רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

עמק השווה

בוגרי "ירין שחף" זכאים ליום צילום מדי חודש במשך שנתיים מסיום הקורס, שבו העבודות שלהם מתועדות על ידי צלם מקצועי בסטודיו בית הספר. בוגר קורס האיפור PRO בבית הספר, עמק נחימוב, מנצל את ההטבה הזאת על מנת לבנות את תיק העבודות שלו כמאפר: הוא מגיע מדי חודש ליום הצילום, ובכל פעם יוצר לוק ייחודי בהשראה שונה, כשהדוגמן שלו הוא לא אחר מאשר – הוא בעצמו.

עמק, בן 19 מחיפה, תמיד אהב לעסוק באמנות, ומאז שגילה את האיפור, מרגיש שמצא את הנישה שלו בתחום. "כבר מגיל קטן נמשכתי לאמנות, ותמיד הייתי יותר טוב בלצבוע מאשר מלצייר", הוא מספר. "העדפתי לצייר במכחולים ובמשיכות צבע מאשר לעסוק ברישומים. מאז שנחשפתי לאיפור, הבנתי שהוא נותן לי את האפשרות לצבוע בתוך קווים קיימים".

מיד לאחר שסיים את לימודי התיכון, החל עמק ללמוד ב"ירין שחף" וסיים בהצלחה את קורס ה-PRO. "הגעתי ללימודים בתחושה שאני יודע לאפר, ורציתי רק להתמקצע עוד קצת ולקבל את התעודה, אבל מהר מאוד הבנתי כמה מעט אני יודע", הוא מספר. "למדתי כל כך הרבה טכניקות שלא הכרתי וגיליתי כל כך הרבה דברים חדשים על עולם האיפור. הרגשתי שהלימודים ממש מחברים אותי למציאות ולמה שקורה בשטח. גם בקורס וגם בימי הצילום תמיד הצוות דואג להשרות אווירה חיובית ונינוחה. היה לי הכי כיף בעולם לעבור את הקורס וזאת הייתה חוויה מאוד מעצימה בשבילי".

מאז שסיים את הלימודים, מגיע עמק ליום צילום מדי חודש ומצליח להפתיע בכל פעם מחדש עם לוק אוונגרדי או בהשראה אחרת. את ההשראות מתרגם עמק לאיפור, כאשר הוא עצמו גם הדוגמן. "את ההשראה אני שואב מדברים שראיתי באינסטגרם או מנושאים שאני מחובר אליהם כמו למשל עולם הפנטזיה או קאבר האלבום של ליידי גאגא", הוא מספר. "לרוב קופץ לי לראש ויז'ן מסוים, לפעמים זה קורה אפילו באמצע הלילה, ואני מרגיש שאני חייב להפיח בו חיים. אני בדרך כלל מנסה אותו קודם כל על עצמי בבית ומגיע מוכן ליום הצילום, אבל יש פעמים, כמו בצילום האחרון שעשיתי, שזה ספונטני לחלוטין ואני לא יודע איך תיראה התוצאה".

בעתיד שואף עמק לעסוק באיפור מההיבט האומנותי, כמו באיפור דראג, בהפקות מיוחדות ובתצוגות וצילומי אופנה. עד אז, הוא ממשיך לצבור ניסיון באיפור מול מצלמה ולהוציא לפועל את החזון האומנותי שלו.

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן