רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הסיפור מאחורי מותג האיפור

מאחורי כל מותג של איפור מקצועי עומד סיפור. בכל חודש נביא לכם את הסיפור מאחורי מותג האיפור, איך הוקם, היכן הוא פועל, מהם תחומי ההתמחות שלו והיכן ניתן להשיג אותו בארץ. החודש, קבלו את המותג האמריקאי לאיפור תיאטרון מקצועי, MEHRON.

לידתו של מותג איפור

השנה היא שנת 1927 בניו יורק. באותה שנה עמוסת אירועים, נפתחו בעיר התוססת לא פחות משישה תיאטראות חדשים ונוצצים (שלימים יפכו ל'מוסדות' תיאטרון של ממש). היה זה העידן שבו נשים השליכו את המחוכים ואימצו שמלות נוחות, זולות בהרבה ומודרניות מאוד יחסית לאותה תקופה. עולם האופנה גם כן צעד צעדי ענק באותן שנים. איפור הפך לאביזר אופנתי לגיטימי שכל אישה אימצה לעצמה.

באותה תקופה ממש, בדירת גג עירונית, ישב בחור צעיר שנשם את רוחות השינוי והחליט להפוך לחלק פעיל במהפיכה התרבותית שהתחוללה ברחובות. מביתו, החל מהרון מאליק לרקוח תכשירי איפור בעבודת יד על מנת לספק את הדרישה של האמנים, השחקנים, הזמרים שהקיפו אותו ועבדו בתעשיית הבידור הצעירה והמשגשגת.

האיפור של מהרון התאפיין בחדשנות פורצת דרך לאותן שנים שבהן לא היה איפור 'מקצועי' באמת בנמצא. הוא רקח תכשירי איפור על פי הזמנה מיוחדת לכל אמן, וסיפק שירות הדרכה לשימוש נכון לכל לקוח ומוצר, שהוזמן אצלו באופן אישי. תוך זמן קצר, השמועה על מוצרי איפור עמידים ואיכותיים פשטה בתעשית הבידור המתפתחת והביקוש למוצריו של מהרון הלך וגדל. מהרון עצמו כבר לא היה מסוגל לספק את שירות השליחויות וההדרכה שסיפק ברחבי ניו יורק וכך החליט לשכור מספר נשים, אמניות איפור שעברו הדרכה אישית ממנו, שישלחו אל הלקוחות ויעשו עבורו את עבודת ההדרכה. אותן נשים נקראו בתעשיה 'נשות מהרון' והאמנים השונים חיכו בכל ערב בכיליון עיניים שיגיעו ויאפרו אותם לפני המופע. מוצרי איפור התיאטרון של מהרון הפכו במהרה לשם דבר ושלטו בשוק התיאטרון, האופרה, מופעי הקברט, מופעי הבלט והסרטים האילמים. כל האיפור יוצר בעבודת יד על ידי מהרון מאליק בדירתו הקטנה ליד רח' ברודווי בניו יורק.

כיום, איפור מקצועי הנושא את המותג 'מהרון' עדיין נחשב למותג ידוע ואיכותי בכל תחומי תעשיית הבידור, מניו יורק להוליווד, מכיכר פיקדילי בלונדון לסרטי בוליווד ההודים. 80 שנה לאחר שמהרון מאליק השיק את מותג האיפור שלו, בנו מרטין ממשיך את דרכו ומצעיד את המותג קדימה גם בימים אלה.

כיום, קו האיפור של מהרון כולל איפור תיאטרון, מוצרי איפור המיועדים לאפקטים מיוחדים, איפור ביוטי, קו איפור מיוחד למופעי ריקוד (המורכב מאיפור ביוטי דרמטי ועמיד במיוחד), איפור לצילומים בטכנולוגיית HD, קו מיוחד לאיפור ציורי פנים, מוצרי איפור אייר בראש, קו עשיר במיוחד של ריסים מלאכותיים ועוד…

את מוצרי המותג ניתן להשיג בארץ בחנות אחת ויחידה: 'מונקו קוסמטיקס' ברח' כפר גלעדי בתל אביב. כמו כן, ניתן להזמין את מוצרי החברה באתר האינטרט הרשמי של המותג (המספק שירות משלוחים לארץ בתשלום נוסף).

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן