רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור עמיד לימי הקיץ החמים

מאת: אדוה ב.

או איך לצאת מהמזגן ולהגיע בשלום…
למי שחשש שהוא לא יגיע, למי שפחד שלא יהיה מספיק חם כי פתאום יש יום קריר…הוא כאן! במלוא הדרו, "חמוש" במזוודה של טמפרטורות לוהטות, קרני שמש ולחות.
הקיץ הגיע!

 

אנחנו מודים, חשבנו שאגלי הזיעה יטרידו אותו כבר בחודש יולי, אך השנה הוא בהחלט נתן לנו מרווח נשימה ואפילו הצלחנו לנשום בלי מזגן.
אוגוסט בפתח, וזה בדיוק הזמן להתכונן ולהתכוונן לעונה שכולנו אוהבים (לבלות בים או במזגן).
אז לפני שממש נגיע לשלהי חודש אוגוסט וחם, אספנו למענכם טיפים נבחרים לאיפור שגם יישאר גם אחרי שהגעתם לעבודה…
האם זה נשמע לך מוכר:
בוקר, הזמן מדוד לפני היציאה מהבית, את עדיין מול המראה, מטשטשת, משרטטת, מעגלת, מפדרת, מרוצה ויוצאת לעבודה.
לשמש היוקדת תכניות אחרות משלך, תוך מספר דקות (ואת רק בדרך לאוטו), האיפור נמרח, המייק אפ הספיק להתערבב עם אגלי הזיעה, האייליינר ששרטטת ורק בגללו יצאת רבע שעה מאוחר משתכננת, כבר "נדבק" ונמרח על כל העפעף…מה עושים?

אנחנו כאן בבית הספר הגבוה למקצועות האיפור"ירין שחף" אספנו את הטיפים הכי יעיים לעונה החמה! עם כמה כללי איפור נכונים , תוכלו ליהנות ממראה עמיד ורענן.
עור הפנים שלנו מהוו את כרטיס הביקור שלנו לעולם. הוא מייצג אותנו נאמנה, על כן עלינו לטפל בו בתשומת לב רבה, בעיקר בתקופת הקיץ הלוהטת.חשיפה ממושכת לשמש גורמת לנזקים מיידים כגון: כוויות שמש, נמשים, חיפה לשמש גורמת להזדקנות העור ולהיווצרותם (לא עלינו) של קמטים.

לחות – נתחיל עם קרם לחות בעל מקדם הגנה כנקודת פתיחה. בקיץ מומלץ להתאים את קרם הלחות לעור הפנים והטמפרטורה בחוץ, מומלץ קרם על בסיס מים, שיהיה בעל מרקם נעים וקליל, לעומת החורף בו מומלץ להשתמש בקרם עשיר בעל מרקם סמיך יותר.
מקדם הגנה- גם אם קרם הלחות שלכם מכיל מקדם הגנה, מומלץ למרוח שיכבה נוספת של מקדם הגנה ליתר ביטחון!
קרם עיניים- ישנם סוגים שונים בעלי מרקמים מגוונים, מומלץ לשים קרם עיניים שגם הוא בעל מקדם הגנה, קרם זה ישמור על האזור העדין מסביב לעיניים וימנע את הווצרותם של קמטים המושפעים מהשמש.
מים- שתו מים! זה מונע התייבשות ועושה פלאים לעור הפנים!
משקפי שמש- מומלץ להרכיב משקפי שמש המסננים את קרני השמש, הם אלו שישמרו על העור העדין שנמצא באזור העיניים.
כובע- זמן מצוין לאוהבי הכובעים. אפשר להתבלט במראה אופנתי וייחודי של כובע רחב שוליים, המגן על אזור הפנים והצוואר.

ועכשיו לאיפור:
*ערבבי את קרם ההגנה עם המייק אפ הנוזלי ומרחי על הצוואר והמחשוף, כך אזורים אלו יהיו מוגנים מקרני השמש.
*שמרי על איפור קליל וטבעי, אל תעמיסי, בחרי בצבעים נקיים וטבעיים למראה רענן. פלטה המורכבת מגוונים חומים וברונזה יוכלו לשמש אותך גם להנחת צלליות וגם להנחת סמקים וברונזרים.

 

 

 

*מקבע- בשוק קיימים מספר סוגים של מוצרי קיבוע לאיפור, מדובר על מוצר ספריי המותז על הפנים בסיום האיפור. המוצר שומר על עמידות האיפור לאורך שעות.

*מייק אפ פודרה – מייק אפ במרקם אבקתי,המעניק כיסוי קליל באמצעות מברשת גדולה.

*צלליות על בסיס קרם יעניקו עמידות לעפעף, בשוק קיימים מספר סוגי צלליות על בסיס קרם. הצלליות נצמדות לעפעף ואינן נוזלות או נמרחות, ניתן לקבען באמצעות צללית לעמידות נוספת.

למראה טבעי ועמיד יותר יש לבחור בסומק במרקם קרמי ולהניחו על תפוחי הלחיים.

*עפרון יבש העמיד במים יעזור לעמידות האיפור, מומלץ לקבע אותו עם צללית בסיום המריחה.

*קרם הגנה המיועד להגנה על השפתיים- גם השפתיים דורשות מקדם הגנה, הוא ימנע סדקים ויובש, ניתן בקלות למרוח ליפסטיק כשהשפתיים לחותיות.

*למראה שיזוף תוכלי להניח אבקת ברונזר, המגיע בשלל גוונים, החל מחומים בעלי תת גוון זהבי ועד לחום שוקולד, הכול בהתאמה לגוון העור, הניחי מתחת לעצם הלחי ומעט באזור המצח, הוסיפי שימר על עצמות הלחיים ואת מוכנה לקיץ!

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן