רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תסרוקת ביתית – כך תעשי את זה בעצמך

תסרוקת וצילומים – תהילה כהן


מי מאיתנו לא נתקלת לפחות פעם ביום בשאלה – איך אסדר את השיער שלי היום? אנחנו משקיעות כל כך הרבה זמן ומאמץ בטיפוח ובסידור השיער שלנו, ובצדק – האופן שבו אנחנו בוחרות להסתרק הוא גורם משפיע במיוחד על הלוק שלנו ועל מה שאנחנו בוחרות לשדר לעולם.
בקורס התסרוקות המקצועי בבית הספר למקצועות היופי "ירין שחף", לומדים התלמידים את הטכניקות החדשניות והשימושיות ביותר כדי ליצור מגוון של אינספור תסרוקות. בכתבה הבאה נלמד איך נוכל ליצור לעצמנו תסרוקת מיוחדת ויחד עם זאת – קלה לביצוע.
את התסרוקת יצרה תהילה כהן, מורה במגמת התסרוקות בבית הספר, בארבעה שלבים פשוטים ומהירים ובאמצעות עזרים שיש לכל אחת מאיתנו בבית. זוהי תסרוקת אסופה, שמתאימה גם ליומיום וגם לאירועים מיוחדים, ונוחה במיוחד בימי הקיץ החמים, שבהם שיער פזור יכול להיות נטל לא קטן עבור כל אחת מאיתנו. התסרוקת תחמיא במיוחד לבעלות גוונים בשיער, אבל בהחלט יכולה להתאים לבעלות שיער בגוון אחיד. היא יכולה להיות נמוכה, כמו בסרטון המצורף בסוף הכתבה, או גבוהה יותר, מרושלת או הדוקה ומוקפדת, לפי הבחירה וההעדפה האישית של כל אחת מכן.
לפני שנתחיל, נכין את ההעזרים הדרושים ליצירת התסרוקת: מסרק או מברשת, גומיות קטנות וסיכות סבתא סגורות (רצוי כמה שיותר איכותיות וחזקות).
בשלב הראשון, נסרק את השיער היטב כדי למנוע קשרים, ונחלק בדמיוננו את השיער לשלושה חלקים בצורה אופקית. את החלק הראשון נאסוף לקוקו ונסגור בעזרת גומייה.

בשלב השני, נאסוף את החלק השני של השיער משני צדי הראש, נלפף אותו מעל הקוקו הראשון שלנו, נאסוף ונסגור גם אותו לקוקו באמצעות גומייה.

בשלב השלישי, נחלק את כל אורך השיער המשוחרר לשלושה חלקים שווים ונקלע מהם צמה פשוטה. גם את הצמה נסגור באמצעות גומייה.

בשלב הרביעי והאחרון, נסובב את הצמה סביב עצמה למעין "גולגול", ובכל סיבוב נחבר אותה באמצעות סיכות סגורות למרכז, כך שייווצר "באן" במרכז הראש בגובה הרצוי. מי שאוהבת את המראה המרושל, יכולה לרשל מעט את התסרוקת באמצעות משיכה עדינה של חלקים מהבאן והוצאת "שוונצים", קצוות שיער, מהחלק הקדמי של השיער ומהפוני ומהחלק התחתון של השיער.

אם את מאפרת או שסיימת את לימודי האיפור שלך, לימודי תסרוקות מקצועיים עשויים להיות עבורך שירות משלים שתציעי ללקוחות שלך ומקור הכנסה נוסף. אם את מתעניינת בעולם עיצוב השיער, תוכלי לקבל בקורס התסרוקות המקצועי שלנו את כל הכלים והטכניקות שנדרשים כדי לעסוק ולהצליח באחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם היופי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן