רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מהו הסרום?

טיפת חיזוק

אתם מכירים את המושג, שמעתם על המוצר, אבל תכלס,  מהו בדיוק הסרום, מה הוא עושה ולמי הוא מיועד?  כל התשובות

הכירו את הסרום: אותו תכשיר שנולד מתוך תחום אחר לחלוטין שאינו קשור בכלל לביוטי:  מדובר למעשה על רכיב שנמצא בתוך הדם שלנו וכשמפרידים אותו מיתר המשקעים והתאים, מתקבל נוזל שקוף ומזוקק שנושא את השם "סרום"

תעשיית היופי השאילה את השם "סרום" מתחום הביולוגיה הרפואית ו"הלבישה" אותו על תכשיר טיפוח שמכיל ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים, המאפשרים לסייע לעור הפנים בשלל דרכים וצורות. אותם חומרים פעילים שנמצאים בסרום עשויים מחלקיקים קטנים יותר ברמה המולקולרית (בהשוואה לחלקיקים מהם עשויים קרמי הלחות) ומכיוון שכך, הם מסוגלים לחדור אל תוך עור הפנים ולהגיע לשכבות עור עמוקות יותר ולהיספג שם, תוך שהם משפיעים על מראה עור הפנים ברמה טובה ומשמעותית הרבה יותר, בהשוואה לקרם הלחות הרגיל. 

אילו חומרים פעילים יש תוך הסרום?

הסרום מכיל תמצית מרוכזת של חומרי פעילים בריכוז מוגבר. ביניהם  ויטמינים, מינרלים, תמציות של צמחים, שמנים, הורמונים ועוד. התמצית הזו מהווה סוג של בסיס מקדים לקרם הלחות שנמרח מעליו. בגלל ריכוזי החומרים הפעילים שבסרום, הוא מוביל את החומרים הפעילים הללו לשכבות העור העמוקות ולכן עשוי לסייע בעיכוב של תהליכי הזדקנות בעור הפנים,  לדחות הופעה של קמטים וקמטוטים, להבהיר כתמי שמש או כתמי גיל בעור הפנים ועוד.

למי מומלץ להשתמש בסרום?
השימוש בסרום מומלץ לכל אחד/ת שמעוניינ/ת להאט את תהליך ההזדקנות של הפנים או השיער.  בקרב המומחים הדעות חלוקות: חלקם ממליצים על שימוש בסרום כבר מתחילת שנות העשרים בעוד שחלק אחר מצדד בדעה שתחילת השימוש בסרום מומלצת החל מגיל שלושים ומעלה.

איך משתמשים?

על עור פנים נקי מזליפים 2-3 טיפות של סרום ומעסים מספר שניות עד להיספגות מלאה. לאחר מכן ניתן למרוח את קרם הלחות הרגיל (ללא המתנה נוספת) ולהמשיך בשגרת הטיפוח או האיפור. זכרו כי בגלל הריכוז הגבוה של החומרים הפעילים אין להשתמש ביותר מ 2-3 טיפות סרום וזו גם הסיבה שאריזתו מגיעה בצורת משאבה או טפטפת.

אילו סוגי סרומים תוכלו למצוא ומה תפקידם?

סרום המיועד לכל סוגי העור
כשמו כן הוא , מותאם לשימוש גלובלי בקרב כל סוגי העור ומעניק הגנה מפני נזקים סביבתיים, מעשיר את עור הפנים במרכיבי לחות ובכך מאט את תהליך ההזדקנות.

סרום לפנים לרכישה באתר!
סרום פנים מולטי ויטמין C לרכישה באתר!

סרום המיועד לעור שמן

מכיל חומרים פעילים המסייעים להאטת  הפרשת שומן ובכך תורמים למניעת ברק בעור הפנים.  חלק מהסרומים מכילים בנוסף גם חומרים שסופחים את השומן המיותר מהעור ומעניקים תחושה קלילה יותר ופחות שמנונית לעור הפנים. חלקם גם מכילים חומרים מחטאים ונוגדי דלקות שפועלים למניעת התרבות חיידקים על עור הפנים (ובכך מונעים או לפחות מאטים את הקצב של הופעת פצעים ופצעונים)

סרום להבהרה

זהו סרום שמיועד למי שסובל/ת מכתמי עור (פיגמנטציה). הוא מורכב בדרך כלל בד"כ מוויטמינים ובנוסף מכיל גם חומצות שמטרתן לגרום להרס של תאי המלנין הגורמים לכתמי עור ולא לאפשר את יצירתם וחידושם. במקביל לתיקון מראה העור הוא גם מגן על עור הפנים ומונע יצירה של כתמי עור חדשים.

סרום לעור יבש

תפקידו של הסרום הזה להוסיף לחות לעור הפנים היבש (שמתקשה לשמור על מאזן לחות אידאלי לאורך כל שעות היום)  ובכך גם להגביר את התועלת של קרם הלחות שנמרח מעליו. הסרום מעניק כמות מתוגברת של לחות לעור הפנים ובכל מונע את התייבשות העור, מה שעלול לגרום לתהליך הזדקנות מואץ

האם סרום מיועד רק לעור הפנים?

ממש לא. תעשיית היופי מכירה ביכולות של הסרום לחדור גם לשורש השערה ולהשפיע על המבנה והמראה שלה. לכן עם השנים פותחו גם סרומים ייעודיים לטיפול בשיער המאטים את הזדקנותו ומשקמים אותו.

סרום מגן לרכישה באתר!
סרום קוויאר שחור לשיער מוחלק לרכישה באתר!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן