רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כחוט השערה – איזו תסרוקת תשרוד את רחבת הריקודים?

אחרי תקופה ארוכה נטולת התקהלויות, עונת האירועים הקייצית נפתחה – ובגדול. החתונות חוזרות להיות כמו בימים הטובים – שמחות, ארוכות ועם המון אורחים שממלאים את רחבת הריקודים. בין אם את כלה, מלווה של כלה או אורחת, אחרי שבחרת את האאוטפיט המושלם, את בוודאי שואלת את עצמך איזו תסרוקת הכי תחמיא לך, ויחד עם זאת – תהיה הכי נוחה ועמידה ותשרוד את הערב, את החום, את הלחות ואת רחבת הריקודים?

הנטייה הטבעית שלנו, בעיקר בקיץ הישראלי הלח, היא לבחור בתסרוקת אסופה. ואכן, כשהשיער אסוף, הרבה יותר נוח לנו לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה, מבלי לחשוש מכך שהמוברש המושלם שיצאנו איתו מהבית איבד את הברק ואת הצורה. לכן מומלץ, בעיקר בימי הקיץ הלחים, לבחור בתסרוקת אסופה ככל האפשר.

האפשרויות לתסרוקת אסופה וטרנדית הן רבות ומגוונות: החל מאסוף נמוך שנסגר בבאן ("גולגול") – אחת התסרוקות הפופולאריות בקרב כלות כיום – ועד לאסוף גבוה הדוק או מרושל. אם בכל זאת את רוצה לשלב את הנוחות והעמידות של התסרוקת האסופה עם הנפח והחופשיות של המראה המוברש או הגלי – תוכלי לבחור בתסרוקת של קוקו מוברש. אם את בעניין של מראה כפרי וטבעי, תוכלי לשלב בתסרוקת צמות או ללכת על צמה גדולה, סטייל "אלזה".

מי שבכל זאת מעדיפה את המראה הפזור, תוכל ללכת על תסרוקת חצי-אסופה, שמעניקה גם את המראה המשוחרר מצד אחד, ויחד עם זאת, עמידה ונוחה יותר מאשר תסרוקת פזורה. אפשר לאסוף את החלק הקדמי של השיער לאחור בצורה של הגבהה, חצי קוקו או צמות. למראה קלאסי מומלץ לשלב תכשיט שיער ולמראה טבעי יותר, אפשר לשזור פרחים טבעיים בשיער.

אם את יודעת שהשיער שלך חלש עיצובית, כלומר פחות מחזיק תסרוקות, דליל או נוטה לפריזים ולהתנפחות, כדאי שתשקלי לשלב בתסרוקת שלך תוספות שיער מלאכותיות. התוספות, מעבר לכך שהן מעניקות מראה של שיער מלא יותר, יעזרו גם בשמירה על עמידות התסרוקת, מאחר שהן עשויות לרוב משיער חזק עיצובית.

דבר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא היכן מתקיימים הצילומים והאירוע עצמו – האם תשהי זמן רב בחוץ, באזורים לחים (כמו חוף הים למשל), שעלולים להשפיע על עמידות התסרוקת? אם התשובה היא כן, מומלץ מאוד ללכת על תסרוקת אסופה. טיפ נוסף – התייעצי עם מעצב/ת השיער שלך לגבי שימוש בחומרים כמו מרכך או מסיכה לשיער ביום האירוע. יכול מאוד להיות שהם ימליצו לך שלא להשתמש בחומרים האלה כדי לאפשר עמידות טובה יותר של השיער. ועכשיו – לכי לקרוע את רחבת הריקודים!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן