רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הגבה שלך צריכה פודרה?

לא מדובר בפודרה הרגילה שבאמצעותה אנו מתאפרים, אלא בהצללת פודרה, שיטת הדגשה לגבות שהולך וצוברת פופולאריות עצומה. כל הפרטים

בעולם מכנים אותה כ"הצללת פודרה" או כ"שיטת הפודרה" כך או כך מדובר באחת מהטכניקות הפופולאריות ביותר להדגשת הגבות, מהסוג שנלמדת כנושא מרכזי מיד כשמתחילים קורס גבות ולא סתם:  השיטה נחשבת לפופולארית מאד בגלל התוצאות הסופר -טבעיות שהיא יודעת להפיק, מראה של "ככה התעוררתי והגבה שלי מושלמת" לחובבות הסגנון הרך והלא נראה לעין.

בשונה משיטות הדגשת הגבות שהיו נהוגות בעבר, אז מולאה הגבה בצבע אחיד, לרוב כהה ועוצמתי, הרי שבשיטת הפודרה מבצעים הצללה עדינה ביותר, המתאפיינת בגימור אוורירי ולא אטום, מה שמעניק לגבות מראה טבעי ביותר.

בדיוק כפי שנהוג לאפר את הגבות באמצעות מסקרה ייחודית, או לחליפין ג'ל או עפרון גבות או צללית רכה, שיטת ההצללה בפודרה מזכירה מאד בתוצאותיה איפור של גבות באמצעות צללית רכה שיוצר מראה טבעי בהבדל אחד:  תוצאות שיטת ההצללה הקבועה לא יורדות בניגוב של מסיר איפור אלא נשארות לאורך זמן ומעניקות חופש ושחרור מהצורך לאפר את הגבה ביומיום. זוהי שיטה שמותאמת לביצוע בקרב כלל סוגי העור ומתאימה במיוחד לנשים עם עור שומני ונטייה להזעת יתר בפנים. כך התקבעה השיטה הזו כפופולארית ואידאלית עבור האקלים השורר בישראל, שכן הגבות נראות כאילו לא הודגשו והתוצאה לא נמרחת ולא דוהה עקב שהייה בבריכה או בים.

כמו כל שיטות האיפור הקבוע, גם הצללת הגבות אינה נחשבת לקעקוע שכן היא דוהה בחלוף השנים. יהיו מי שההצללה תחזיק עליהם יותר זמן ויהיו מי שפחות, הכל תלוי באורח החיים של אותו/ה מטופל/ת, עד כמה הוא/היא נחשפים לשמש, מהי שגרת הטיפוח שלו/שלה, אילו תרופות הוא/היא נוטלים ועוד.

שיטת ההצללה בפודרה דומה מאד לשיטת המיקרושיידינג בהבדל אחד:  המיקרושיידינג מתבצע בסיוע מכשיר ומחטים זעירות המחדירות את הפיגמנט לעומק העור ואילו בשיטת הפודרה משתמשים במכשור חשמלי ולא במחטים.

 
 
 
בבית הספר למקצועות היופי של ירין שחף קיימת מגמת גבות מאסטר בה לומדים את כל נושא עיצוב הגבות מיסודו ובתוך כך גם לומדים את תחום הצללת והדגשת הגבות בטכניקות שונות. כל המורים בקורס הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המתמחים בעיצוב והדגשת גבות ומלווים את התלמידים בקורס מרמת ידע בסיסית, לרכישת ידע וטכניקות עד להקניית מיומנות וניסיון בדרך להצלחה.
לפרטים נוספים

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן