את הריסים כבר הרמת?

טיפול הרמת ריסים הפך להיות אחד מהטרנדים הפופולאריים ביותר בתחום היופי והתקבע בתור "הדבר הבא" בתחום הביוטי. על מה מדובר ולמה יש כבר מי שהתמכר לשיטה?

עוד ועוד אנשים נחשפים לטיפולי הרמת ריסים, בין כמטופלים ובין אם הם הולכים ללמוד את השיטה במסגרת "קורס הרמת ריסים" שנעשה גם הוא פופולארי יותר ויותר. מדובר על שיטה שהפכה להיות חלק משגרת היופי של לא מעט גברים ונשים שמעוניינים במראה עיניים  וריסים מרהיב בכל שעות היממה מבלי להדביק ריסים, מבלי להתאפר ומבלי לדאוג בעניין של מראה העיניים. סלבס רבים כבר התמכרו לשיטה והמוני מטפלים ומטפלות בתחום היופי עוברים קורסים ורוכשים את הידע והכלים כדי לבצע טיפולי הרמת ריסים ללקוחותיהם.

על מה מדובר?
הרמת ריסים הינה טיפול יופי שנעשה בתהליך קל ופשוט אשר יכול להתבצע מעל הריסים הטבעיים של כל אחד ואחת מאיתנו. לא מדובר על הלחמת ריסים או הדבקת תוספות ואין כאן שימוש בדבקים אלא פשוט מריחה של חומר שגורם לריסים לקבל צורה מעוגלת, פתוחה ומורמת יותר. לאחר הטיפול לא צריך יותר להשתמש במסקרה ולא צריך להסיר מסקרה, (פעולה שכמעט תמיד מלווה בשפשוף, גירוי ותלישה של הריסים) אין צורך להשתמש במסירי איפור וצמר גפן אלא פשוט לקום בבוקר, להתבונן במראה ולהנות מהתוצאות.

למי זה מתאים?
הרמת ריסים מיועדת לכל אחד ואחת אבל אידאלית במיוחד לכל מי שיש לו/לה ריסים ישרים במראה "שטוח" או ריסים שצומחים לכיוון מטה. לאחר הטיפול הריסים שמתקבלים הינם עגולים והמראה הופך לפתוח יותר ומחמיא לכל עין בכל גיל ובכל מבנה.

מה בעצם קורה תוך כדי הטיפול?
בעת הטיפול נמרח חומר ייעודי על הריסים העליונים והם מוברשים ומורמים כלפי מעלה אל תוך תבנית ייעודית שמעניקה את מראה ההרמה. כך למעשה נוצר האפקט והמראה המעוקל של הריס. חשוב לציין כי הפורמולות של חומרי ההרמה מכילות גם חומרי הזנה לשיער הריסים כעל מנת לטפח ואפילו לשקם מראה של ריסים פגומים ואפילו לזרז קצב צמיחה איטי במיוחד של שיער הריסים. החומר עצמו שעוטף את שערת הריסים משמש כבונה נפח ויוצר הגנה ומראה של ריסים מלאים, בריאים וחזקים יותר.

לכמה זמן מחזיקה התוצאה?
התוצאה מחזיקה בין שמונה לעשרה שבועות והיא אינדיבידואלית אצל כל אחד ואחת

האם ניתן להשתמש אח"כ במסקרה?
בהחלט ניתן אם כי הפעולה הופכת למיותרת לגמרי ולכן גם לא חייבים. הריסים נראים נהדר אחרי הטיפול והשימוש במסקרה מיותר ברוב המקרים. בנוסף, ברור גם שאין צורך להדביק יותר ריסים.

מה צריך לבדוק לפני שעושים הרמת ריסים?
קיימות הרבה מטפלות שמבצעות הרמת ריסים. חלקן קוסמטיקאיות מדופלמות וחלקן מאפרות או טכנאיות עיצוב גבות שלמדו שיטה חדשה של טיפולי יופי. חשוב לבדוק איזה קורס הרמת ריסים עברה המטפלת שלך ואיפה היא עברה אותו משום שבשוק הישראלי אין אחידות בין רמות הקורסים, רמות ההוראה, תכני הקורסים והחשוב ביותר- אין אחידות בתחום החומרים הפעילים בהם משתמשים המטפלים.

זכרו כי למרות הפופולאריות העצומה של טיפולי הרמת הריסים, מדובר בתחום שטרם הוסדר בארץ וטרם נקבעו לו סטנדרטים ולכן על אף הביקוש בקרב נשים וגברים רבים לטיפולי ריסים שונים, הרי שכל עוד נושא הכשרת המטפלים ורישוי השימוש בחומרי ההרמה טרם הוסדר באופן רשמי מול הרשויות בישראל, יימצאו בשוק מטפלים ברמות ידע, טכניקה וחומרים גבוהים לצד כאלה שרמת הידע, הטכניקה והחומרים שבהם הם משתמשים נחותה יותר.  זכרו כי שימוש בחומרים לא מורשים ו/או נחותים עלולים לגרום לתופעות לוואי ואפילו לתגובות אלרגיות קשות ולכן חשוב מאד לבדוק איפה למדה המטפל/ת שלך, מי היו המורים שלו/ה ובאילו חומרים הוא/היא משתמש/ת.

עוד חשוב לבדוק שהמטפל/ת שבחרת עובד/ת בסביבה נקייה והגיינית, לבקש לראות תמונות של לפני ואחרי טיפול של לקוחות אחרים, לשוחח עם לקוחות אחרים ולשמוע את חוות דעתם על הטיפול ועם המטפל/ת. כל אלה קריטיים כדי לחוות טיפול מוצלח  ותוצאות מוצלחות לא פחות שיחזיקו מעמד לטווח הרחוק.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן