תשתלמו כדי שתתקדמו

בעולם הביוטי אין אף פעם שקט: מוצרים חדשים ושיטות איפור חדשות מצדיקים את הצורך של כולנו ללכת להשתלמויות, ללמוד ולהתחדש.

חושבים שאתם יודעים הכל על איפור? תחשבו שוב: תחום האיפור, בהיותו קשור באופן ישיר לתחום האופנה, מתפתח, מתעדכן ומתחדש כל הזמן. מוצרים חדשים מושקים בארץ ובעולם, טכניקות משתנות ואופנות מתפתחות. זו הסיבה שהפופולאריות של השתלמויות איפור רק צוברת תאוצה עוד ועוד ומאפרים רבים פוקדים את ההשתלמויות הללו כדי להישאר "בעניינים".

אם לא תתעדכנו ברמה המקצועית- תישארו מאחור: קיימים מאפרים לא מעטים שעובדים בסגנון ובטכניקות של פעם, משום שהם לא הפנימו את העובדות הללו ולא טרחו להתעדכן במה שנעשה וקורה היום. הסיבות לכך הן רבות וכוללות בורות, חוסר מודעות בסיסי אך בראש ובראשונה המחסום העיקרי הינו האגו – רובנו בטוחים שאין לנו מה ללמוד מאף אחד אחר. וכך, במקום להיחשף לחידושים ולהתפתח בתחום המקצועי, משקיעים אותם מאפרים שלל אנרגיות בלשמר את הקיים, מה שמאד לא נכון למקצוע האיפור, שכל הזמן שופע חידושים והמצאות.

אז איך תדאגו להישאר בעניינים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

התעדכנו בחידושים כל הזמן

שלא כמו פעם, המידע בתחום האיפור המקצועי זמין ונגיש כיום באמצעות הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט הרבים. צפו בסרטונים, קראו המון על התחום, על חידושים באיפור, על מוצרים חדשים, השתתפו בפורומים מקצועיים עשו מנוי על כמה מגזינים וכתבי עת מקצועיים העוסקים ביופי ובאופנה, תחום אשר מתממשק עם תחום האיפור ומתעדכן ללא הרף.

כנסים והשתלמויות

הרבו להשתתף בסדנאות וימי עיון מקצועיים. חברות האיפור בכל העולם מקיימות כיתות אומן והשתלמויות קטנות למאפרים מפעם לפעם. אם יש באפשרותכם- סעו לחו"ל להשתלמויות . זה יעזור לכם להישאר מלאי אנרגיה, להתעדכן במגמות האחרונות ובכל החידושים וגם יספק לכם רעיונות חדשים כיצד לשווק את עצמכם ויתגבר אצלכם את המרץ והחשק להמשיך ולהצליח.

בתי ספר לאיפור בארץ ובעולם נוהגים לארגן ו/או לארח השתלמויות איפור מסוגים שונים. תוכלו להתארח בהשתלמויות כאלה שיעניקו לכם חוויה לימודים מהדרגה הראשונה, מבלי שתצטרכו לנסוע לחו"ל או להירשם לכנס יקר במיוחד.

לצפייה בהרצאות והשתלמויות בבית 'ירין שחף'

והכי חשוב:  הכירו כמה שיותר מוצרי איפור

למדו להכיר כמה שיותר חברות איפור ומוצרים שונים. אז מה אם למדתם לעבוד רק עם מוצרים של חברה מסויימת? אין זה אומר שיתר החברות לא טובות. זכרו: אין דבר כזה "חומרי איפור מקצועיים" זוהי פיקציה גדולה והמצאה של חברות בעלות אינטרסים שיווקיים המבקשות למשוך אליהן את המאפרים על מנת שיקנו בעיקר אצלן. ככל שתיחשפו ליותר מוצרים מיותר חברות תגלו מוצרי איפור שאת חלקם תעדיפו להכניס לתיק העבודה שלכם ומחלקם האחר תעדיפו להתרחק. השיקול הוא שלכם אבל בצעו אותו על סמך הכרות עם המוצרים ולא על סמך סטיגמות ו"שטיפות מוח".

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן