רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לדעת להרים

למה חשוב שמעצב/ת הריסים ישלטו  בכמה שיותר טכניקות של הרמת ריסים ולמי בדיוק כל הידע הזה תורם?

לכולנו יצא לשמוע לאחרונה את צמד מילות הקסם "הרמת ריסים" – טכניקה שעושה פלאים למראה של כל עין ואפילו משפרת את הנוחיות של אנשים הסובלים מריסים שגדלים הפוך ומציקים בתוך העין עצמה.  קורס הרמת ריסים מאפשר להפוך תחביב של עיצוב ריסים למקצוע של ממש ולהתמחות בפתרון לבעיה שרבים מחפשים לה פתרון:  "הרמה" של מראה העין וכפועל יוצא גם הרמה של כל ההבעה בפנים.

כשאתם מבררים לימודים בתחום זה חשוב לבדוק מהו החומר שנלמד בקורס בפועל, מיהו צוות ההדרכה וההוראה ואיזו תמיכה מעניק בית הספר לבוגריו, גם לאחר סיום הלימודים.

התאמת סוג הטיפול למבנה העין של המטופל/ת
מכיוון שתווי הפנים ומבנה צורת העין של כולנו שונים, כך צריכה להיות גם ההתייחסות לצורת מבנה העיניים. מעצב/ת ריסים מנוסה שלמד/ה כמה שיותר שיטות להרמת ריסים, ידע להתאים לכל לקוחה את סגנון הרמת הריסים  הנכון לה וישלב בעבודתו כמה טכניקות שונות אותם למד.

איזה טיפולים מותר לעשות וממה להימנע?
לא לכל אחד ניתן להרים ריסים, יש  מטופלים שצריכים להימנע משיטות טיפול ו/או חומרים מסוימים. מסיימי קורס הרמת ריסים יידעו להתאים את צורת הטיפול לכל אחד ואחת וככל שיעמיקו בידע ובמיומנות בטכניקות הטיפול, סיכויי ההצלחה שלהם גבוהים במיוחד

בטיחות בטיפולים
בוגרי קורס מוסמכים יידעו לבחור בחומרים שאינם פוגעים בריס הטבעי ו/או בצמיחתו, אלא בכאלה שיצפו אותו בצורה בטוחה ויעניקו את האפקט הרצוי ל"הרמתו"

סגנון, סטייל ואופנה
כמו בכל מקצוע עיצובי, השפעתן של מגמות האופנה, הסטייל והטרנדים המתחלפים הינה רבה. מראה הריסים של "פעם" אינו דומה כלל למראה הריסים של היום וכנראה גם לא יהיה רלוונטי או דומה למראה הריסים שיהיה אופנתי בעתיד הקרוב. חשוב שמעצבי הריסים  ישלטו  בכמה שיותר סגנונות על מנת שיוכלו להתאים עצמם לכל סגנונות האופנה המתחלפים.

ניסיון ומיומנות
ככל שהמעצב/ת מנוסה יותר, כך רמת העבודה והגימורים יהיו גבוהים. מיומנות הינה תוצאה של תרגול מאסיבי ורב, ולכן חשוב לוודא שבקורס המקצועי נחשפים התלמידים לכמה שיותר שעות תרגול על מודליסטית מה שיעניק בטחון בעבודה, מיומנות, ניסיון ומקצועיות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן