חג האיפורים

פורים בפתח וזו הזדמנות מצוינת לאוורר את מוצרי האיפור הפחות שימושיים שמסתתרים אצלנו במגירה לטובת יצירה איפורית מרהיבה שתסובב ראשים בכל מסיבות התחפושות.

כמו בכל שנה, זו בדיוק התקופה בה אנו נתקלים באוהלי תחפושות ברחבי הארץ שמציעים מוצרי איפור לפורים מכל הבא ליד ועל הדרך, גם מוצרי איפור מפוקפקים שמוצאם לא ברור כמו גם האישור שקיבלו לשימוש על עור הגוף או הפנים.

כל צבע יכול לשמש אותנו בבניית מראה איפורי: המייקאפ שפעם קיבלתם שקצת כהה או בהיר לכם מדי ואין לכם בו שימוש, הליפסטיק שאין לכם מושג על מה חשבתם כשבחרתם את הצבע שלו שלא מתאים לכם בכלל וכמובן – איך לא – הנצנצים.

צלליות נצנצים לרכישה באתר ירין שחף

לכל אלה תוכלו להוסיף את צבעי הגוף:  צבעי הגוף שמומלץ לעבוד איתם הינם על בסיס מים ולא על בסיס שמן. ההבדל הוא שהצבעים על בסיס מים מתייבשים תוך דקות ומתקבעים על העור, כך שאינם יורדים בעת נגיעה בפנים, או במגע עם בגד. לעומת זאת, במגע עם מים או מגבון, הם יורדים בקלות וזהו יתרונם, משום שהם מאפשרים הסרה קלה ומהירה.

צבעי גוף לרכישה באתר ירין שחף

ברמת הגוונים, חשוב לזכור, כי הימצאות שלושת צבעי הבסיס + שחור ולבן תעניק לכם פתרון לכל גוון אפשרי אותו תתבקשו ליצור. מאידך, בל נשכח את קוצר הזמן שבעבודה עם קהל צעיר זה ונבין, כי כדאי שיהיו מוכנים מבעוד מועד מספר גוונים פופולאריים נוספים כמו ירוק, טורקיז, ורוד, סגול כו'.

ספוגיות איפור, מכחולים סינתטיים בעובי משתנה ובמגוון גימורים- מכחולים עבים, דקים, בגימור עגול של "טיפה" או בגימור ישר, גם הם חשובים להצלחת האיפורים שתעשו ובנוסף:  מומלץ להצטייד  לקראת מלאכת האיפור במוצרי ניקוי פנים: צמר גפן, מגבונים לחים, טישו, מקלוני אוזניים וכמובן בעזרים נלווים:  נצנצים, שבלונות , מראה, דבק גוף, דבק ריסים, סומק, צלליות בגווני בסיס, עפרונות עיניים/ שפתיים צבעוניים, גלוסים מבריקים ומנצנצים.

מג'יק פריימר - דבק נצנצים לרכישה באתר ירין שחף

אז מה כדאי לאפר?
כדאי ומומלץ להוריד סקיצות לציורי פנים מהאינטרנט, לצפות בסרטוני הדרכה (טוטוריאל,ס)  או להצטייד בספרים וחוברות המדגימים ציורי פנים כאלה ואחרים. הדבר יסייע גם לביצועים שלכם

ולא לשכוח נצנצים
כל עבודת איפור וציורי פנים/גוף ניתן לסיים בגימור מנצנץ, מה שאומר שיש להדביק נצנצים על היצירה וכפועל יוצא על הגוף. חשוב לברר מבעוד מועד באיזה דבק כדאי להשתמש – דבק ריסים או דבק נצנצים

דבק ריסים לרכישה באתר ירין שחף

קיימים עשרות סוגים של נצנצים. לפני שבוחרים באבקת גליטר (= השם המקצועי של הנצנצים), חשוב לדעת האם עבודת האיפור לקראתה מתכוננים כוללת נצנוץ של גוף או של פנים. הסיבה היא פשוטה: לא כל אבקת גליטר מתאימה לעבודה באזור הפנים והחברות המקצועיות שמייצרות את האבקות הללו אף טורחות לציין זאת מעל האריזה. חלק מהנצנצים גרוסים באופן דק ואבקתי שאינו מסכן את העין, גם אם גרגיר בודד חודר לתוכה בשוגג. מאידך, קיימים נצנצים הגרוסים באופן עבה – או אז יש להיזהר לא להביא אותם במגע עם אזור הפנים, על מנת שאלה לא יחדרו בטעות לאזור העיניים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן