רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חמישים גוונים של שחור

אם נכנסתם לבית הספר "ירין שחף" ופגשתם בדלפק הקבלה את רכזת הקורסים טל מרקוס, בוודאי היה קשה לכם להתעלם מהלוק יוצא הדופן שלה בכל פעם מחדש. את מרקוס בת ה-29 לא תמצאו אף פעם בבגד צבעוני – אלא אם כן מדובר בפיג'מה, היא תמיד לובשת שחור. ואם אתם שואלים את עצמכם איך אפשר לגוון כשכל הבגדים שלך באותו צבע, אז הנה לכם הצצה קטנה לארון של טל, שהולכת להוכיח שזה לגמרי אפשרי.


צילום: מור אופק

את האהבה שלה לאופנה ואת הזיקה שלה לסטיילינג קיבלה טל מאמה התופרת במקצועה. כבר בגיל צעיר, החלה טל לעבוד ברשתות אופנה, עברה קורס איפור, גיבשה לעצמה סטייל משלה, ומאז היא תמיד מעודכנת בטרנדים הכי חמים ועכשוויים. היא מודה שעם השנים הסטייל שלה השתנה מקצה לקצה, ובין מאות הפריטים השחורים שלה, יש כאלה שיישארו עמוק בתוך הארון. את ההשראה היא שואבת מטיולים בעולם, בעיקר מאירופה האפלולית. את אוסף הפריטים שלה היא מרכיבה מכל מקום שאליו היא מגיעה, החל מרשתות אופנה מוכרות, דרך שווקים שונים ועד חנויות וינטג' מהארץ ומחו"ל, למשל ברחוב Red light district באמסטרדם. "לרוב אני מוצאת את הפריטים הכי שווים והכי נחרשים שלי בחנויות הכי לא צפויות", היא אומרת.

איך היית מתארת את הסטייל שלך?
"אני מאוד אוהבת גזרות רחבות וארוכות, יותר "לוס" ופחות צמוד. מראה השכבות אהוב עליי במיוחד, בדרך כלל הוא גם יגיע עמוס בגורמטים קלאסיים וגם כמה לא שגרתיים. זה אפילו יכול להיות קולר של הכלבה שלי".


צילום: מור אופק

מה הפריט הכי שימושי שלך?
"חולצה ארוכה שחורה חצי שרוול עם כפתורים מלבניים כסופים. קניתי אותה בחנות יד שנייה בקריית ביאליק והיא נמצאת אצלי שנים. לפעמים אני אפילו לובשת אותה כשמלה. היא תמיד מתאימה להכל וסוגרת לי פינה".
מה הפריט הכי יקר שלך?
"אני חושבת שפחות מדובר פה בכסף, אלא יותר בערך רגשי – מעיל של פיליפ פליין שמלווה אותי בכל המסע שלי בעולם. מצאתי אותו בלוס אנג'לס והוא היה אהבה ממבט ראשון. מרוב שאני שומרת עליו, הרבה פעמים אני פוחדת ללבוש אותו".
מה הפריט שאת הכי אוהבת?
"חצאית בגזרת אקורדיון הכי פשוטה מסטודיו פאשה שיש לי כבר כמה שנים ואני לא מוכנה לוותר עליה".

צילום: מור אופק


איך את משלבת את האיפור בסטייל שלך?
"באיפור אני ההפך הגמור מהשחור בארון שלי. אני הכי צבעונית ומתפרעת. אני מאוהבת בגוונים אדום, כתום, ירוק, חום, סגול. לרוב תמצאו אותי עם מעושן כמעט עד הגבה, אייליינר ואודם אדום. אין לי חוקים או מסגרות כשזה נוגע לאיפור, והכל תלוי במוד שאיתו אני מתעוררת".

באילו מקרים נעזרו בך לעצות סטיילינג?
"עשיתי סטיילינג להפקות שבת הזוג שלי צילמה במסגרת לימודי הצילום שלה, כולל לפרויקט הגמר שלה, וגם לקליפ שידיד טוב צילם. לא פעם קרובות משפחה וחברות מתייעצות איתי לגבי סטיילינג, ובעבודה זורקים לי מדי פעם 'אני צריכה ללכת איתך לשופינג'".

צילום: טלי אלחדד לסטודיו ירין שחף


תני לנו טיפ לבניית מלתחה מנצחת.
"פחות לחפש מה הכי יקר או מה הכי 'חם' עכשיו, ויותר ללכת על חנויות מזדמנות ברחוב ועל מקומות לא שגרתיים. לפעמים במקומות הכי פחות צפויים, מוצאים את הדברים הכי שווים ושימושיים. לגבי נעליים – יוצא לי להזמין המון מאלי-אקספרס. מפתיע, אבל יש שם לא מעט מציאות".

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן