טבעי זה הכי, אחותי

אין אתגר גדול יותר מאתגר האיפור במראה הטבעי. איך בכל זאת הולכים עם איפור ומרגישים לגמרי בלעדיו?  אספנו עבורכם את כל הטיפים

כל מתאפר/ת כמעט יודעת לומר כי אחד מאתגרי הביוטי הגדולים ביותר שלה הינו מראה איפור טבעי ואופן יצירתו או במילים אחרות: ללכת עם איפור אבל להיראות לגמרי בלעדיו, כך שהלוק הסופי ייראה כמו "יופי מן הטבע" שידגיש, יבליט, יחמיא ולא יותר מזה. אבל איך יוצרים את המראה הנכסף?  האם עפרון גבות ומעט גלוס זה מה שצריך כדי לאפר לוק במראה טבעי או שמדובר בתהליך סבוך ושלם?

מאפרים ותיקים יאמרו לכם כי מלאכת האיפור ליצירת מראה טבעי מתארכת לעיתים אף יותר ממה שנדרש על מנת לייצר איפור "רגיל" או איפור מודגש והסיבה היא פשוטה: הגימורים הטבעיים דורשים רמת דיוק וירידה לפרטים דקדקנים במיוחד, לכן אל תתפלאו אם לוקח לכם יותר זמן לאפר את הפנים במראה טבעי.

על מה חשוב להקפיד כשמתאפרים במראה טבעי?

גוונים נועזים – אאוט, גוונם טבעיים- אין

חוק הבסיס בכל מה שכרוך ביצירה של לוק טבעי הוא שימוש בגווני איפור טבעיים, לא מבריקים ולא מנצנצים. לא זוהרים, לא כהים ולא צבעוניים. דווקא גווני החום, הבז', האפרסק והשמנת יוכלו להעצים בקלות כל מראה וכל לוק.

בסיס קל ככל האפשר
כדי לא ליצור כיסוי הרמטי של עור הפנים ומראה של מסכה, מומלץ להשתמש במייקאפ קליל, או אפילו לערבב מעט קרם לחות, סרום או מייקאפ שקוף עם המייקאפ הרגיל שלכם, על מנת להקליל את הפורמולה וכתוצאה מכך גם את המראה הסופי על עור הפנים. לחליפין ניתן להשתמש גם בקרם BB, או להעדיף לכסות את הפנים באופן נקודתי בלבד ורק באזורים הדורשים הסתרה, באמצעות קונסילר.

מייקאפ שקוף לרכישה באתר

הצללות והארות
בבואנו לייצר מראה איפור טבעי נעדיף תמיד להצליל ולהאיר רק את אזור עצמות הלחיים ולוותר על הצללה של הרקות, האף ועצם הלסת. ההצללות וההארות באזורים הללו יתמזגו היטב עם הסומק שיימרח לאחר מכן וייראו חלק אינטגרלי ממראה הפנים מבלי להכביד את מראה האיפור.

שימוש בשימרים כצלליות
השימר הידוע שבימים כתיקונם נמרח על עצמות הלחיים להוספת ברק, יכול להמשיך ולהימרח באותו אזור, רק שבנוסף ניתן להשתמש בו גם כצללית ולמרוח אותו על כל שטח העפעף. כף יתקבל עפעף במראה מורם ומבריק שאינו כבד ונראה טבעי ביותר.

פלטת שימרים לרכישה באתר

הדגשת הריסים והגבות
שימוש במסקרת ג'ל לגבות וסבון גבות מומלצים ליצירת מראה טבעי של הגבה. אם הגבה דלילה מאד, ניתן תמיד לשדרג את הלוק בעדינות בעזרתו של עפרון גבות ולייצר ציור של שערות גבה ליצירת מראה עשיר ושופע, רק זהירות. אל תגזימו.

גם את הריסים ניתן להדגיש באמצעות מסקרה שקופה או חומה, ולהימנע משימוש במסקרה שחורה שבדרך כלל מדגישה את מראה העיניים באופן בולט במיוחד.

שימוש בסומק בגווני אפרסק או ורוד עתיק יחמיאו ללוק טבעי ובנוסף ניתן לשלב נגיעה מהסומק גם על העפעפיים כדי ליצור שדרוג ו"הרמה" של מראה הצלליות הסופי.

שפתון בגוון ניוד או לחליפין באלם צבעוני או טינט, יסיימו את העבודה ויעניקו למראה טאץ' של שפתיים טבעיות שאינו נראות מאופרות כמעט. 

ג'ל לעיצוב הגבות לרכישה באתר
ליפ באלם טינט לרכישה באתר

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן