רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הפקת איפור מיוחדת לחג האהבה

תכנית הפעולה היתה פשוטה: על כל מאפרת ליצור מראה איפור מקצועי על פי הפרשנות האישית שהיא מעניקה למילה 'אהבה'. המטרה היתה לקחת דוגמנית אחת וליצור עבורה שלושה לוקים שונים בתכלית, כל מאפרת על פי אישיותה וסגנונה הייחודי.

הלוקיישן החגיגי שנבחר לצילומים הוא בית הספר הישן של ירין שחף, ברחוב מנדלי מו"ס 7 בתל-אביב. בבית הספר החדש הושקעו זמן ומשאבים רבים עם תשומת לב בלתי מתפשרת על הפרטים הקטנים, מה שהפך את בית הספר לסט צילומים פוטוגני במיוחד.

מראה האיפור שיצרה אנסטסיה מיילר בהשראת 'אהבה ראשונה' התחיל מבסיס איפור בגוון בהיר מגוון העור. על העיניים, צללית ורודה עדינה המעניקה לוק נאיבי ובובתי. אותה צללית שימשה גם כסומק במראה האיפור שלפניכם. הריסים העליונים והתחתונים נמשחו בשלוש שכבות מסקרה שחורה מעבה.

 על מראה האיפור השני שלנו חתומה המאפרת והסטייליסטית אדוה אלמקיאס, שלקחה את ההשראה שלה למקום נשי ורך. המראה שיצרה אדוה מורכב מאיפור עיניים חתולי בגוונים של שחור, סגול וחום. השפתיים נמשחו בגוון טבעי על מנת לא להאפיל על איפור העיניים הדרמטי.

הלוק הסופי שייך ליפית קוריש, מאפרת ומדריכה בכירה בבית הספר לאיפור מקצועי. יפית יצרה מראה כללי באוירת שנות הארבעים, והתאימה לו איפור מקצועי ודרמטי. העיניים אופרו בסגנון חתולי ובגווני חום-אפור. ריסים מלאכותיים הודבקו על קו הריסים העליון והתחתון, ליצירת מראה בסגנון איפור מקצועי משנות הארבעים.

צוות 'ירין שחף' מאחל לכולם חג אהבה שמח!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן