רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תתיזי את זה, תשכחי מזה

לו רק היה מוצר בעולם שידע לשמור על האיפור שלנו בימים חמים כאלה… אז זהו שיש.

תכירו את הפיקסר:  מוצר שהחל את דרכו דווקא בתחום השואו – ביזנס: במשך שנים סבלו אמני תיאטרון, קרקס ובמה מאיפור שנוזל ונמרח כתוצאה מחום התאורה הכבדה שנמצאת בשימוש בתחום בו הם עוסקים. התחושה של האיפור המרוח על פניהם הייתה שמנונית ולא נוחה בכלל, שלא לדבר על עמידות האיפור שלא הייתה קיימת כלל וחייבה טאצ'אפים חוזרים, לעיתים תוך כדי הופעה בזמן אמת.

ליצנים, אמני קרקס ואחרים שנאלצו להתאפר לקראת הופעות בכבדות רבה חוו סיטואציות לא נעימות בכלל, כשכל האיפור שמרחו על עצמם היה נמרח תוך דקות מרגע תחילת ההופעה.  השילוב בין המאמץ הפיזי שהפעילו בזמן ההופעה גרם לזיעה שהובילה למריחתו של כל האיפור. זו בדיוק היתה הסיבה לחיפוש מוצרים או פתרונות מעשיים לשמירה והגנה על האיפור.

הפיקסר הראשון שהומצא בעולם על ידי חברות האיפור המקצועיות, היה ספריי על בסיס אלכוהולי, שהיה מיועד להתזה על הגוף או על הפנים בסיום מריחת האיפור.  בזמן ההתזה הוא יצר  שכבה שקופה ואחידה של גימור עמיד, דבר שמנע מהאיפור לנזול, להימרח ואפילו הפך אותו לעמיד בפני מים. המוצר הזה חולל מהפכה של ממש בתחום האיפור המקצועי, כשהפך כל איפור לעמיד ביותר ולראשונה התאפשר לאומני במה להופיע מבלי להזדקק לטאצ'אפים ומבלי לדאוג לשלמות מראה האיפור.

עוד מהפך חשוב התרחש בתחום צילומי הסטילס ולראשונה ניתן היה לצלם בסביבות מים (דוגמניות בים/ בבריכה וכו') מבלי לחשוש לשלמות האיפור, משום שלאחר התזת הספריי המקבע, האיפור לא נזל ולא נמרח.

אותו ספריי מקבע עורר עניין רב בשעתו. חברות האיפור הסתקרנו מאד לדעת מהו המוצר המופלא הזה בעל הפוטנציאל המסחרי המופלא אשר מסוגל לשמור על האיפור למשך שעות, משם הדרך לפיתוח של מה שמוכר היום בשם "פיקסר" היתה קצרה  וכיום, נמצא הפיקסר בשימושם של מאפרים רבים שעוסקים באיפור אירועים, בעיקר בגלל העובדה שבעצם התזתו על הפנים בסיום האיפור תבטיח עמידות מושלמת.

אותן יצרני איפור שהחלו לייצר את הפיקסרים התמודדו עם אתגר נוסף: על מנת להפוך את המוצר הזה לנחלת הכלל, היה צורך לייצר אותו גם בגרסה "עדינה" יותר, היות ולא כל אחד ואחת היו מעוניינים לרסס על עצמם ספריי על בסיס אלכוהולי המבוסס על חומרי גלם נדיפים וחריפים יחסית, כאלה שעלולים לגרום לגירוי בקרב בעלי עור רגיש.

החלטתם להשתמש בפיקסר?
הנה כמה טיפים כדי שתשמשו במוצר הזה בהצלחה:

  1. לעולם אל תתיזו פיקסר ישירות על הפנים שלכם או של המאופר/ת שלכם. יש להתרחק מהפנים כחצי מטר (מרחק של זרוע בערך) ולהתיז סילון דק למשך שנייה אחת. (אם מדובר בשימוש עצמי, כדאי תמיד לבקש שמישהו יתיז עליכם, בגלל שההתזה חייבת להיעשות ממרחק).
  2. מומלץ לנער את האריזה לפני השימוש.
  3. פיקסרים על בסיס אלכוהולי עלולים לגרום לרגישות בעת חדירה לעיניים או בשאיפה. אם אתם מתיזים על מישהו/י, בקשו ממנו/ה לעצום את העיניים ולעצור את הנשימה לשנייה אחת, בזמן ההתזה.
  4. מומלץ להשתמש בפיקסר מיד אחרי מריחת המייק אפ על מנת לקבע אותו לשעות ארוכות או לחליפין, להתיז אותו בגמר פעולת כל האיפור, לאותה מטרה.
  5. חשוב להניח לתרסיס להתייבש באופן טבעי על מנת להשלים את פעולתו.
  6. נתקעתם בלי פיקסר? בדיוק נגמר לכם? ספריי מים טרמליים (להשיג בכל בתי המרקחת) יעשה כמעט בדיוק את אותה עבודה וישיג את אותן תוצאות.
לרכישת ספריי מקבע איפור בחנות האונליין
לרכישת מקבע FIX+ בניחוח ורדים בחנות האונליין

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן