגלגל ובנוסף רססו אותו בספריי ששומר על העיצוב.

פתחו את התלתלים
בעזרת האצבעות פתחו בעדינות את כל התלתלים שיצרתם בשיער. לאחר מכן מרחו מעט חמר על הידיים ועברו בעדינות על התלתלים שוב (זהירות לא להגזים עם כמות החומר!)  ורק לאחר מכן הברישו את השיער בעזרת מסרק בעל שיניים רחבות.

גימורים
בסיום התהליך התיזו ספריי לשמירה על העיצוב שהתקבל ותהנו מהתוצאות!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן